• yeah die send geil. aso de erst esch schomol ergendwo im forum ume gsi und de 2t esch ja e zämefassig vo de altbekannte. aber de geilst fendi de met em leu wo ufd frässi flügt.


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Ich han kes Problem wenn eine wege Übermuet oder selbstüberschätzig uf d'frässi flüüget, aber es paar vo dene töff-unfäll sind garantiert tödlich usgange und das findi nöd ok, so öppis online z'stelle...


    Han geschter per zuefall es 6 Minütigs video gseh, wo du wirklich gsehscht wie die passante "usenand" gfetzted werded... Das het mi gad chli betruckt ...

  • Zitat

    Original von Cedi
    Ich han kes Problem wenn eine wege Übermuet oder selbstüberschätzig uf d'frässi flüüget, aber es paar vo dene töff-unfäll sind garantiert tödlich usgange und das findi nöd ok, so öppis online z'stelle...


    Han geschter per zuefall es 6 Minütigs video gseh, wo du wirklich gsehscht wie die passante "usenand" gfetzted werded... Das het mi gad chli betruckt ...



    chunnt druf aaa. dass mers öffentlich zeigt isch sicher härt, aber me chan jo au öbbis drus lerne für sich selber. das rettet wenigschtens no es paar läbe meh.

    Cry mich ein river ! :ugly2: