Hoi Zäme!
Bin auf der Suche nach einem Jethelm und konnte bis jetzt noch nichts vernünftiges finden bzw. die Beratung war immer etwas schwach, man merkt schon, dass die Saison angefangen hat und die Verkäufer kaum Zeit haben!
Design ist mir wichtig aber Sicherheit noch mehr!
Wie ist es mit dem Wind? Gibt es überhaupt geräuscharme Jethelme? Was würdet ihr empfehlen? Taugen die Visiere was.... oder doch lieber mit Brille?
Es gibt welche bereits ab CHF 140.--, es gibt aber auch solche weit über 500.--!
Für Tipps und ev. Links wäre ich sehr, sehr dankbar.
Gruss
Geru
Jethelm
-
Geru -
18. März 2007 18:50 -
Erledigt
-
-
also gang mol zum Hippo uf Birmenstorf AG ... ich bin dete immer z'fride und chasch au de helm uf dim töff usprobiere, go luege öbs der passt oder ned. Isch halt ächt nume en töff-klamotte lade, drum isch das sis chärn-gschäft und bis jetzt het er au mir alli reparature, vo läder bis gore-jacke perfekt gmacht.
-
naja da gibts eigentlich nur einen tip...
wenn dir sicherheit wichtig ist, dann kauf dir ein integralhelm. und wenn dir ein integralhelm zu unbequem ist, dann wenigstens ein guter klapphelm.
Ich möchte niemanden behandeln müssen, der sich nur schon bei 50kmh mit einem jethelm langgemacht hat und auf den kopf knallte...
ist immer eine schöne herausforderung für die plastischen chirurgen der wiederherstellungschirurgie....
mit anderen worten echt kein spass.
sonst kann ich mich lümmel anschliessen.
gute adressen sind mit sicherheit:
-hippo
-Motorama Hinwil
-Toeff-Bekleidung -
ou jo... nachtrag, do het Bosco voll rächt. Han ned gseh Jethelm... nimm en Klapphelm, wenn kei Integralhelm wetsch, Jethelm isch für nüd. Well isch genau das... wenn flügsch dänn chunnt meischtens de Chifer drah.
-
es git vo schuberth en jethelm mit eme bügel unde drah (wenns unbedingt en jethelm sii mues).
[Blockierte Grafik: http://www.motorradbekleidung.de/images/m18298.jpg]schuberth gits au bim polo in horge und det chasch au probefahre demit. probefahrt isch wichtig. mindeschtens 20min bis 0.5h wenn mögli mit autobahn. denn mersch, ob er druckt, und wie's tönt und ob verwirbelige hesch.
schuberth sind sicher gueti, sicheri und lisligi helm
-
aber mit däm lange viesier isch das jo nume en halbe jethelm ... ok vellich drüüviertel, wells no en bügel hed
-
aber de sinn vom jethelm isch ja denn au nümme so 100% gäh..nämli s eifach alegge und viel freiheit nach vorne....
mit some riesevisier und komischer bügelkonstruktion chasch au grad so guet en integralhelm näh.
well klapphelm sind ja sicher schomal viel besser als jethelm, aber vertraue hetti trotzdem nöd, well jedes scharnier isch wieder e schwachstell.
-
aber aber aber. ihr hend doch sälber xeit, en jethelm segi gföhrlich. das isch min hochwertige biitrag zum thema sicherheit mit jethelm. aber bitteschön: richtigi freiheit und wind im xicht gits sowieso nume mit braincap:
[Blockierte Grafik: http://www.atelier-fantasy.de/Bilder/image/braincap-schwarz.jpg]
-
@mercurito
die chömed aber au nume guet, wenns am länker bambeled oder hinde uf em sozisitz feschtgschnallt sind
-
Danke Jung für die Tipps und Adressen!
Der Schubert sieht schon mal gar nicht schlecht aus. Integralhelme ist mit Sicherheit die beste Wahl. Gibt es überhaupt Chopper-Look-Integralhelme? Ich weiss.... Sicherheit geht vor aber wenn auch noch der Look passt umso besser!LG Geru
-
schad han i das bildli nüm, vo mine letsch US tour... in es paar staate isch jo kei helmtragpflicht und es paar händ, do gesch mänggisch harry-fahrer mit emene blächige senne chäppi und es schnüerli drumume
-
ich chönnt jez äs bild poste vo eim wo sich mitem jethelm hegleit het aber ich machs nid... isch nöd ganz jugendfrei
-
Zitat
Original von Hypi
ich chönnt jez äs bild poste vo eim wo sich mitem jethelm hegleit het aber ich machs nid... isch nöd ganz jugendfrei
ich glaub, ich ha das au scho xeh, eher heftig -
Zitat
Original von Geru
Danke Jung für die Tipps und Adressen!
Der Schubert sieht schon mal gar nicht schlecht aus. Integralhelme ist mit Sicherheit die beste Wahl. Gibt es überhaupt Chopper-Look-Integralhelme? Ich weiss.... Sicherheit geht vor aber wenn auch noch der Look passt umso besser!LG Geru
Sali Geru
Han gseh dass du e shadow hesch. Min Dad het au mit de 125er agfange, mittlerwiil d'750er und het en SHOEI Jethelm ( glaubs 800.- oder so ). Er selber isch sehr z'fride demit, au wenn er weiss das de chifer nöd so super gschützt isch.
Asuschte, ich selber han für mini Reiseenduro en Klapphelm. Weni rauche wott o.Ä. chani eifach die kompletti front ufeklape und uf de AB oder uf Päss tueni's eifach abeklape. So hesch d'Sicherheit und die nötig freiheit. Allerdings würd ich bim Klapphelm au de vo Schuberth ( also sowohl de Jet- wie au de Klapphelm ). Sind vo de Sicherheit so ziemli die beschte, choschtet halt chli meh aber au vo de windgrüüsch her isch z.B. de S1 ( Schuberth, Klapphelm ) genial.
Gruess
cedi