Lidl: 17'' Notebook für 999 Euro

• ich finde eifach es notebook, wo e grösseri glotzi als 14" hed eifach en witz. ich han es 12.1", de ganz göppel hed A4 grössi, isch 1.2 kg schwär, leischtig langed für das womer usserhus halt so macht und d'akkulaufziit betreit 4 stunde (findi zimmli wichtig).
    minere aasicht na gahts ja um portabilität und unabhängigkeit

Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

• Zitat

Original von Lümmel

Macs sind scho no cool ... aber händ jetzt au de richtig Proz drin :grinning_squinting_face: ... aber äbe halt immer no und wird immer e nicheplayer sii. Ned businöösss tauglich, aber voll trendy :face_with_tongue:

Wott der ja jetzte nöd e Vorstellig zerstööre, aber was meinsch staht bi Grafiker, Architekte und Designer zum Grossteil i de Büros ?

Mac's und wieso ? Wills absolut Büro tauglich sind, absolut kei Gamepc's. Nicheplayer? Nö, ned ganz. Mac hät mittlerwiil en verdammt grosse ateil :winking_face:

• Zitat

Original von Cedi

Wott der ja jetzte nöd e Vorstellig zerstööre, aber was meinsch staht bi Grafiker, Architekte und Designer zum Grossteil i de Büros ?

Mac's und wieso ? Wills absolut Büro tauglich sind, absolut kei Gamepc's. Nicheplayer? Nö, ned ganz. Mac hät mittlerwiil en verdammt grosse ateil :winking_face:

Chad grad säge, stellid praktsich fascht alli um ... das isch zu de ziit gsii wus au Quark, die Adobe usw. no uf mac usw. gloffe isch. ..

Bsp. die grosse ziitige sind scho am umstelle, ringier hed scho, die grafische büro H&H bsp, hed scho afangs 2006 ... de anteil vo mac liied no üse zahle (Gartner - Dataquest ... http://www.gartner.com) no bis 6.8% ...

trotzdem mac find ich cool eifach's prinzip und äbe design und chli alles drumrum, isch halt wie en B&O ... nur für Business isch er ned so bruuchbar, ditto wenns um Enterprise Architecture, BPM, PPM Logics goht.

• Zitat

Original von Mercutio
    ich finde eifach es notebook, wo e grösseri glotzi als 14" hed eifach en witz. ich han es 12.1", de ganz göppel hed A4 grössi, isch 1.2 kg schwär, leischtig langed für das womer usserhus halt so macht und d'akkulaufziit betreit 4 stunde (findi zimmli wichtig).
    minere aasicht na gahts ja um portabilität und unabhängigkeit

stimmt, han au es subnotebook mit ca. 1,2k und ca. 7h laufziit ... hesch alles drin, chasch schaffe und nimmsch au mit... schlepptops mit über 3,5kg sind halt scho chli gross :winking_face:

• Zitat

Original von Lümmel
    stimmt, han au es subnotebook mit ca. 1,2k und ca. 7h laufziit ... hesch alles drin, chasch schaffe und nimmsch au mit... schlepptops mit über 3,5kg sind halt scho chli gross :winking_face:

7h :winking_face_with_tongue: was für eis? und wie alt? wott au...

Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

• Zitat

Original von Mercutio

7h :winking_face_with_tongue: was für eis? und wie alt? wott au...

Also privat hani en Sony TR1MP gha... de isch aber so ca. 'uralt' no Centrino mit 900 MHz und so.. het aber min. 5-6 h häregha, mit grossem akku 1.3kg gsii und bis 8h gloffe.

De neu isch en TX5 und hebt scho 8h ohni äxtra akku.

und süsch x-serie vo IBM / Lenovo wenn's um Business goht ... X-Series ... hebt au öppe 8h häre.