Neue YZF-R125

  • ehj saaali es git ez ä YZF-R125 08 modell..
    kennt öpper d agabe vo dä höchstgschwindigkeite/ Beschleunigung?


    08´ modeell r6 in schwarz findi het au no recht stylee :smiling_face:


    yamaha-motor.ch


    lg

    Oo°|drive motorcycle up to death|Oo° Oo°|drive motorcycle up to death|Oo°

  • Ps und Nm stönd doch bi yamaha-motors.ch oder??


    Ps: 15
    Nm 12.24



    chasch diars öbbe vorstelle;)



    aber es geils design het sie irgendwie scho

    Listen to many, speak to few

  • Mann die sölled doch mal mit ihrne gschissne 1-Zylinder 4-Takter ufhöre bi de 125er! Sones Ding mues eifach tööne wiene Zwiebackfrääse, und das macht si halt nunmal nur miteme 2-Taktmotor :grinning_squinting_face:


    Aber s'Design isch na geil füre 125er!

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • Naja.
    Die YZF-R125 gseeht zwor flott us, zieht aber wie üblich bi dene 125er 4-Takt-Schnapsglasmotörli e kei Wurscht vom Täller. Und choscht sicher über 6000 Hämmer. Für das Gäld kriegsch Occasion e Tuusiger.


    Mol ehrlich, was bringts, für die zwei Johr e soviel Chole anelegge und en Riese Wärtverluscht mache, nume um vonere 5 Joohr alte TZR 125 RR oder Mito oder Aprilia RS mit 32 PS gnadelos abgläderet z'wärde? :stupid:


    Derfür freuts der Yamaha-Händler und dä wo sy chauft het halt s'Neuschte vom Neue. Au wänns nüüt fahrt und schwachbrüschtig tönt, es gseht wenigschtens huereschnäll uus. So sind doch alli häppi.


    PS: Jä, ich bi extra e chli am zünde... :mad:

    Ich lenke also bin ich. (René D. Kart)

  • lol ich verstaahn eu alli :winking_face:
    abr ich finden glich geil..
    abr eigentlich chasch all 600er rauche :winking_face:
    mlg

    Oo°|drive motorcycle up to death|Oo° Oo°|drive motorcycle up to death|Oo°


  • du seisches ;)!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Zitat

    Original von RS125 Aprilia
    abr eigentlich chasch all 600er rauche :winking_face:



    oha, e fundierti ussag :winking_face: ich säg jez mal lieber nüt dezue obwohl i au mal en rs125 und e drossleti 600er gha han :face_with_tongue:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • weisch wemer so "r6" oder "r1" usspricht tönt das voll geil irgendiw,e abeer bio "r125?"



    naja ich weiss ja nid;)


    muen die mal probefahre *lach*

    Listen to many, speak to few

  • hehe also han mi verschwäzt :face_with_tongue:
    ich han wellä segä all 125ccm chasch rauche.. löl
    600er sind genau die geilschte, die neue modeell ziehnd eifach abartig böös :smiling_face:
    lg

    Oo°|drive motorcycle up to death|Oo° Oo°|drive motorcycle up to death|Oo°

  • Stimmt au nöd ganz die ussag.



    E offeni und guet modifizierti 125ccm chan uf gwüsse streckene enere 600-1000ccm maschine ganz schön druck bereite. Handling bi dene sieche isch eifach pervers. Ich merks wenni vo minere 750ccm Enduro uf e 125ccm ( zB yami DT ) wechsle.

  • Zitat

    Original von Cedi
    Stimmt au nöd ganz die ussag.



    E offeni und guet modifizierti 125ccm chan uf gwüsse streckene enere 600-1000ccm maschine ganz schön druck bereite. Handling bi dene sieche isch eifach pervers. Ich merks wenni vo minere 750ccm Enduro uf e 125ccm ( zB yami DT ) wechsle.


    jo guet ich mein i de korve chonnt en 125er enere 600er scho noche .. aber sobalds halt z steil doruf goht oder eifach en gradi het d 125er d arschcharte zoge!


    ebe rein i de korve agno en korve wo ned bärguf oder so esch blibt der d 125er secher am arsch chläbe wenn ned en schlächte fahrer droffe hockt!


    aber es goht jo oms gsammtpacket ond det esch en 600er wiit us öberläge!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock: