Schnellfahre lohnt sich tatsächlich nid

  • hiho


    au scheisse man !!!!! das isch jo bitterscht !!!!


    ich glaub ich vertick mini 1100er wieder und fahr nuno supermoto :ugly5::ugly5::ugly5:


    mit därä wirds schlimmschtäfalls so wie bim 4ska...


    aber mit dä knickergixxer hani au scho 200+ drufgha irgendwo im juhee ussä....


    ich verstohs nöd, solang mä niemer anders gfördet, söt mä doch so schnell fahre dörfä wimä will X(X(


    bäää

  • Zitat

    Original von bear
    ich verstohs nöd, solang mä niemer anders gfördet, söt mä doch so schnell fahre dörfä wimä will X(X(


    und denn gits ebe derig wo meined das niemer gfördet wird und denn mit 200 sache zwüsche de autos dure und am spiegel hange blibe oder so

  • how how how Biileid oder Mitleider dörfeder würki phalte. Ich has ja gwüsst was passiert. Ich ha pokered, blufft und Polizei hät wele gseh. Uf fairschti Art und Wiis verlore hani :ugly5:


    Ja das mit de Supermoto wär no öppis. Mol luege wie guet ich mich cha zämäneh noch dene 8 Mönet. Wenmi mis Zätti wider zfescht reizt zum am Kabel zzieh muesi glaub au uf öppis untermotorisierts umstiige :face_with_rolling_eyes:

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

  • Hei dis Zätti ISCH untermotorisiert..... Chunnt nume ufe Standpunkt druf a, bi mir mit dr R1 die letschte Täg fürchterlich untermotorisiert vorcho uf dr Start-Zielgradi :face_with_tongue::face_with_tongue::face_with_tongue:

  • Zitat

    Original von blümchenpflücker
    Hei dis Zätti ISCH untermotorisiert..... Chunnt nume ufe Standpunkt druf a, bi mir mit dr R1 die letschte Täg fürchterlich untermotorisiert vorcho uf dr Start-Zielgradi :face_with_tongue::face_with_tongue::face_with_tongue:



    muesch halt bräms los la und nid vor angscht no brämse hihihi

  • Zitat

    Original von SERVER



    muesch halt bräms los la und nid vor angscht no brämse hihihi


    Ich säge nume: Mehr speed durch höhere Geschwindigkeit!

  • Hööred mol uf striite. Im Moment bin nämli eidüütig ich de schnellscht und zwar mitme grosse Abstand. Oder cha irgend öppert en amtliche Nachwiis erbringe, daser no schneller gfahre isch? Nid? also... :grinning_squinting_face:


    *edit*: Ok ok, stolz druf bini nid. Und eigentli wäri doch gern villl langsamer :face_with_rolling_eyes:

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

    Einmal editiert, zuletzt von Pollito ()

  • Zitat

    Original von 4ska
    Hööred mol uf striite. Im Moment bin nämli eidüütig ich de schnellscht und zwar mitme grosse Abstand. Oder cha irgend öppert en amtliche Nachwiis erbringe, daser no schneller gfahre isch? Nid? also... :grinning_squinting_face:



    140 oder ? Wenn's bulle bewiese chönnt, bin ich denn bald de schnellscht...