z'krasse ciao z'krasse

  • bin da mal chli uf de gratis inserate am umesurfe gsi und da findi doch das inserat


    han nur mal denkt ich zeig eu das mal, zur allgemeine beluschtigung.


    han würkli müesse schmunzle :face_with_tongue:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • LOOOOOL


    en sackgeldverdunschter höchschte güte :mad:


    und was sind die flecke under em töff....isch das vom wäsche, oder lauft dem möppi vo luter tuning s benzin und öl grad direkt wieder une use und er deklarierts als voll krasse tuningmassname mit tuninglöcher in motor :wand:


    aber ey krass man alter echt krass :hmpf::böse:8o

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • :grinning_face_with_smiling_eyes: han emmer gmeint s heisst das Mofa und ned der Töffli :grinning_squinting_face: da gsehtme wiemers sech irre chan :grinning_squinting_face::face_with_tongue:

    Für Schreibfehler haften die Buchstaben


    Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.


    Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.


    R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

  • naja wener vom tuning sovell verstaht wie vom dütsch de wöri d finger vo dem töffli lah. dem idi.t wöri no zuetraue daser so no im strassevercherhr umekurvet


    cu charlie der sich bei solchen sachen nur an den kopf greifen kann

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • aber de lufi isch geil. hemmer au mal an es töffli gmacht. aber da chasch nie und nimmer ufd strass. 2 meter und den hesch bulle hinder dir.
    und es isch au chli kirminell mit bremse wo für 40 kmh gmacht sind über 70 z fahre...

    guns for show, knifes for pro

  • hey aber jungs er verchaufft s töffli inkl. uswis ... das esch jo de hammer :)! weisch wie geil esch das hey du bechonsch es töffli inkl. fahrzüguswis! do mösst mer jo grad sofort nor wäge dem scho zueschloh!


    der töfFli iSch fiieEl zU krAss :grinning_squinting_face: haha :todlach:

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • koleg vo mir het es Puch zweg gmacht s lauft öbbe 80 allerdings hetters för ufd rennstrecki bau! d Bremse sind natürli au fürd gschwindigkeit igstellt! e so findis schono easy aber die huere möchtegern töfflifreaks hassi !

    Für Schreibfehler haften die Buchstaben


    Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.


    Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.


    R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

  • jetzt tüent doch ned so. isch doch easy. mis puch hed au en 80er gmacht (mit gnueg aalauf (und de berg uf isch gar nüt gange, will er erscht ab 50 würkli zoge hed)).
    ich find das geil, ich meine, die chönd halt no kei richtigi töff fahre und lieber am töffli umeschruube und umeröschte, als schlägereie und vergwaltigunge duregeh

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

  • jo scho klar ich fends au ned schlemm oder so ... nor deeee esch eifach lächerlich met sine schwule länker ond sinere krasse sproch ond so ... das esch eifach en lächerliche megapisser!


    anderi lüt wo a erne töffli chli omeschrube send voll easy! mis ciao esch en 50ger gloffe :P!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • DA namal eine wo sis ciao für en schnäppli priis verchauft.


    eigendlich hett ich de doch de boarderin welle schenke, aber die hett ja jetzt au es krasses ding. natürlich nie so krass will d'verchromig fehlt, aber mer chan ja schliesslich au ned alles ha :grinning_squinting_face:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • wie chömed die witzbolde uf die prise?


    originalpris plus alles zuebehör plus alli service wo je gmacht worde sind=occasionspris???? :wand:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • ich finde no geil. muess ja hammer uusxeh, wenn mer mit den umefahrt (so richtig renntöff und so) aber wahrschiinli schnall ich eifach ned, wie geil dass das würkli isch :grinning_squinting_face: (man beachte au d'rächtschriibig)

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

  • Zitat

    Original von Mercutio
    ich finde no geil. muess ja hammer uusxeh, wenn mer mit den umefahrt (so richtig renntöff und so) aber wahrschiinli schnall ich eifach ned, wie geil dass das würkli isch :grinning_squinting_face: (man beachte au d'rächtschriibig)


    lol... woni de glese ha voranne, hani denkt öben au na sell da inestelle.


    danke fürd arbeitsabnahme:)



    defür giz jetzt gad na de da



    :muaha: :muaha: :muaha: :muaha: :muaha: :muaha: ich chan nimme, de oberhammer :muaha: :muaha: :muaha: :muaha: :muaha: :muaha:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

    2 Mal editiert, zuletzt von maini ()

  • Zitat

    Original von maini
    :muaha: :muaha: :muaha: :muaha: :muaha: :muaha: ich chan nimme, de oberhammer :muaha: :muaha: :muaha: :muaha: :muaha: :muaha:


    :grinning_squinting_face: de geilscht mit neon im tank und gebäckträger (uf das hani scho lang gwartet, ändlich weiss i underwägs wo ane mit de gipfeli). und chasch schalte wenn du wilsch. sehr guet :top:


    edit: das mit de rächtschriibig git mer aber würkli z'dänke. han jetzt chli gstöberet und es git keis einzigs inserat, wo au nur anöhernd fehlerfrei isch.

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

    Einmal editiert, zuletzt von Mercutio ()