Österreich fahndet nach dem Töff-Raser

  • Er überholte mit Tempo 300 Dutzende Autos und vollführte mit 200 km/h «Wheelies». Danach lud er das Video seiner Amok-Fahrt bei Youtube hoch. Jetzt wird nach dem frechsten Töff-Raser Österreichs gefahndet.


    Der Motorradfahrer bolzte mit rund 300 Kilometern pro Stunde durch den Bregenzer Wald. Und seine Raserei dokumentierte er mit einer vermutlich am Tank befestigten Kamera.
    Auf dem Film, den der Raser auch noch bei Youtube hochlud, ist zu sehen, wie der Motorradfahrer mit Höllentempo andere Verkehrsteilnehmer überholt und mit 200 km/h «Wheelies» nur auf dem Hinterreifen vollführt.
    Laut der Österreichischen Kronenzeitung hält die Polizei das Video für glaubwürdig. Bereits seien erste Hinweise auf die Identität des «Youtube-Rasers» eingegangen. «Offensichtlich kennt man den Raser im Bregenzerwald. Es schaut also mit den Ermittlungen nicht schlecht aus», sagte die Polizei.


    Film auf Youtube


    Quelle: 20Minuten

    Live is a Race - Büse
    "s'Läbe muesch läbig läbe" - häsl

  • Zitat

    «Wheelies» nur auf dem Hinterreifen vollführt.


    was isch da dranne so schlimm????


    wüssti nüd wie mers anders mache chönt :mad:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • und 20 min mus natürli denn ufde vid verlinke, als "prävention"/abschreckig.
    Lueg nur mal d comments a, d hälfti lobt en di ander kritisiert. Schono luschtig das mir töfffahrer denn s beschissne image mönd träge :hmpf:
    /rant

    *immer na am versueche mini DT z wheele*

  • interessant a de kommentär findi eifach, dass guets fahrkönne vo vielne glichgsetzt wird mit: "boaah es stönd 200 uf em tacho..." als wüd das öppis ussäge.


    aber eigentli hani hinde und vorne kei luscht meh uf so scheiss. natürli nützed d medie gern jedi glegeheit zum en "skandal" ufebeschwöre, doch da mues mer wohl eifach versueche drüber weg z gseh und de mischt z ignoriere.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Dä Typ isch jetzt sicher en blöde wixxer


    wenn ich im auto hocke und dä mit 200 oder me atschiesse chunt den isch der töff matsch aber z auto gset ou nümme schön us..


    so eine söll ufd Rennstrecke und nid sini Scheisse uf der Strasse vorführe...


    Hoffentlech verreckt dä Idiot

  • hmmmm.....


    buahahaaahaaaaahhaaaaa:muaha: so krass...


    also i sägs da au namal... das isch en fake!!! also da mit em tempo isch doch nöd möglich.. also wenn i mit 200 äs auto userorts überholä... dän xeht das andersch us... nöd so langsam... und det wo er über diä chli brugg fahrt... haha.. jäjo... witzig..!!! isch na luschtig..


    DonBosco: wer hät xeit das mä so film nöd chan verwändä vor gricht??? stimmt das etz?? wür mi na wunder neh...hehe


    isch scho chli gförlich was er do vollzücht.. wär scho gschider uf dä rennstrecki,... !!!

  • faahre chan er würkli… allerdings damit de kmh ufem tacho stimmt zu 99% ned würkli…


    Zitat

    Original von SERVER
    Hoffentlech verreckt dä Idiot


    yeah, geili istellig… :face_with_rolling_eyes:


    Zitat

    Original von greenvr6
    wer hät xeit das mä so film nöd chan verwändä vor gricht???


    es chan als indiz verwendet werde, chan belastend würke und jenachdem was für anderi indizie und/oder bewiis vorhande sind, für e verurteilig gnüege.

    Einmal editiert, zuletzt von FLX3000 ()

  • Zitat

    Original von R A Z O R
    faahre chan er würkli… allerdings damit de kmh ufem tacho stimmt zu 99% ned würkli…


    [quote]Original von SERVER
    Hoffentlech verreckt dä Idiot


    yeah, geili istellig… :face_with_rolling_eyes:





    Jaa richtig gueti Istellig


    oder findsches du geil wenn du im Auto hocksch und dir donneret mit ueber 200 en töff id Front?


    Denn bisch du ou Matsch nid nur är..

  • Zitat

    Original von SERVER
    Hoffentlech verreckt dä Idiot


    Zitat

    Original von R A Z O R
    yeah, geili istellig… :face_with_rolling_eyes:


    ja krassi istellig.. absolut under jedärä sau.. sorry so öpis seit mä eifach nöd.. echt nöd.. das wünscht mä keim mänsch!!! sicher isches ziemli fahrlässig wiä er fahrt..und absolut egoistisch.. aber sorry,.. ich gib zuä das i au scho so gfahrä bin.. und das es verdammmmt gail isch.. aber hald eifach z gföhrlich.. willt anderi au gfördisch däbi... aber wägä däm gad so krass kommentiärä.. !!! i find kein mänsch hät s rächt über s läbä vomänä andärä mänsch z entscheidä!!!! mini meinig!!!!


    greec greenvr6

  • Zitat

    Original von R A Z O R
    klar und drum bisch sicher au fürd todestraf …




    Ja genau bin ig derfuer


    ich bin ou für 30ger zone 60ger 80ger und 120 uf der Autobahn.. :face_with_rolling_eyes:


    Schad raffets ihr nid was ig dermit wot säge aber scho guet



    Seit me einisch öppis gägene Töfffahrer we me selber fahrt den isch me scho z schwarze Schaf :winking_face:


    [Blockierte Grafik: http://www.svp.ch/img1/bild-nav-links-d.png]



  • raffsch es ou nid hm?


    wenn ig entscheide chönt wär er scho wäg vom Fenschter :winking_face:


    just my 2 cents



    Und wenn du so fahrsch mit 240 knapp zwischet 2 Auto düre bisch ou nid vill besser als dä Typ im Video


    Findsch sicher geil wet en Familievater killsch nur wül du hesch muesse 200 fahre.. wül 300 bringt dini 6er nid häre :winking_face:

  • Zitat

    Original von greenvr6
    DonBosco: wer hät xeit das mä so film nöd chan verwändä vor gricht??? stimmt das etz?? wür mi na wunder neh...hehe


    isch immer chli schwierig mit dem verwende vor gricht usw.


    eigentli isch es nüd bruchbar, jedoch wenn verdacht vo de polizei bestaht (sprich sie hend die vorher uf de strecki z schnell gmesse oder es het jedi mengi arüef us de bevölkerig gäh dass da eine wie en gstörte dureraset, denn isch das sicherlich verwendbar, wenn au igschränkt.


    also sie chönd nüd uf em tacho luege und denn bild stoppe und das als bewies näh und ufgrund vo dem d buess feschtlegge. aber wenns eineweg en prozess gege ihn git chönds das video sicher au no afüege und das wird denn bestimmt nüd bsunders milderndi strafumständ nach sich zieh 8o


    han da aber no es viel genialers video au vonere r1 :grinning_squinting_face:


    Testfahrt

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    2 Mal editiert, zuletzt von DonBosco ()


  • hmm... nei i raffs nid wat meinsch dämit.. i weiss ja nöd was i dinä gedankä für primitivi folter metodä usdänksch.. :face_with_rolling_eyes: hehe.. nei etz mal im ernst.. häsches demfall nöd ernst gmeint??? ich finds au fahrlässig was er macht.. verallem det das auto so knapp go überholä.. aber hey,.. i glaub du häsches au nanig gmerkt...


    ÄS ISCH EN FAKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    das mit dä gschwindikeit stimmmmt nöd...!!!


    wägä mir: ich bin au scho gföhrlich gfahrä.. aber nöd mit 250 go auto überholä... ok, uf dä autobahn z italiä wo 3spurig isch.. unds gad mal eis auto gha hät.. aber das isch näbät sach.. ich säg i fahr gern zügig bis schnell.. aber i luäg das i niä anderi lüt däbi gfördä.. isch schwirig uf dä strassä stimmt... darum säg i i söt afangä mit rennstrecki!!! aber wennt däbi xi wärsch z italiä i dä summerferiä würsch mi verstah was i meinä


    feriä: 2wuchä lang piemont arsch geili streckänä.. überhaupt kei gägäverkehr.. hammer kurvä.. schön warmä asphalt.. da törfsch chli gas geh.. !! isch eifach himmlisch xi...hehe.. aber ja...!!!!




    DonBosco: hahahahaha,.. gails video.. so hammmer... :muaha:

    Einmal editiert, zuletzt von greenvr6 ()