Schnellfahre lohnt sich tatsächlich nid

  • hmmm, tönt das scheisse! Selbsthilfegruppe,LOL!!! die händ ja sicher voll eis am helm :wand:



    würded gschider die jugendliche mal chli hart dra nä wo in letschter ziit so scheisse bauet, wie vergwaltige, sinnlosi schlägereie etc. aber da passiert ja nöd vil....nämed lieber eine dra wo mal zschnäll fahrt, isch doch ächt zum chotze so öpis!!!


    so en scheiss nervt mi gad X(X(

  • kenne da en comic wo das ganze sehr guet trifft wie ich finde...


    truurig aber leider viel zu sehr wahr.




    [Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/polizeii1(Original).jpg]



    [Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/polizei2(Original).jpg]

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • :mad: dä comic isch geil...
    aber ebe leider hets scho äs fünkli wahrheit!!!
    Je länger je meh muesmer eifach fahre wasmer dörf, well sust hetmer dä blätz sofort ä weg. :wand:
    und weni ussueche chan langsam fahre oder gar nöd fahre den bini immeno für langsam.


    RoD

    The Myth of the Z


    Too Fast to Live, Too Young to Die

  • hammergeilä comic !!!! joebar isch eh äs geilscht !!!

  • hhaaahaaaaaa.....


    ich weiss scho wien ich so buesse wie mini i zuekunft umgoh :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:


    hamer grad das kauft:




    [Blockierte Grafik: http://i19.ebayimg.com/01/i/000/82/be/b18c_12_sb.JPG]



    denn gsehni bim brämsä so uus: :hmpf: und bi 1 meter noch dä taflä uf strich 50 :engel: hoffentli



    cheers :mad:

  • Zitat

    Original von Hanni-bal
    hmm das sind bremse und jetze :winking_face:


    ou hanni-bal du chonsch aber au gar ned drus! vorhär hetter dänk met de füess brämst :lol:

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Zitat


    ou hanni-bal du chonsch aber au gar ned drus! vorhär hetter dänk met de füess brämst :lol:


    richtig !!! drum au die buess



    mannn... die alte sind eifach matsch... stoppie isch sozägä unmöglich, villicht mit beidnä händ am schwibel...


    mit stahlflex, wird au grad gmacht, wirds dänn chli besser...


    und susch halt no sonä radialpump... koscht jo nid d'wält und chame au für anderi bikes bruuche

  • sind das s hayabusa bremse oder die vo de altere kilogixxer?


    sind ja sechscholbe wie ich gsehne...oder nid?


    naja eifach nid zu heftigi bremse. dosierig isch wichtig, aber wenns denn zu heftig sind und eifach mit 70 id radarfalle in 90°schräglag drischlidderisch denn hesch au nid viel devo :mad:


    aber radialbumpi isch öppis genials.


    d bremsalag woni a de gixxer han isch au ohni stahlflex hammermässig zum dosiere, aber wehe du langsch mal z fescht dri....da findsch di schnell mit eme blockierte rad oder salto vorwärts im strassegrabe :hmpf:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • hoi


    jou, sind brämse vonere wasserküehlte 1100er.


    seged luut gixxer-forum eifach bissiger. chunt halt au no extrem ufd beläg ah womä verwendet.



    nöö du, bis etz bini no nie grutscht mit dem bock vorne.


    die rund 250 kilo wänd scho iigfange wärde :face_with_tongue: und dänn no mini 74 :ugly: sött langsam chli luege :grinning_squinting_face:


    ich mach denn mäldig wie sich das uusgwürkt hät


    ciao


  • hmm also wener met eme 90° winkel bletzt werd chönnts ehm onder omständ d nr. ned bletzte? also gseht mer äuä ofem pic z wenig guet d nr.!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • also mit 90° meini schräglag, sprich uf de schnurre am bode lang am rutsche.


    da isch denn scheiss egal öbs d nummere gsehnd oder nid, well'd eh nümme weg chunsch :mad:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Zitat

    Original von DonBosco
    also mit 90° meini schräglag, sprich uf de schnurre am bode lang am rutsche.


    Letscht Samschtig eine mitere SpeedTriple und Frankrich-Nummere uf de Spur näbeddra gha de Rosegarte dorufuuf.. nacher ich is Tunnel abe, er dUsfahrt zum Buecheggplatz ue zimmli mit Gas us de Kollone usezoge.
    Er gset de Blickchaschte und gheit zersch mal uf dSchnurre willer vore eifach voll Brämset hät. Ich mein erschtens wärer nöd so fill zschnäll gsii.. zweitens mitere Frankrichnummere... drittens isches ez warschinlich türer und Töfffahre chaner au es ziitli nüme und viertens lached sich die wos Föteli aalueged falses doch no eis ge hät en Schranz...

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)