jupii, ich chum im TeleZüri

• he nei geschter het mi eine was über s EM-Stadion in züri wos nid baued gfröget, und die bringets jetzt immer ide züri news am punkt.. und am 03 ab bi den ich schnell z gsee :smiling_face_with_sunglasses:

-=[CARPE NOCTEM]=-

• ach du bisch doch nume mediegeil :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face: ne nei, ha äbe kei telezüri hie im kanton bärn.... irgendwie no logisch he.. :face_with_tongue::face_with_tongue:

• tja. ech cha dech au ned em tv bestune. kei tele züri do em ländleche OW.

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• I ha scho gmeint du sigisch aus Ghostrider vor Schwiz interviewt worde :grinning_squinting_face:

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

• Zitat

Original von Labyrator

nei nei, aber da chund no :winking_face:

emel nid mitere kawa :winking_face: ne nei.... nid so gmeint :smiling_face:

• Zitat

Original von Labyrator

nei nei, aber da chund no :winking_face:

hehehe, wenns wider mal e Reportasch über Raser uf de schwiizer Autobahne mached :grinning_squinting_face: :winking_face:

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• Hesch wenigstens z Forum erwähnt? :winking_face:

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

• lol
    Reporter "was haltet si vom schtrasselärm da s züri ?"
    Laby "s töff-forum.ch ischeifach s geilscht.. klick druff und mäld di aaah"
    Reporter "und was haltet si jetz vom schtrasselärm ?"
    Laby "und s hett au ganz vil zürcher drin und es forumträffe machemer jetz au bald"
    Reporter "aha" :face_with_tongue:

• Und was halteter vom schrasselärm?? :confused_face::]

<center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

• Zitat

Und was halteter vom schrasselärm?? :confused_face::]

Antwort:
    S toeff-forum.ch esch eifach s best forum wos ged bezöglech töff.

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel: