Töönts Visier

  • Sali zämä...


    I han e frag a oi, i wett mer scho sitt länderer Time es töönts Visier für min Sharp Helm chaufe... :smiling_face_with_horns:


    Chend er mir no e paar Tipps und Tricks uf de Weg geh??
    Uf was sett mer luege?? Er sett ned z tüür sii, kenneder grad irgend en günstigere Lade für so Sache??


    Danke für oii Feedbacks...

  • Also de Priis hanget vom Helm ab wo häsch. Passed ja nume die für genau de Helm und somit nume die vo dim Helmhersteller. Musch halt luege was de fürig abüütet. Grundsätzlich sind die Dinger aber relativ tüür.


    Susch, würi es duregfärbts ne und keis verspieglets. Wenn dVerspieglig usse isch chasch das ding nach paar Monet wegrüere will, au wenn vorsichtig butzisch halt immer es bitz vo dere Schicht weggaht unds irgendmal Wulche dri git. Klar mer chans iilege und so... nume wenn im Reschti ufem Pass obe e fetts Insäkt genau im Sichtfäld chläbet isch nüt mit iilege und es verchrazet dänn eifach mit de ziit.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • ich han mer es schwarz tönts kauft bim hippo in birmenstorf
    das für min helm het 50.- koschtet und het bis jetzt no kei störendi chratzer dine, ( isch mitlerwile au scho es johr alt)

  • isch e gueti sach! fahre au viel mit töntem/verspiegletem visier ume... ABER, sobalds itunkled, regned, tunnelfahrte und oder nachtfahrte chasch da teil überhaupt nid bruche! bi längere usfahrte oder wend weisch es chunt go regne, wird später etc. muesch immer s'normale visier mitneh...


    :smiling_face:

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • guet, bi 2 helm hani deswege ke problem, min caberg het es integrierts sunnevisier das bi bedarf abegfahre wird, d'motocrossbrülle tuet sich je nach sunnestärchi verdunkle. aber, für min klapphelm hani nume es klars, ich nimm eifach den e sunnebrülle mit. Wie die andere scho gseit hend, au min dad het für sin helm es verdunklets visier ( arai, 190.- ) und ihn schiisst au ah, für längeri toure immerna s'klare mitzneh, also het ers so glöst wie ich bim klapphelm, eifach e sunnebrülle mitneh.

  • wie scho gseit worde isch, nimm keis verspiegleds...das isch ussegschmissnigs geld und isch nacheme monät im arsch wennt em nid extrem vorsicht gisch

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • naja mis verspieglete AGV het immerhin 2 jahr ghebed.


    aber jetzte hani mer au es tönts und nüd wieder es verspieglets kauft.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Zitat

    Original von Hypi
    wie scho gseit worde isch, nimm keis verspiegleds...das isch ussegschmissnigs geld und isch nacheme monät im arsch wennt em nid extrem vorsicht gisch



    soonen scheiss....


    mis hebbed sitt ich de helm han, also mindestens 3 jahr. klar d'verspiegelig wird je länger desto weniger, aber vo extremst chratzafällig hani jetzt nix gmerkt. han genau 2 chratzer wo mi aber bim fahre ned störed und die hetts bimne tönte sicher au geh.


    und so vo wege sicht bi rege oder dunkelheit, han ich jetzt nie probs gha, die mit tönte visier aber scho. weiss ja ned öb ich die beschte auge han i mim kollegechreis, bezwiifle das aber.


    und vom priis isch mis mit 90.- wahrschindlich na zimmli günstig gsi, wenni da de arai-priis so aaluege.

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Zitat

    Original von Hypi
    naja...ich han keis verspiegleds meh und 0 chratzer...was isch wohl geiler? :winking_face:


    zwüsched emne monät und 3 jahr sind ebe na 35 mönet :winking_face:


    drumm find ichs ebe ned sooo en scheiss wies du gschribe gha hesch...

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Git au verschideni Verspiegelige.... di einte sind anschinend uf de Innersiite... und dDicki vode Schicht wird au nöd bi jedem Hersteller glich sii.
    Mis Verspieglete hät au praktisch kei Chrazer, aber will die Verspiegligsschicht nöd überall glich schnäll dünner wird, hani so netti Wulche dine womi eifach iritiered bim fahre. Grad bi so Hell-Dunkel Underschiid im Wald chunt das dänn auno dezue :hmpf:.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Zitat

    Original von Hypi
    no dezue gsänd verspiegleti sowieso total billig us :winking_face:


    also ich han zu mim matt-schwarze HJC helm au es verspieglets visier!


    1. fendis emmer no andersch geil das verspieglette visier ond 2. hani bes jetzt au no kes prob gha wäge chratzer oder so! has jetzt au scho öppe 1,2 johr! get demfall halt ebe äuä möll-produktion ond gueti produktion oder kei ahnig ^^!


    also ich wörd mis nömme zrogggeh ond wenns imene johr 2 an arsch goht chauffi mer weder es verspieglets :grinning_squinting_face:

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock: