Reiseendueopneus

  • wi lang hei bi öich d pneu im schnit?t


    wie siter zfride mit em (grip)?


    und was fahreder über houpt für Pneu uf welem Töff?


    i fahre momentan Micheline Anakee uf mire 650 GS und dr Vorter het jetze öbe 4000 KM gha aber jetze isch er flach und dr hinger weisi nid gnau aber gloube 3000 bis 4000

  • de Anakee hebt bi mir zwüsched 600 und 5000km. Isch ufere 750er Yami druf ( 270kg ).


    Denn hani mal en BT druf gha de het nume so 2000km ghebet. Probier mal de Metzler und en andere BT ( Strasseprofil )

  • dr mech het ebe gseit das dr metzler im bezug ufd loufleistg besser söui si.


    ha zersch no wägemene Pilot road glugt aner dä gitz i mire dimenson nid.

  • ich ha de scorpion M/T druff und de hebt 6-7.5 tkm


    edit: de grip isch geil. bim beschlüünige und brämse merksch, dass es kein sportfinke isch, laht aber gueti schräglage zue.

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

    Einmal editiert, zuletzt von Mercutio ()

  • was hesch du für dimensione? au 18" / 21" ?


    Derte werdi denn ebe mal die vo Bridgestone teschte, die hend en Strasse-Satz i 18" und 21".


    De Anakee isch eifach e weichi mischig, wird schnell warm, verhebet guet i de kurve ( hanen bis uf de rand abe ), aber nach max. 5t km muesch en eifach wechslse, egal wievil profil no hesch, suscht schmiert au de nume.


    Metzler isch eifach en härtere, bruucht chli länger zum warm werde, und isch au i de grenzlage ( angschstreife so ca. 3-4mm ) nöd soooo stabil, rutschisch ziemli ume.


    achja, da de vo Bridgestone:


    [Blockierte Grafik: http://www.wuedo.de/shop/productpic/bt45.jpg]

  • Also ich uf de KTM 990 fahre de Skorpion
    De hebet Genial uf Aspahlt und au uf Kies ,SChotter und Liechtem Gröll.
    Wenn ich aber nur is Gländ gan, den niem ich de,
    Continental TKC
    De isch gröber und git eifach die besser Spur im Schotter und aber au im Gras und Dreck.¨
    Aber mit Favorit bliebt eifach de Pirelli Skorpion M/T90

  • Salü
    Also der Tourance vo Metzler isch sicher eh gueti Entscheidig. Ich fahr de TKC 80 vo Conti. Do chasch au no eh chli umesaue!


    Daniel

  • bi hüt bim mech gsi udn ha mou e Dunlop D607 psteut mou luege dr vater het dä uf dr 1200 GS und isch zfride mitem.