Für die mitere ZX10R

  • läck, es isch sunntig und ich will go fahre... ich glaub ich fahr eifach wiiter, solang mich de händler nid informiert het, cha ich immer no sege, das heg i nongig ghört, falls was söt passiere.. :smiling_face_with_sunglasses:

    -=[CARPE NOCTEM]=-

  • Das schint werkli sehr ärnst z si.
    Labyrator: Ech weiss ned öbe ech do witer fahre wörd. wenns der met 80 enere korve die vorder Fäle verbrecht esch das glaub ned so lostig.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Zitat

    Original von Labyrator
    solang mich de händler nid informiert het, cha ich immer no sege, das heg i nongig ghört, falls was söt passiere.. :smiling_face_with_sunglasses:


    LOL, s'Problem isch glaubs weniger dass de Töff kabut gaht.


    Aber isch natürlich voll verschisse wenn luegsch wie lang das no gaht bis die Felgetuscherei überhaupt aafangt und dass das genau jetzt mun passiere. .


    Ok, es sind bis ez wältwiit glaubs erscht 3 mal uufträtte, und es isches klar dass Kawa seit ja nüme wiiterfahre, si müend sich ja au irgendwie vor allfälige Klage schütze.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Zitat

    Original von Peak
    Das schint werkli sehr ärnst z si.
    Labyrator: Ech weiss ned öbe ech do witer fahre wörd. wenns der met 80 enere korve die vorder Fäle verbrecht esch das glaub ned so lostig.


    also bi 230 ischer au nonig verbroche, aber hesch eigetlich ja scho recht...


    has grad no emne kolleg gmailt, wo au eini het.. de het au gmeint, ej chunsch chli go fahre.. :grinning_squinting_face:
    na ja wird scho schief gah..

    -=[CARPE NOCTEM]=-

  • Meinsch ech wörd werkli ufhöre fahre? Vo weiss de tüfel we velne 10er send afig 3 Fälge defekt. Do esch doch d Chance, dass genau dini au defekt esch verdammt chli. Do hesch ender no en Sächser em Lotto.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • ... glaub i fang mal ah lotto z'spiele :grinning_squinting_face:

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"