Schnellfahre lohnt sich tatsächlich nid

  • Lüüt, au wenns abartig Spass macht, me nie gnueg Speed cha ha passed uf.


    62 km/h zschnell (Abzug scho wäggrechnet) usserorts bi allerbeschte Verhältnis und ohni Verkehr giit, weme vorher no nie büesst worde isch, grad mol gschwind 8 Mönet de Brief weg. Buess wird öppe im Rahme vo 2500 - 4000 Franke ligge. Dezue e jahrilangi Bewährig.


    Ich han es Glück und dörf wenigschtens i 4 Mönet (bzw i 3 Mönet. Eine hani jo scho abgsässä) wieder Dose fahre wili die gschäftlich bruch.


    Aso take it easy und nützed wenigschtens die 100er-Limite (oder sinds 80? hm... egal) so vill wie möglich uus... nid nur gradus :face_with_tongue:

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

  • isch scho e übli sach....


    für das geld wo die buess choschtet chöntisch der ja scho fasch es jahresabo für anneau du rhin löse.....



    ei mal meh bestätigt wenn heize denn im schwarzwald oder elsass....aber i de schwiiz nie meh als 100 :wand:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Zitat

    Original von DonBosco
    ei mal meh bestätigt wenn heize denn im schwarzwald oder elsass....aber i de schwiiz nie meh als 100 :wand:


    Schwarzwald wäri genauso vorsichtig. Vor allem weme nur di bekannte Streckene fahrt so wie du... au dött giits CH-Polizei, und im dümmschte Fall dörfsch grad zwei Buess zahle :face_with_tongue:

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

  • naja aber dete derfi wenigstens schomal legal 100 fahre und wenns denn 120-130 sind isch es immer no nume halb so schlimm wie i de schwiiz mal mit über 100 oder so....


    aber ich weiss dass oisi ushilfslaser au öfters mal im schwarzwald stönd.... :böse:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • mein beileid ..... :(! wie schnäll het mer i de 80er 140 droffe ... guet ich met minere kastrierte maschine bruche no es ziitli aber au ich han zuuu schnäll 120,130 droffe ond das esch scho rächt z vell inere 80er! ääääh esch doch eifach zom chotze die reglig!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • ja au mis bieleid


    has ja scho erfahre gha das di blitzt gha hed aber dases so happig esch hetti ned dänkt


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Jo abr au wenn Schwizer im Schwarzwald sind, ändert das nüt. Du rasesch nunma in Dütschland und nit i de Schwiz und döt lauft s e chli andersch. Bekunnsch halt 180 Euro und paar Pünkt und e Monat Fahrverbot wenn du 50 z schnell bisch... :mad:

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • Zitat

    Original von Ciko
    Jo abr au wenn Schwizer im Schwarzwald sind, ändert das nüt. Du rasesch nunma in Dütschland und nit i de Schwiz und döt lauft s e chli andersch. Bekunnsch halt 180 Euro und paar Pünkt und e Monat Fahrverbot wenn du 50 z schnell bisch... :mad:


    FALSCH!! leider...


    dSchwiiz, Düütschland und glaub no Frankriich händ es Sonderbündnis was Verkehrsstrafgsetzt abelangt. Went also im Schwarzwald vode Schwiizer Polizei aghalte wirsch, wirsch noch Schwiizer Strafrecht bestraft. Also es Adminverfahre wird ide Schwiiz ufgno. Denn gits Uswiisentzug, Buess und Bearbeitigsgebühre us de Schwiiz UND us Düütschland. Cool gell :face_with_tongue:

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

  • Zitat

    Original von Hypi
    ja verreckt, wo händ di sieche di denn verwütscht?


    Zwüsched Rorbas und Berg am Irchel, noch de Kurvestrecki di lang Gerade... bi mitme unbedüütende Gschwindigkeitsüberschuss us de letschte Kurve cho und wäredem Bremse händs mi mitm Laser abgschosse

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

  • Isch aber au fiis.... die langi gradi rüäft ja förmlich nach vollgas....... anderersiits hani dete au scho es paar Umfäll gse.....
    Naja verschisse isches so oder so.... mis Beileid!!!

    Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

  • Beileid??????


    Jede vo eus weis das.


    Es chan jede verwütsche und Gsetzt sind da zum Ihalte und wär en Gsetzes Brecher isch gaht das Risiko iiiii.


    Also mis Beileid häsch nöd, denn du bisch ja Srisiko igange und häsch gwüsst, das wer schnell Fahrt, eventuell au viel Zahlt.


    Also: Bin im fall au en Gsetzes Brecher und fahr au jede Tag mit Risiko.


    :confused_face:

  • @4ska


    Wenn mi Uswis weg isch, denn abr ganz sichr nit i de Schwiz.. Das könne die doch nit mache, ich würd mi sowiso ganz sichr weigere, wil das Ganze isch in Dütschland passiert also zahl ich mis Geld au dene :grinning_squinting_face:


    Abr dass das uff Schwiz wittrgleitet wird, isch klar. Sie wend di jo schlussendlich finde und denn muesch zu de Polizei Poschte go und en Ussag ge, ob du es gse bisch. Denn wird das Ganze widr uff Dütschland wittr gleitet und je nach dem bekunnsch halt no e Buess..


    Odr nit???

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • Wenn d'im schwarzwald an en schwiizer bull gratisch ( het gnüegend vo dene ) denn bischen so oder so a de grenzi los :winking_face:



    Hey 4ska, hans erscht jetze gseh :grinning_face_with_smiling_eyes: wilkomme im club xD

  • Zitat

    Original von 4ska


    Zwüsched Rorbas und Berg am Irchel, noch de Kurvestrecki di lang Gerade... bi mitme unbedüütende Gschwindigkeitsüberschuss us de letschte Kurve cho und wäredem Bremse händs mi mitm Laser abgschosse



    Soso dämfall bisch du dä gsi wo i dä zitig gstande isch.. glaub so a die 140 druffgha. :hmpf:
    Aber mer weiss ja dass döt gern mal stönd...


    Ich fahre die strecki ebe immer zweimal (eimal chli zum luege, und eimal zum Heize) :grinning_squinting_face: