bitte um eui hilf: Buess

  • Hey ciao


    I han ä frag:
    Mich hetts gester mit mim 50er usserorts mit ca. 85km/h inere 60er zone blitzt...
    Die Situation isch chli verschisse da ich na s L han...


    Was denkeder mit was musi öppe rechne??

  • Zitat

    Original von coolmiligirl
    Hey ciao


    I han ä frag:
    Mich hetts gester mit mim 50er usserorts mit ca. 85km/h inere 60er zone blitzt...
    Die Situation isch chli verschisse da ich na s L han...


    Was denkeder mit was musi öppe rechne??


    ohä ... also näbst de normale Buess ... sprich en aazeigt mit öppe so 400-500.- ... aber ich dänke wirsch wohl ned 85 gha han, meh meint immer es isch chli vel. ... also abzug spazig, wirds no öppe bi 240.- legge.


    Mit em L ... isch chli heikler, do weiss i ned gnau, wie's das lösed, chan sie, dass für es johr d'prüfig ned darfsch mache, hed do au scho eine so öppis ähnlichs gha und no 3 mönet ned döffe fahre.

  • mmmhhh...


    also wänn din tacho 85 azeigt hät, dänn chasch öpe 5-10% abziehe... (tachabwiechig und mässtoleranz)


    also bisch dänn öpe bi öpe 75-80 km/h gfahre...


    so viel ich no weis, git das öpe ä drüstelligi buess, ca. 200 stutz.... aber de uswies nämets dir nöd weg, dänki ich e mal... wiel im normalfall nämets dir de uswies im usserortsberich glaub ab 25 zu schnäll weg...


    60er zone isch aber en gränzfall. han aber gmeint das gilt als innerorts... dänn wärs ab 21 zschnäll...


    abere ebe, isch nur mal ä vermuetig...

  • normalerwis gäbts wahrschinlich e zimlichi buess und e verwarnig aber miten L chönt ich mir vorstelle dass de brief abgisch...

  • also wenns bös chunnt düends normalerwiiis es fahrverbot vo 2 jahr usspreche. weiss allerdings nöd wies jez isch. aber dä am maini hends au mal dä uswis weggnoh won er nach abzug 26 z'viel druffe gha het usserorts und er het au es L gha dete. also wirds bi dir wahrschinli nid viel schlimmer cho :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • hm aber es ch unnt demfall selte vor das de uswiies wegnehmed und de gar nöm gänd??

    Listen to many, speak to few

  • wennd 21 zvill häsch NACH abzug bisch din uswiis los und willd de lehrfahruswiis häsch für e recht langi ziit. Wils di ide 60er gno hät machts au nöd grad besser.. naja isch halt immer en shit mitem töff...

  • Lancezh


    chunts nüd no druf ah, öb de 60er jetzte usserorts oder innerorts isch.


    und zudem sind d tachos vo de 50erli so katastrophal ungnau, dass da sicher no einiges a spatzig hesch.


    was isch es denn für e messig gsi? Laser oder Radar???


    wenn laser derfsch 3 abzieh wenn Radar denn 5kmh.


    währed denn also no 80kmh. denn no ca 5% weg wegem tacho denn bisch bi nomal 4kmh weniger und somit bi 76.


    denn muesch nume no hoffe, dass no irgendwo eis kmh findsch zum abzieh und denn chunsch mit eme blaue aug und 240CHF buess devo, soferns e Zone gsi isch wo als usserorts gältet.


    Wenn innerorts, denn hesch eh verlore


    da chasch usrechne


    http://www.freiheits-partei.ch/article-entry-381.html


    aber e leischtig isch es scho mit em 50i so blitzt zwerde...da hesch ja recht alauf gno :mad:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    2 Mal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • naja, mich dunket teil füfzger rächt übermüetig. hüt het mi au eine überholt woni im autöli ghocked bin und 80 gfahre bin. de het öbbe 5 min gha bis er a mir verbiizogä isch :winking_face: racing machiiiine :winking_face: ich cha mir so öbbis gar nümme vorstelle :winking_face:


    lance, rächt langi zit wirds wahrschinli nid siii, ich tippe mal uf 1 monät :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Zitat

    Original von DonBosco
    aber e leischtig isch es scho mit em 50i so blitzt zwerde...da hesch ja recht alauf gno :mad:


    Ich has gschaft als ich zum erschte mal zum schaffe mit debi xD 67 km/h i de 50zger *fg*



    Also ich würd meine, dass en buess im bereich vo 200-400 stei bechunnsch. Lappe glaubs weniger ( es sei denn es zellt als innerorts ). usserorts isch soviel ich weiss nume 80zger, autostrasse und bahne.

  • Zitat

    Original von Hypi
    naja, mich dunket teil füfzger rächt übermüetig. hüt het mi au eine überholt woni im autöli ghocked bin und 80 gfahre bin. de het öbbe 5 min gha bis er a mir verbiizogä isch :winking_face: racing machiiiine :winking_face: ich cha mir so öbbis gar nümme vorstelle :winking_face:


    lance, rächt langi zit wirds wahrschinli nid siii, ich tippe mal uf 1 monät :winking_face:


    Das isch für gwüssi lüt rächt lang :smiling_face: Und wie scho öpper ander gseit hät es chunnt tatsächlich druf ah öbs als usser oder innerorts gilt. Nevertheless... selbst usserorts inere 80er zone dörf dir de richter de bettel weg ne bi 21 zvill, und es git es paar töffhasser i eusem rechtsstaat (und es paar händ sogar recht mit eusne 8 mal höchere unfallzahle)

  • naja, stell dr mal vor sie würded di für 2 jahr sperre dass du d'prüefig nid chasch mache, das nenn ich lang :winking_face:


    die unfallstatistik trügt aber au. d'zahl vo mine fascht selbstunfäll isch verschwindend gring gegenüber dä zahl vo dumme blechdosefahrer wos nid im griff händ und mich fascht abgschosse händ. X(


    das es töffhasser git hani au scho mitbecho :hmpf:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • moin moin


    85km/h - 5km/h toleranz = 80km/h


    20 zuviel .


    ich hatte 18 zuviel innerorts. warte immernoch auf die entscheidung des richters.


    kommt auch draufan was du bisher angestellt hast. aber neulenker haben ab 15km/h das billet weg, kann aber auch nur ne geldbusse und ne verwarnung gebn.


    weiss halt nicht wie das bei Lernfahrern handgehabt wird


    aber ich sag mal mind. 250.- wird das schon werden.



    Gab da mal was gefunden:
    [SIZE=3]KLICKSCH DU HIER! [/SIZE]

    [SIZE=3]

    --the audience is listening--

    [/SIZE]