Cartagena

  • Sälü zäme!


    So, jetzt habe ich meinen ersten Rennstreckentermin durch.


    War die Woche in Cartagena, von Montag bis Freitag nur schönes Wetter!


    Leider am Morgen und Abend sehr frisch, jedoch durch den Tag genug Grip um aufzuzynden :devil:


    Für mich war es nach 5 Monaten Pause das erste Mal wieder, ging aber mit dem Eingewöhnen recht gut. Leider waren die Rundenzeiten am Anfang eher Müll, fahre ja erst seit einer Saison Supersportler. Konnte aber von Tag zu Tag die Rundenzeiten verbessern, bin dann Donnerstag ne schnelle 1:50er gefahren. Habe mich in den 4 Tagen um 8 sec. verbesert! Die Besten sind so um 1:40 gefahren, das sind dann aber auch Ex IDM oder SM Fahrer. Keine Entschuldigung, jedoch fehlts bei mir an Erfahrung und die "Muffe" geht beim Anbremsen und Beschleunigung einfach etwas früher auf :whistle:


    Mittwoch und Donnerstag bin ich auch meine 2 ersten Sprintrennen gefahren, was für ein Kick! War schon lange nicht mehr so nervös und der Adrenalinspiegel steigt wie blöd. Hab zwar nicht mal einen Blumentopf gewonnen, hilft aber viel um die "Messer zwischen den Zähnen" Taktik zu verbessern. Da bin ich noch sehr schwach, einfach zuwenig Eier um dem anderen das Mopped in die Kurve zu stellen, hier besteht schwerster Übungsbedarf.


    Am Freitag bin ich leider nur 2 Runden gefahren, dann hat sich ein Gestänge von der Schaltung verabschiedet :weep:
    Leider hatte ich keinen Ersatz dabei, konnte somit den Tag streichen. Was für ne Kacke, es wäre noch ein 15 Runden Rennen angesagt gewesen und ich habe mein Wochenziel unter 1:50 zu fahren verpasst. Hätte gewusst wo die Sekunden zu holen sind, hätte nur noch mehr üben müssen. Somit steht schon mal klar, dass ich da nochmal hin muss, auch die Kondition muss noch was. Die Sprintrennen gingen nur über 6 Runden, das schlaucht schon gewaltig!


    Ich bin irgendwie immer noch aufgekratzt und sowas von g**l drauf wieder aufzuzynden. Ja, ich gebe zu es hat mich voll erwischt, ich bin süchtig!


    Cartagena war ja auch die erste andere Strecke als AdR, einfach schneller. AdR ist technisch anspruchsvoll, wenns aber noch einen Zacken schneller geht und du es so richtig fliegen lassen kannst, 2 oder 3 weisse Tröpfchen ins Unterhöschen sind da einzuberechnen :wink:


    Ein Fotograph war auch vor Ort:


    Klick!


    Absolut saubere Arbeit und günstig. Alle Fotos (42 Bilder) auf ne CD gebrannt für 50 Euro. Fairer Preis, hab Ihm gleich ein Fuffi mehr hingelegt, für ein Feierabendbier. Braucht ne gewisse Überzeugung ne Woche lang sich hinzulegen um dann eventuell von der Hälfte der anwesenden Nasen Geld zu bekommen. Anreise, Unterkunft..muss ja auch alles. Der Trescher verlangt das Mehrfache, somit habe ich mir gedacht dass dies locker mit einem Fuffi für ein Bier unterstützt werden kann :top:


    Ein Auszug von den Bilder gibts hier:


    Foto


    Also, hoffe man sieht sich mal auf der Renne!

  • Coole Bricht....


    En Kolleg isch ir Altjahrswuche dunde gsi, mues en geili Strecki si.


    23.-26.Juli gö mir übrigens ufe Pannoniaring, wenn di also s Fieber scho packt het :winking_face:

  • einfach NUR GEIL!!!!


    das mit der kondition kenne ich... da sollte man sich vorher gedanken machen und mal joggen gehen oder schwimmen oder sonnst wie ins schwitzen geraten, sonnst ist man auf der strecke schnell ausgehustet....

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • schöner bericht


    und die r1 schaut einfach genial aus.


    hoffe dass ich dieses jahr wenigstens wieder nach anneau kann für 2 tage....


    aber ist leider alles noch relativ unsicher :face_with_rolling_eyes:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • geieeeeelll... freu mi defür scho uf mini 3 und 2 täg in frankriich...


    öhm... chönnt ich dini r1 uslehne? muen ja den am hypi parole biete :smiling_face:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • blümchenpflücker


    Die Strecki isch geil, ha haut no kener Vergliche aus AdR.


    Ha eh scho abdreit mit mine Termine:


    13. April AdR mit Plüss
    29.-31. Mai Brünn mit Pro Speed
    31.7 - 2.8 Ledenon mit S.T.E.I.L
    18. + 19.8 Lausitz mit Pro Speed


    Brünn wird absolut geil, die z`Frankrich si ja chli am abdreie mit dB Limits. Ou isch Ledenon e geili Strecki, nomme wird jitz dr Veranstalter derzue zwunge für e Zmittag Coupon z`koufe. In Cartagena hets viu gha, wo dert scho gsi si, hei gsi lieber verhungere aus dert öppis go ässe. Huere schad!


    Aber anyway, isch de scho usbuechet am Panonia? Ha süsch es Bösli u Platz für 2 Töffe. Dr Chef würd mi zwar umbringe, gloub i, aber gib mau News über Veranstalter u Teilnehmer u so.


    @Virus


    Stimmt absolut mit dr Kondition. Usduur isch wichtig, cha aber ou chli vom ungwunnete cho. Fa de äuä mau a velöle, geit de haut eifach e chli langsemer.


    DonBosco


    Gib mau z`Beschte, isch absolut geil zum abschaute uf dr Renni. ISch mir ou klar, isch aues e Zyt u Geldfrag. Cha ou numme wöu ig uf Montage gha das realisiere. Überzyt bügle wie blöd, für Batzeli u Mehzyt. Wieso cha me nid eifach im Lotto gwinne !?!


    maini


    Das mit em uslehen isch ke Problem, git 1 Regle. Wär kaputt macht zaut.


    U zwöitens muess ig luege öb ig überhaupt schaffe dr hypi z`fekke, we nis de nid schaffe chash du probiere!


    Auso e hiube, git ja Töffrenne i dr glotze

    Einmal editiert, zuletzt von kneegrinder ()

  • Hammerbricht.... megafreu uf mini erschte Pischte-Teschts noch über 7 johr !!! ... mol luege öb i au no um kurve chum, aber so wie's tönt muess mer weder chli 'hirntraining' und au chli 'fitnesstraining' mache :face_with_tongue:

  • Zitat

    Original von kneegrinder
    maini


    Das mit em uslehen isch ke Problem, git 1 Regle. Wär kaputt macht zaut.


    öhm... was choscht den en totalschadde? :mad:


    ne au wenns geil währ mal mit de r1 über d'pischte rötze, ich bliib glaub doch bi mim töffli.
    1. hani kei geld für e eventuelle totalschadde und
    2. würd ich mir den doch meh e 1000er welle chaufe, womer den wider bi problem 1 währed, kei geld für e 100er:)


    aber danke für de liechtblick am horizont :evil2:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • maini


    chasch ja mal dini privathaftpflicht so ganz schüch afräge wies usgseht mit de choschteübernahm wenn mer sportgrät vo anderne beschädigt.


    schliesslich isch en reine renntöff nüt anders als es sportgrät. :grinning_squinting_face:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Zitat

    Original von DonBosco
    maini


    chasch ja mal dini privathaftpflicht so ganz schüch afräge wies usgseht mit de choschteübernahm wenn mer sportgrät vo anderne beschädigt.


    schliesslich isch en reine renntöff nüt anders als es sportgrät. :grinning_squinting_face:



    Die wärde wohl ganz und gar nid schüch säge, dass si im Schadefall 0,0 wärde zahle. Do hilft en churze Blick id AGBs :winking_face:

  • ja das hani agno....


    aber mer chans ja mal versueche...vielicht gits ja e wunderversicherig :mad:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Geile Bricht!
    Macht mi richtig gluschtig zum au mal ändli uf e Rennstrecki zgah.
    Ich chan ja optisch garnüt mit R1 aafange, aber diini gseht rattescharf uus :smiling_face_with_horns: .


    Greetz Boo

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

  • geili sach, jez hesch mi grad wieder giggerig gmacht :grinning_squinting_face:



    btw...do wird kein hypi gfopped, ich fahr eu allne devo :mad: lédenon und dijon ich chumääää :grinning_squinting_face:


    btw maini... bi dim gwicht und ich mit mim kampfgwicht isch es glaubs grad so wieder usgliche uf dr strecki ;). die kilos müssen weg :face_with_tongue: :ugly5:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • bösci:
    ja nützt den viel wenn s'frölein am phone seit... ja doch das isch es sportgrät, da zahled mir scho... und den wend de fladde hesch, chunnt den de obermakker und seit: ja wüssed sie ufs frölein döfed sie ebe ned lose, die chunnt nanig so guet drus, isch ja erscht im 1. lehrjahr :mad::grinning_squinting_face:



    hypi:
    kampfgwicht? hmm... also letscht jahr uf dijon hetts eine gha wo chli meh ufd waag bringt als du, und da hani trozdem kei chance gha uf de grade... aber i de kurvene und bim aabremse hanen immer schön chönne schnappe :evil2:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch: