Bi neu hie

  • Hallo zämä


    Ha dr Wäg ou irgendwie hie häre gfunge! :grinning_squinting_face:


    Gfaut mir guet öies Forum, drum hani dänkt ig tüeg mi itz ou grad regischtriere.


    Ja, mi Name isch Corinne, bi 24gi u chume vo Bärn. Bi scho syt Ewigkeite vom Töffvirus befalle. Ha ou ä eigeti Maschine, ä Triumph Speed Triple.


    Das wärs mau für z erschte, we dr Frage heit, eifach nume frage. :smiling_face:

  • Jeep!
    Salü und herzlich wilkommä!!!!
    Na das freut tJungs aber, es git langsam bitz meh wiblichi Verträter vo däm tollä Sport!!! :]
    Na vil Spass...!

    Wer lesen kann ist klar im Vorteil! :wand:


    Wenn die Treue Spaß macht, ist es Liebe!

  • Jaja Damänä holläd langsam uf. Speed Triple? Geils Teil. Schön das dä wäg gfundä häsch. Vill Spass im Forum

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Au vo mir es herzlichs Willkome und fill Spass da im Forum :).

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Do chan ech de StubenhockerIN nor rächt gä. Das fröit üs werkli.
    Härzlech willkomme.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • halloooooooo :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face: wünsche vil vergnüege mit denä freaks..... :winking_face: im guete sinn sälbschtverständlech

  • Und wider e Frau meh! Cool, dases Fraue git wo töff fahred!! Welcome!

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • Soso Labyrator... :winking_face:


    Du bisch den also diä wo s'Privileg hät zum am näimaschine sini Mille fahrä hä??? Nöd schlecht... hihi

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Zitat

    Original von Triple
    Ha dr Wäg ou irgendwie hie häre gfunge! :grinning_squinting_face:


    Äuä :grinning_squinting_face:


    Au es HALLO vo mir!

    <div align="center"><a href=http://www.ktmduke.de><font color="#FF9900">FIGHT THE FAT</font></a></div>