Probleme mit meinem Schloss

  • aaaalso..ich hab da ein paar probleme die mein schloss betreffen.


    vor ein paar Wochen ist mir aufgefallen das ich die Wegfahrsperre nur sehr schlecht "reintun" konnte, und wenn überhaupt dann ging es lange zeit bis sie wieder draussen war, und jetzt dasselbe mit der Zündung, muss etwa 7-8 Mal versuchen und knobeln bis ich ihn auf "ON" schalten kann.


    Habt ihr ne idee an was das liegen könnte?
    Wie teuer wird ein schloss das ausgewechselt wird ( damit wird ja verbindlich auch die Wegfahrsperre und somit die Schlüssel erneuert ) ?

    Listen to many, speak to few

  • was heisst das genau? Chasch de Schlüssel nüme dreie oder passiert eifach nüt wännd en dreisch?

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

  • Hi
    Vermute mal, dass Staub, vielleicht Dreck und Wasser reingekommen ist. Kauf Dir mal ne Dose Elektroreiniger und spühl das Schloss kräftig aus. Wenn's hilft, war's extrem viel günstiger, als ein Wechsel des Schlosses mit Wegfahrsperre - wenn nicht, ist es auch egal (schadet dem Bike nicht).


    Hatte bei meiner KTM das selbe Problem (Sahara-Sand überall) und konnte damit gute Erfolge erziehlen. Wenn's dann sozugagen quitscht vor Sauberkeit (der Spray löst alles Fett auf), kannst Du immer noch WD40 oder Graphitstaub reinleeren - dann flutscht das Teil wie neu. Eher nicht gleich von anfang an mit dem Zeug versuchen - gibt ne Schweinerei, wenn man das Schloss dann doch ausbauen muss.


    Marc

  • ja aso wedni versueche z dreihe gohts eifach ned, als wärs de falsch schlüssel oder so.


    aber denn nach es paar mal i und usetue ( vum schlüssel ) gohts ganz normal




    i versuechs etz mal z reinige

    Listen to many, speak to few

  • s problem isch das möglicherwiis wd40 das problem gnau verursacht het welli churz bevor da mit de zündig agfange het mit wd40 greinigt han :thinking_face:

    Listen to many, speak to few

  • tuens mit reinigungsspray putze. also mit rostoff oder so. und denn mit kontaktspray behandle.

    guns for show, knifes for pro

  • Hey Wheeler, han e neui Theorie. Warum? Will ich hüt genau s gliiche Problem gha han :wand: .
    Versuechs emal mit em Ersatzschlüssel. Bi mier isch es denn ohni Problem gange.
    Ergo tipp ich uf en verbogene Schlüssel.

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

  • @ boo: das mit em ersatzschlüssel hani au scho denkt;) aber nix da het au nid gfunzt..



    aber es funkioniert mittlerwiil..ha mal chrääääääftig wd40 inegsprüüüüeeeeht..und ja..chli gwartet und versuecht und isch gange..het zwar chli gratteret aber wunderbar und mittlerwiil gohtz wiedr normal..merci namal^^

    Listen to many, speak to few

  • Zitat

    Original von Boo
    Also WD40 hilft da normalerwiis



    Jo cola hilft au hani ghört :winking_face:

    No Risk No Fun


    Wenn du Gott siehtst, dann solltest du bremsen

  • Mir isch scho binere Honda CBF 500 der Zündschlüssel im Tankschloss abbroche. Nigelnagelneue Töff. Da staahsch schön blöd i der Pampa, wenn kain Reserveschlüssel derbii hesch. Der Mech het denn gmaint die Honda-Schlössel sigid halt e chli lang und tünnn und billig gmacht. Ich sig ned der Erschti. Aha, do bini jo mol beruhigt, aber trotzdäm, ich fahre syt 13 Johr irgendwelchi Motorfahrzüüg, aber so öbbis hani no nie fertig braacht.


    Ich hasse schlächti Qualität, egal bi was. :böse:

    Ich lenke also bin ich. (René D. Kart)

  • ischmer au scho passiert bim sitzschloss :grinning_squinting_face:
    esch scho no recht ärgerlich hehee


    greeez

    Für Schreibfehler haften die Buchstaben


    Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.


    Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.


    R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten