Rechts überhole lohnt sich denn au nöd...

  • das mit dr outoprüefig chönt de ou id hose go wiu du jo 3 johr probezit hesch und wen idere zit e uswisentzug hesch chasch doch no einisch bir teorieprüefig afo odr nid?


    und wäge 1.8 ltr. turbo motore mir hei ou eine ir chuntschaft wo 235t kilemeter uf so eim het und usert ab und zeu e marterbis imene schluch heter nüt
    dr motor bruchet nodemou me öl aus die mit wniger kilometer und d abgaswärte si ou no tiptop

  • hmm scheisse man, huere dräck! naja!


    aber mol son frog wie lang esch denn de uswis weg? ond wievell buess muesch dene a-löcher zahle?

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • LOL !!!! Vorgeschter de Brief dasi de lappe abgeh muen und hüt e gschwindigkeitsbuess xD


    40.- für 68 i de 60er Fahrtrichtig St.Galle xD

  • Hehe... machsch ja gradechli Karriere hä?!

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • aso erstens mal mis sorry aso da met em rächts überhole und rächts vorbiefahre und so esch sowieso ned rächt greglet im gsetz


    aso i wör mi gäld spare und mer en rs3 chaufe wo jetzt usechunnt wenns scho en 3er audi sött sie


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Es chunnt ken RS3 numme en neue S3.


    1,8T chasch würkli knicke, vorallem ohni Quattro, Pris hört sich aber scho no guet an.


    Die sötted lieber dene Linki Spur blockierer mal en Buess gäh... :face_with_rolling_eyes:

    Take a walk on da house side!

  • ach cedi los nid uf die...


    spar der dis geld doch grad für en porsche....



    oder wie wärs mit eme pagani zonda :face_with_tongue:


    denn hesch sicher emal öppis z tue :grinning_squinting_face:



    also mir gfallt er
    :face_with_tongue:



    [Blockierte Grafik: http://www.fantasycars.com/derek/cars/images/pagani/zondac12s73_5.jpg]



    wer het mer 800'000 :böse::wand:


    ah han grad gseh dass mer en au chan finanziere


    Gesamtpreis 558.500,00 €
    Leasing/Finanzierung ab: 6.957,12 € *


    ja denn macht das de cedi doch locker :smiling_face_with_horns:



    oder hesch öppe kei 7000euro lohn im monet 8o

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    2 Mal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • Also die 1,8 Liter Maschine sind wirklich genial. Fahr selber en Leon mit Chip und das haltet sit 3 Joor...


    Die Motore halte unendlich lang und Probleme hesch auch nit wirklich. Sind standfeschti Motore, 1a :grinning_squinting_face:

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • Zitat

    Original von Cedi
    neh, da leasi lieber en Koenigsegg CCX Cabrio :grinning_face_with_smiling_eyes:


    Oder ich warte no uf de RS8


    Ja, willd ja sicher s'Leasing vo de Bank würsch übercho... :winking_face: Ich wüsst au nöd was kaufe aber sicher keis Teeniemobil. Schiesst mich ah wänn de 18/19 Jährig Homeboy-Gangster de glich Wagä fahrt wien ich....


    SOK

  • Hütt Zobe wird ich sowieso grad 2 - 3 Stück pagani zonda bstelle, ha jo denn 240 Euro Mio. :ugly::mad:

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • Zitat

    Original von Ciko
    Hütt Zobe wird ich sowieso grad 2 - 3 Stück pagani zonda bstelle, ha jo denn 240 Euro Mio. :ugly::mad:



    Und für mich en RS6 mit Tankkarte :grinning_face_with_smiling_eyes: