Töfftüüürlii...

  • Sali zämä


    I han mal welä frooge wär wär amene 1 oder 2 tägige Töfftüürli interessiert...


    S isch so bis jetzt simmer zwei Froue mit eme 50er, wär toll wenn sich no wiiteri aaschlüüsse würdet, au die mit grössere Gschoss sind herzlich willkomme =) (glaubä zwar eh ned, das jemand mitcho wird mitme grosse :-S) au Manne sowie Fraue begrüässemer...


    Wär wär debii?
    Und wer hetti en Vorschlag wohii das mer wönd?

  • joa das wär glaubs echli zu unfair wenni wür mitcho :grinning_squinting_face:


    guet ich chönnt eifach in nächschte spunte hocke und uf eu warte :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Hm, chasch susch mis Töffli neh, Hypi, den chasch nochli trampe damit üs noche magsch, den blibsch wenigstens fit währendem fahre :grinning_squinting_face:

  • bi ja au langi ziit en 50zger fahrer gsi, würd mich sogar na dezue bereit erkläre e chli langsamer z'fahre :grinning_face_with_smiling_eyes:


    usnahm vo so richtig schöne churve streckene, derte würdi denn eifach denah warte :grinning_face_with_smiling_eyes:

  • es git en huufe geili streckene, d'fraag isch nume ob's au 50zger tauglich sind.



    wie schnell laufed eui 50zger de berg duruf ? und uf de grade ? denn chönnt mer in etwa plaane wo me durechönntet.



    ( ich bi damals über es weekend uf Wien gfahre mit em 50zger xD )

  • hoppala i glaubs das schaffemer ned... mir sind girls =)


    hmmm mine fahrt graduus mit ruggewind 90km/h
    und deruuf je nach dem wie vill ich mich verschalte :face_with_tongue: 50-60 km/h

  • bisch schomal über de Hirzel gfahre ?



    Suscht chönnt mer mit de 50zger vo Züri uus über de Hirzel, denn via. Ägeri - Goldau - Zug - Zugersee - ZH ?



    Wär mit de 50zger e Strecki vo ca. 2-3h. Mit pausene z.B. Chafi trinke oder cola :face_with_tongue: ( Zigarettepausene für d'raucher ) so um die 4h.


    Goldau und Ägeri sind no schön kurvig und nöd all zu steil.

    Einmal editiert, zuletzt von Cedi ()

  • Haha do chönt ich jo direkt min 125ccm Roller mitneh. Aber mit dem bis is Züri Oberland fahrä isch jo scho ä qual. :frowning_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • WENDER RICHTIG AARGAU FAHRID CHUMI AU MIT MIT MIM 50ER LI !!!!! :grinning_squinting_face:


    Edit:
    @ cedi uf de grade 90 duruf chunnt's immer drufa wie steil dases isch wör mal schätze 50-60 usserd wenns sehr steil isch

    Für Schreibfehler haften die Buchstaben


    Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.


    Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.


    R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

    Einmal editiert, zuletzt von skali2 ()