• Demit all di Links zu Onlineshops und so witer nöd eifach da i irgendwelche Threads "umeliged" hani dänkt boui e Linksite wo all die druffe sind.


    Zersch mal dFrag isch überhaupts sInträsse für sone site da? Ich han mal en chline Entwurf gmacht wo noni richtig verlinkt isch aber so sötti das schlussändlich in etwa uusgsee: LINKSITE BISPIEL
    Wär auno möglich zu jedem Link es churzes Sätzli beschiibig zschriibe oder so :]


    Wenn ja dänn brücht ich möglichscht fill Links zu guete Onlineshops, Händler oder was weis iich, halt alles wo irgendwie mit Töff ztue hät und interessant isch, chan da ja ganz verschideni Bereich mache.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • das mit dem linkding isch ganz en gueti idee, und das mer das grad chli besser als uf allne andere siite werden ha, stell ich gar nid in frag.. :grinning_squinting_face:

    -=[CARPE NOCTEM]=-

  • ja sone linksite findi au guet denn weismer immer genau womer mues go naluege wemer irgendöppis suecht :winking_face:

    es chan sii das sich das losfibriert het :wand:

  • Geili Sach! Chunt dänn das nacher obe i die Lischte wo Profil, FAQ, Suchen, Mitglieder,... staht?

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • Jap. Bin numenochli am hirne wägere Sortierig will ja gwüssi site Chleider, Zubehör und Fahrschuel druf händ :confused_face:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Ich find diä Sach au super, aber ein wichtigä Link isch no vergässä gangä bis jetzt glaub ich zumindest...


    http://www.cornu-moto.ch

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Zitat

    Original von Spike
    Jap. Bin numenochli am hirne wägere Sortierig will ja gwüssi site Chleider, Zubehör und Fahrschuel druf händ :confused_face:


    Am beschte sortiersches nach dem wos am meischte hät uf de siite, oder nachem algemeinschte vo dere siite!

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • Ich hans ez ganz andersch gmacht. Obe uf de Chnopf "Links" drucke....
    Ihr chönd ez Links gad diräkt sälber iiträge. Falls no e Kategorie gwünscht isch eifach schreiä :).

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • hi spike


    danggschön für's irichte vo dr link-site. hesch nid zusätzlig no d'mitglieder kinks welle druff näh. ich weiss, me chas au im profil igäh, aber das wäri übersichtlicher... :]