Wer weiss was über Motacc

  • uf d'Z 750 und d'Z 1000 wird no recht vill dä Ixil underseat druf gmechet... aber why nöd dä Motacc underseat???
    I finde de vill geiler.
    weiss öppert öppis über dä Topf?


    Motacc


    Gruss
    RoD

    The Myth of the Z


    Too Fast to Live, Too Young to Die

  • Motacc hani bis jetzt nonie ghört. DFrag isch halt werum mer sich neui Töpf chauft. Binere Z wohl chum wäge de Leischtig (wemmer dänn mit dB Killer nöd sogar werniger als original hät) sondern wäge Optik und Sound oder Gwicht.


    De Grund werum ichs nöd wür chaufe wär wills Carbonlook sind. Entweder richtigs Carbon oder dänn Inox aber nöd en Inoxtopf mit Carbonlook druf (Aldituning stinkt :D).
    Und jo, würklich bekannt sinds ja nöd, und en Soundcheck gits irgendie au niened, vodemmher chanimer vorstelle das halt fill dIxil nehmed willmer das döte eher hät.


    EDIT: No was gfunde: "Ist ein Nachbau von Ixil.Motacc vertreibt Ixil und hat die Underseatanlagen nachgebaut mit etwas besserer Qualität.Dafür aber auch teurer.Ixil gibt es auch nur in Edelstahl."

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Hi
    Je nach Blickwinkel sieht es zwar nicht übel aus, aber hast Du die Seitenansicht mal gesehen?


    [Blockierte Grafik: http://www.motacc.com/images/jjs_zx10r_gross.jpg]


    Zudem würd ich vor einem Anbau erst mal fragen wie es denn mit CH-Zulassung aussieht, denn was verkauft wird ist noch lange nicht legal.


    Meines Wissens werden in sehr vielen Fällen keine hochgelegten Töpfe erlaubt (z.B. MFK Winterthur) - Grund kann keiner geben. "Weil der Passagier bei einem Sturz gefährtet sein könnte" war zwar wenigstens eine plausible Erklärung, weil man einfach keine Lust hate eine Anbauprüfung zu machen und weil für die Krümmerverlegung keine Anbaubescheinigung vom Hersteller vorliegt aber die eher warscheinliche.


    Wie gesagt: nicht ist unmööööglich - aber bevor einer 100% beweisen kann, dass ein Topf in der Schweiz legal gefahren werden darf und JEDE MFK und JEDER Polizist die Papiere problemlos akzeptiert, würd ich mal schlicht davon ausgehen, dass so gut wie alles verboten ist. Über eventuelle ABE und Tüv-Bescheinigung braucht man sich ja nicht weiter auszulassen, bei Abgasanlagen ist alles verboten was nicht zumindest durch einen CH-Importeur bescheinigt wird (und selbst dann: mein Händler hat mir trotz Papiere geraten die schönen Bos-Titan für die MFK doch lieber abzubauen, denn der Prüfer kann "nach Ermessen" eine Lautstärken- und Abgasmessung verlangen - welche natürlich der Kunde bezahlt :mad:


    Da die Dinger vermutlich nicht grad im Sonderangebot zu haben sind und wie so oft die Leistung bei längeren Krümmern eher leidet, sowieso fraglich ob so was Sinn macht. Aber eben: über Geschmack lässt sich nicht streiten - und selbst mit paar PS weniger sind's noch mehr als genug um hierzulande rumzugondeln.


    Marc

  • Mir gfalled d'uspüff eifach vo dä optik her und vom sound...
    i ha scho ä Z 750 mit däre alag gse und er het mir bestätigt das die alag ä CH zuelassig het!!!!
    Wege dä Leischtig isches sicher nöd, well wen si den offe isch den langed die 110PS und soviel macht ä Uspuff alag nöd us.
    vo dä Qualität find ich d'Motacc besser verarbeitet--> si sind mit inox federe zäme gschtekt und d'IXIL isch fescht verbunde.


    RoD

    The Myth of the Z


    Too Fast to Live, Too Young to Die

  • Hi
    Kenne die Töpfe nicht, aber bei den 2-1 Anlagen für die Honda SP (da werden die Krümmer auch irgendwie komisch geführt, damit alles auf einer Seite ist), war eines der Problemchen, dass die Krümmer je nach Schwinge an genau dem Teil scheuern können.


    Ist doch einfach: geh vorbei und lass Dir zwecks Vorführeffekt mal so ein Teil an deine Maschine anbauen, dann weisst Du ob es sich lohnt und ob das Ding auch wirklich passt.


    Wenn mit CH-ABE (was zumindest für die Krümmerführung doch eher bisschen komisch anmutet) und vom Importeur die Garantie abgegeben wird, dass die MFK nichts dageben hat, dann ist wenigstens von rechtlicher Seite nichts dagegen einzuwenden.


    Also: nettes Weihnachtsgeschenk :grinning_squinting_face:


    Marc
    dem eher die deutschen SR-Racing (http://www.sr-racing.de) gefallen - die haben auch echt heisse Underseat-Anlagen :face_with_tongue:

  • hehe ja nettes Weihnachtsgeschenk für 1800CHF :prost:


    also a dere Z 750 wo ich d'alag gse han het nüt gschüüred... aber ebe isch eifach mal so zur info gsi isch halt scho chli tüür.


    RoD

    The Myth of the Z


    Too Fast to Live, Too Young to Die

  • Zitat

    Original von Yam660
    Zudem würd ich vor einem Anbau erst mal fragen wie es denn mit CH-Zulassung aussieht, denn was verkauft wird ist noch lange nicht legal.


    Uf de HP Staht es seg mit EG-Zuelassig. Müesti mines Wüssens lange ?(.


    Jo uf de Fottis gsets teilwiis scho nett uus.. aber ebä, werum nöd richtig, uf die 1800.- macht das dänn au nüme so de underschiid. Ussert si kriegeds nöd richtig küelt underem Heck und si würed Abbränne.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • nei EG-zuelassig langed ebe nid.


    han a de CBF 600 en shark topf gha de het au ABE + EG-Zuelassig gha aber han trotzdem no es extra schwiizer papier brucht.



    vo motacc hani en lenker a der CBF gha aber dass die au uspüff mached hani nid gwüsst....



    aber gfalle düends mer nööd. finde die rohrfüehrig über d schwinge gseht eifach scheisse us aber das isch gschmacksach.


    zudem findi hets eh scho viel z viel underseatalage. chan die nümme gseh....


    so stummle wie mini gixxer het findi geil oder denn halt so richtig steil stehendei fetti rohr, wie zum biespiel d VTR Sp

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • ja velecht machet d motacc lenker uned uspuff i eim :grinning_squinting_face: aso es gseht scho geil us aber ebe zersch alles abkläre. aso wenn scho stummeli denn en underengine uspuff oder sucsh öbis rächts bes hindere alles andere gseht us als öbs zmitzt drin ke material meh gha hettet


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...