Rennstreckentermine 2008

  • Bin grad chli am Zahle jongliere und han mer bi dere glegeheit grad mal überleit was ich kommendi saison alles will aastelle. da isch mir natürlich grad 1 aktivität in grind gschosse


    RENNSTRECKI :grinning_squinting_face:


    für mich staht zimmli sicher fest dasi mit em Cornu uf Ledenon wird gah und mit em Hostettler uf Dijon (falls mich d'Hostettler AG na wett mitneh :face_with_rolling_eyes: )


    je nach Finanze hani aafangs Saison na mit em Cornu uf Anneau welle und Mugello isch ja au mal na im Ruum gstande.



    jetzt hani doch mal na welle frage was ihr so für plän hend bezüglich Rennstrecki 2008?



    villicht bringed mer ja mal wider es Töff-Forum Anneau rocke anne wie letscht Jahr :grinning_squinting_face:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Lédenon IN! aber irgendwie chönnteds de afängerscheiss weglah dä nervt :winking_face:


    dijon au IN.... die werded eus wahrschinli hasse dert aber egal...hesch du eigentli dini versicherig no zahlt? :winking_face:


    mugello wär natürli au sehr nice... anneau macht mi irgendwie weniger aaa aber mal luege.


    mues allgemein no mini prüefigstermine chegge...eventuell chani ein event nid mitcho...

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Aso ich sueche auno chli Lüüt wo ab und zue mitchömed ufd Pischte. Endi nögscht Johr goni vermuetli uf Mugello für 3 Täg, susch stoht no nüt fescht. Ame Toeff-Forum Run uf AdR würi aber ganz gern mitmache. Termine söttme aber bald setze, de Cornu hät sini Date scho uusgschribe...

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

  • us finanzielle und vorallem ziitliche gründ wird ich mich wohl uf eis bis zwei mal anneau beschrenke.


    wär cool wenn mer da mit em toeff-forum wieder atrabe chönted. chan aber leider eifach nonig gnau sege wenn dasi chan. am realistischte isch für mich aber wieder das training wo de cornu jewils im september verastaltet, da denn d prüefige all sicher verbii sind aber s semeschter nonig agfange het.


    da i no kei rennschale für mini kilo han wirdi au nume a cornu trainings teilnäh, well denn d versicherig zahle würd wenni de bock is chies go bade schicke, wasi natürli nid unbedingt vor han aber immer mal passiere chan



    *edit*


    grad no schnell date glueged. also ich bin endi auguscht mit prüefige fertig und wirde ziemli sicher as training vom 8.9. und 9.9 gah. wär cool wenn mer da es toeff-forum grüppli mache chönted wie letscht jahr und denn ebe grad beid täg gah.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • Aso ich bi eher für Aafangs Saison, sorry Bösci. Wett nid ersch ufd Pischte wenn dSaison scho wider verbii isch. Und Cornu-Kürs sind am Aafang vode Saison zmache, bide "echte " Renntrainings wetti ersch go weni chli Erfahrig ha :face_with_rolling_eyes:

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

  • naja die "echte" renntrainings vom cornu sind recht langsam und eigentlich nüd viel anders als es normals fahre, eifach, dass du wennd willsch frei fahre chasch aber au immer d möglichkleit uf en instruktor hesch.


    bin bisher zwei mal a sonige verastaltige gsi und han au als afänger eigentli nie s gfühl gha, dasi mi nid wohl fühle usirgendwelche gründ.



    und afang saison isch halt immer schwer.... han halt nume im summer oder denn im winter ferie... söll ja au studente gäh wo tatsächlich es studium hend wo's nid immer denn frei näh chönd wenns grad wend :face_with_rolling_eyes:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • Ich wott de Früelig sicher s erscht mal ufd Rennstrecki, zimmli sicher AdR. Min Mech gaht amigs mit em PLÜSS, chönd ier de empfehle? Da chan mer schiints sogar e Tageskasko abschlüüsse.
    Wenns en Töff-Forum-Run in AdR git würi mi sicher gern aaschlüüsse :grinning_squinting_face:

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

  • Graast wird mit Speer (inkl Speer-Cup Renne)


    Im MT-Forum häts es super Aagebot.
    Klick
    Bitte dVerlinkig nid lösche, es chentet au Lüüt vo do provitiere.


    Jää Tim, chunsch au oder? :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

    Einmal editiert, zuletzt von Pollito ()

  • Also ig wirde sicherlich wieder uf e Pann go mit em Theo Heller, und süsch hani no nüt plant.


    Dr eint oder ander Tag Anneau du Rhin, wird vermuetlich ou no drin ligge.


    Zersch chunnt aber mau Almeria ad Reihe (28.-31.12.), denn wird witergluegt :grinning_squinting_face:


    Muggello wär ou cool, aber nid im Septämber mit em Speer.... Ha grad mau ds Programm agluegt; erschtens hets scho Wartelischte (!!!) zwöitens wirds vier Gruppe ha, heisst knapp 20min fahre und denn wieder en volli Stund warte :böse:
    Das hani letscht Jahr in Barcelona gha, nei danke.



    Übrigens
    Roger.... Wenn no nid me Rennstreckepraxis hesch, chönnts dr unter Umständ passiere; dass di nid mau für d Renne chasch qualifiziere. Wöu ds Level bim Speer isch verfluecht höch.
    Ha mi letscht Jahr nume grad für eis Renne chönne qualifiziere ir langsamschte Gruppe :face_with_rolling_eyes:
    Lut em Programm wo bim speer scho online isch, hesch 13 Turns zu 20min was en reini Fahrzit vo theoretisch 4h20min git; für 3 Tag Rennstrecki nid übermässig viel.
    Mit chli Glück längts denn no am Sunntig fürs Renne Sprint 4


    Das mues ig mir nid atue.

  • roger: tönt scho nice ja....ich wott die huere strecki äntli mal fahre :smiling_face: aber wieso isch das erscht endi september??? wie isch s'wätter det unde um die ziit amigs?

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Das Jahr 2008 wird für mich sehr wahrscheinlich ein biederes Jahr....


    Werde vor Mai noch einmal nach Anneau gehen.


    Dann bin ich 2 Monate in Argentinien! Ob ich das Leder mitnehmen werde weiss ich noch nicht! Die Leute, bei denen ich eine Schule machen werde haben Kontakt zu einem Racer... Sie werden für mich schauen ob ich mal mit Ihm fetzen kann.


    Nach Argentinien mache ich Vollzeit eine Schule und werde wahrscheinlich nicht das Geld haben um noch weiter auf die Strecke zu gehen....


    Vielleicht gibts noch einen 3 Tägigen.... Irgendwo im Zigeunerland oder so :winking_face:

    Wer später bremst, bleibt länger schnell

  • ich werde bestimmt 2 mal auf dem ADR meine runden drehen.....






    @ porter
    cool sache das mit argentinien!

  • Danke Markus für die Hiiwiis. Ufgrund vo dem muesi mir das scho nomol gründlich überlegge öb echt nid Panonia geeigneter wär... :face_with_rolling_eyes:


    Hypi: Wägm Wetter mueschdr ke Sorge mache. Mugello isch super glägä, es Wetter zieht links und rechts vode Strecki verbii. Usserdem ischs Italie. Aso höchstens ein, zwei Regetropfe aber sicher warm :smiling_face_with_horns:

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

    Einmal editiert, zuletzt von Pollito ()