Rennstreckentermine 2008

  • ole ole....


    also ich bin definitiv au debii in ledenon... und sobald Hostettler AG ihri Prospekt uselaht, meld ich mich det au grad ah....


    alles wiiteri dueni den glaub meh oder weniger spontan entscheide.

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • naja lédenon mitem cornu isch sone sach....chunnsch ebbe nid würkli viel zum fahre...eigentlich chunnsch erscht am 3te tag richtig zum fahre, die andere 2 machsch es paar sack behindertig üebige wo für d'rennstrecki minere meinig nah gar nüt bringed...höchschtens für die ganz bluetige afänger wo nid mal wüssed dass mr dä töff schräg legge chan :winking_face:


    also wenn die date stimmed server bin ich scho mal nid vo dr partie...isch genau zum zitpunkt vo mine assessment prüefige :frowning_face:


    btw... bi mugello hani mi jez mal provisorisch itreit...sötti glaubi terminmässig scho gah


    dijon bini wahrschinli au def. debii wenns wieder öbbe um dä glich zitpunkt umme isch

    Cry mich ein river ! :ugly2:

    2 Mal editiert, zuletzt von Hypi ()

  • ah ja... bin hütt mis eventual neue villicht bike ga fahre... rn19 isch scho was geils...


    im dunkle d'schindeleggi duruf, de autos am nahheize. voll geil...
    So uf de Töff konzentriert gsi, dasi gar ned gmerkt ha das rechts und links neb de strass schnee glägge isch hehehe :grinning_squinting_face:


    so und jetzt gang ich ga tröime




    [SIZE=1](sorry aber das hett jetzt namal e extra "antwort" müesse geh)[/SIZE]

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • nice.... rn19 isch zwar nöd grad billig aber wennts dr chasch leischte gogo! hesch überhaupt scho chäufer für d'r6?

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • psst... ich glaub ich bring d'r6 zimmli schnell und guet weg im früehlig... hehehe



    aber zrugg zum eigendliche thema... ich will ufd strecki!

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • @ alle


    Die genauen Termine kommen ja erst noch.


    Mit http://www.team-motobike.ch geht die Saison los am 14.3. in Calafat Spanien.


    Dann stehen Nürburgring, Hockenheimring, Sachsenring, Assen, Oschersleben und der Saisonabschluss wieder auf Mallorca auf dem Programm.


    Mit Activbike gehts sicher 2 mal wieder nach Bresse.


    Und mit http://www.have-fun.ch sicher 2 mal auf den Geoparc.


    Was sonst noch anliegt muss ich zuerst mal abwarten was sich noch ergibt.


    gruss

  • Zitat

    Original von maini
    psst... ich glaub ich bring d'r6 zimmli schnell und guet weg im früehlig... hehehe



    aber zrugg zum eigendliche thema... ich will ufd strecki!



    ja siech...wärsch bi mugello jez au debiii?


    schisst mi chli aaa dasi Lédenon nid chan :thinking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Läck mir bin ich scho lang nümä do gsi... Bi mir gsehts wohrschindlich au nöd so guät us nöchscht Johr. :frowning_face:
    Han nümä so viel Cash zur verfüägig...
    Han aber no äs guäts Ahgebot gseh für Brünn, ganzi 6 Täg fahrä, schlofä i dä Box und das zum Priis vo Lédenon mit cornu. Wer eu ufäm Laufändä haltä, sobald die säbä Terminä dussä sind. AdR bin ich so oder so au wieder däbi, das muäs dinä ligä. Sägäd aifach für welläs datum ihr ahmeldäd.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING



  • seb chani nanig definitiv bestätige. muen den au na chli ufd finanze luege und bli und bla...
    aber mugello isch scho e strecki woni mal na muen ga fahre, fragt sich nur i wellere saison:)

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • also wennd i de saison 2011 gahsch denn bini debii no mit der passende ducati. vorher wird mer das wohl zu tür sii hehe :mad:


    mues jetzte mal abwarte, bis die neue stundeplän für's nächscht semeschter dusse sind. denn chani afange plane, öbi nüd doch vor em september chan uf anneau, well im september bini vermuteli denn wieder im WK, was au scheisse wär

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Zitat

    Original von DonBosco
    also wennd i de saison 2011 gahsch denn bini debii no mit der passende ducati. vorher wird mer das wohl zu tür sii hehe :mad:


    ja im 2011 chasch's du dir ja sicher leischte eus allne en Tag Rennstrecki z'schenke, natürlich mit de passende nachbehandlig falls mers zfescht flüge laht... hehehe



    ne ich denke mugello sett scho 08 oder 09 dinne sii

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • ich wür zwar gern mal ufd rennstrecki next jahr aber ich chan nöd wükli guet fahre (han au immerna sones blöds L dra hange) und ich fahre ja sowiso na drosslet umenand und vo de rennstreckene hani eh ken plan vodemher isches chli schwirig für mich, müssti mal luege wege afängerkürs und allem drum und dra... naja :face_with_rolling_eyes:

  • Zitat

    Original von Dark Rider
    ich wür zwar gern mal ufd rennstrecki next jahr aber ich chan nöd wükli guet fahre (han au immerna sones blöds L dra hange) und ich fahre ja sowiso na drosslet umenand und vo de rennstreckene hani eh ken plan vodemher isches chli schwirig für mich, müssti mal luege wege afängerkürs und allem drum und dra... naja :face_with_rolling_eyes:


    ich han au no es L dra und gange uf pischte :grinning_squinting_face:

  • Zitat

    Original von Lümmel



    ich han au no es L dra und gange uf pischte :grinning_squinting_face:


    du bisch ja au en spezialfall :mad:


    nei ich bin au recht schnell mal gange. bim cornu isch das eigentli keis problem. wennd i de langsamschte gruppe fahrsch denn bisch au als neuling recht guet ufghobe.


    klar söttisch scho chli "normal" chönne fahre, aber rennerfahrig oder extrem schnelle landstrassefahrer muesch nüd sii

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Ostern training: DRIFTOASE: 20.03.-24.03.08 in Turin.



    Renntermine (SAM):


    Samstag, 26. April 2008 - Sonntag, 27. April 2008
    Supermoto Bürglen / TG


    Samstag, 3. Mai 2008 - Sonntag, 4. Mai 2008
    Supermoto Villars sous Ecot (F)


    Samstag, 24. Mai 2008 - Sonntag, 25. Mai 2008
    Supermoto Eschenbach SG


    Samstag, 7. Juni 2008 - Sonntag, 8. Juni 2008
    Supermoto Malters / LU


    Samstag, 12. Juli 2008 - Sonntag, 13. Juli 2008
    Supermoto Bäretswil / ZH


    Samstag, 9. August 2008 - Sonntag, 10. August 2008
    Supermoto Bettwil / AG


    Samstag, 27. September 2008 - Sonntag, 28. September 2008
    Supermoto / Ort noch offen



    Dazwischen immer wieder am Trainiren :grinning_squinting_face:


    Und im Oktober abschluss beim KMS Weekend;)

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]