Österreich fahndet nach dem Töff-Raser

  • also mir wers erlichgseit au zimlich egal wenn de wenner so fahrt verrecke würd.

  • sicher isch es kein fake... isch kewls video. allerdings hetti er d'gschwindigkeit au echli sölle apasse so wie de amigs in gegeverchehr gratet... so wird er nümme lang so filmli chönne ufnäh :winking_face: R1 FTW :face_with_tongue:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • säge nor eis: mer chan au 300 ofere autobahn fahre wo keis schwein esch womer absolut niemert gfördet! also chonnt halt emmer drofa wo dasmer wie schnäll fahrt! wemmer innerorts oder au z.t. osserorts fahrt gets streckine womer sech zemli gnau a die temposchilder muess halte aber get au streckine wos absolut ned gföhrlich esch mol schnäller z fahre!


    d.h. de em video fahrt jetzt secher sozäge öberall vell z strub ond onverantwortlich aber ebe öber söttigi sache hämmer jo scho paar mol diskutiert!


    ond s testfahrt video met de R1 ==> so weiss mer wenigschtens wass sie mag ushalte ond wie mer au no of anderem bode grip het :P! aber esch chli es komischs video!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • tue au nochli senflä.... bin absoult am server sinder meinig...


    und wenn er scho so wot/muess fahrä, seller dä huerrä schweiss nöd no is i-net stellä, denn es git eifach z'viel so chlini möchtegern wo denn dä huerrä kack wänd nahmachä, und denn simer wieder bim server siner ussag mit äm killä...

    dä dummä g'hört d'welt.....

  • also ich han no irgendwo glese ,es seg en fake und han au fascht sgfüühl, wil detä woner übr brugg fahrt gseht dass nie so schnell us.. wie ufm tacho staaht..
    lg

    Oo°|drive motorcycle up to death|Oo° Oo°|drive motorcycle up to death|Oo°

  • lol... ich find das immer so geil wie d'lüt en tunnelblick ufeme video erwartet.... wahrschinli händer z'viel moto gp gspielt ;). ich fahre s'gliche töffli und chan dir getroscht säge, dass das kein fake isch.... all die lüt wo dr da verzelled händ entweder selber kei ahnig vo töffe oder mögeds nid wahrha das es töffli so viel schneller isch als ihres autöli :winking_face: vo dene gits vor allem uf youtube seeeeeeehr viel :winking_face: wennt emal en R1 fahrsch wirsch au nüm glaube, dass es en fake isch... de fascht highsider het er schliessli nid ummesuscht gmacht will er freud gha het am langsam fahre :mad:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Äbe RAZOR


    Stell dir vor du bisch dä Töfffahrer wo normal fahrt und dir bolzet eine mit 200 frontal in Grind



    Video derzuä



    Und findsch dä Typ immer no guet?


    Und Versteisch jetzt mini Meinig bzw. min Ärger?


    achja und no es Zitat:


    The one,who drived and filmed the crash,survived.


    The other guy,who the man crashed into,died.

  • Zitat

    Original von Hypi
    lol... ich find das immer so geil wie d'lüt en tunnelblick ufeme video erwartet.... wahrschinli händer z'viel moto gp gspielt ;). ich fahre s'gliche töffli und chan dir getroscht säge, dass das kein fake isch.... all die lüt wo dr da verzelled händ entweder selber kei ahnig vo töffe oder mögeds nid wahrha das es töffli so viel schneller isch als ihres autöli :winking_face: vo dene gits vor allem uf youtube seeeeeeehr viel :winking_face: wennt emal en R1 fahrsch wirsch au nüm glaube, dass es en fake isch... de fascht highsider het er schliessli nid ummesuscht gmacht will er freud gha het am langsam fahre :mad:


    also hypi: nünt gägä dini Rone,.. aber es isch en fake... luäg mal wiä er det wos zweispurig wird d auto überholt.. mit über 200km/h...und dän stahsch mal uf d autobahn und seisch das isch genau glich schnell wiä dich d auto überholät wänt stahsch!!!! es isch en fake.. ganz klar!!! also i chönt s ander nöd glaubä...


    diä auto fahrät au nöd schneller als 80-90km/h und du chunsch mit 210-220km/h... das sind unterschied vo über 120km/h und das isch di regulär gschwindikeit uf dä AB... also i glaubs nöd.. !!!


    aber dini Rone isch scho schneller wiä mis äuteli..hehe au weni en drüfachä motor vo dim töffffli dinä han... :smiling_face_with_horns:


    korrektur: hypi ha etz gad din video gluägät vo anneau du rhin... und det xehts au langsamer us als es isch.. oder din tacho azeigt... also korrigiär ich mich und säg, ev. wärs möglich das es kein fake isch!!! ja hypi,. ok,.. es isch kein fake!!! :grinning_squinting_face:


    und übrigens hypi, dä tunnel blick hani nöd vo motogp sondern vom film Biker Boys :smiling_face_with_horns: hehe

    Einmal editiert, zuletzt von greenvr6 ()

  • Zitat

    Original von SERVER
    Äbe RAZOR
    Stell dir vor du bisch dä Töfffahrer wo normal fahrt und dir bolzet eine mit 200 frontal in Grind
    Und findsch dä Typ immer no guet?
    Und Versteisch jetzt mini Meinig bzw. min Ärger?


    Dass ich das au e absolut behinderti fahrwiis finde hesch scho begriffe oder? Befürworte überhaupt ned sotigi aktione, nöd zletscht dass unbeteiligti chönd/müend drunder liide oder sogar ihres lebe, frau chind, muetter, vater verlüüred.


    Nur dini Ussag isch keis müü besser als diä ischtellig vo dem raser i dem du ihm de tod wünschisch oder dini glichgültigkeit darleisch. das macht er nämlich au. er nimmt todesopfer in chauf.
    verstahsch mich jetzt? i bi eifach ken fründ vo überspitzte unüberleihte ussage.


    nünt für unguet…

  • Zu därä Fake gschicht chan ich nur sägä das ich mini Hand würd is Füür legä das äs kein Fake isch. Ich han underdesse scho sehr viel Film gmacht ufäm Töff oder dä Töffgfilmt, filmä loh etc. und jedäsamol wen ich mich selber gseh han fahrä, han ich müäsä sägä läck bin ich langsam, aber went selber druf hocksch ischäs verdammt schnell gsi. So ischäs halt aifach...
    Sprich ufäm Video gseht immer alläs chli längsemer us als wenn ihr selber fahräd.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • ich han's vorallem so gmacht, dasi eifach mal die erschte gäng mitzellt han und gluegd was für e gschwindigkeit usechunt.


    am afang beschlünigter und schaltet in 3. gang. churz vor em begrenzer stönd chli über 200 uf em tacho und das passt genau zunere r1.


    s einzige woner het chönne mache zum drehzahl und gschwindigkeit im gliche mass z verfälsche wär e änderig vo de übersetzig und zwar massiv chürzer, was ich aber nüd glaube, da de typ ja en highspeedjunkie z sii schint und de würd de töff ja bestimmt nüd langsamer mache welle dur e churzi übersetzig.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Ich dänke au nöd dass de Tacho massiv zvill azeigt.
    Wämmer d Kurvegschwindigkeite aaluegt und gseht wie extrem wiit die Böge sind chunnt das öppe here. Das sind doch genau so Kurve wo mier immer dänked die mached erscht ab 180Sache richtig Spass.
    Er macht sich de Spass offesichtlich. D Frag isch nur wielang no :evil2: .

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur