Stahlflexleitungen

  • Möchte meiner Gixxe stahlflexleitungen spendieren, doch welche sind, wenn überhaupt Eintragungsfähig.


    Also zumindest so, dass ich durch ne MFK komme. Steht ja erst in ein paar Jahren an, doch möchte wenn möglich keine böse überraschung erleben.


    Hat da jemand erfahrungen


    Bis jetzt hab ich ABM und LSL als hersteller gefunden. LSL benutz die Komponenten von einem schweizer Hersteller und hat mit moto-mader einen importeur in der schweiz. Denke mal, dass das am ehesten möglich ist mit nem gutachten die Leitungen dann auch eingetragen zu bekommen.


    ach ja hab noch etwas im forum rumgesucht und immer wieder was rumgeistern gesehen, dass man die beim Mech einbauen lassen muss und eine bestätigung dafür braucht. Ist dem wirklich so, denn würd das ganze gern selbst machen. 1. billiger und 2. weiss ich dann, dass alles in ruhe richtig gemacht wurde. Mache auch die anderen wartungen an Bremse und bremsflüssigkeit selbst. von dem her nix neues

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • aso ich ha ja a mini ninja au welle stahlflex here mache... und min mech het gseit dass wens dütschi erlaubnis het und so denn chänsch es eifach so ibaue und denn uf em strassi goge zeige...resp. iträge lah...


    mfg bauer

    ----------------------------------------------------------------------
    KLICK'S DU!!

  • das tönt doch scho mal guet. Also wenn die dinger e ABE händ (sowohl bi LSL als au ABM de fall) denn chani eifach das ganzi iträge lah.


    respektive isch das au mögli denn grad im zämehang mit de MFK, so dasi nüd extra verbii muen, well de bull merkt nüd öbi jetzte stahlflex han oder nöd (wett eineweg kunstoffummantelti und die gsehnd nid andersch us als die originale)


    und susch halt de wisch no under de sitz packe.


    ach ja sind uspuffalage mit CH-Biblatt eigentli au grad no mögli zum iträge? oder macht das kein unterschied zwüsched itreit und eifach em passende CH blatt?

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Ich han Stahlflexleitige bi Ebay vo Spielger ersteigeret und mitlerweiile iitreit. Das de Iibou vome Mech gmacht si mun isch Schwachsinn, chasch sälber mache, interessiert niemert. De mitem Dütsche Guetachte glaubi au nöd, TÜV und ABE gilt ide Schwiiz normalerwiis genau garnüt will mir da anderi Regelige händ. Ich han am Spieglerimporteur duregä weli Leitige dasi han und für wele Töff, die händ mer es Biiblatt usgstellt und ich hans dänn ufem Strasseverchersamt ohni Problem chöne iiträge la (Vorfgfüert am 2.Aug miteme Guetachte vom 1.Aug, hät dumm glueget, aber mache chaner nüüt, au wen zimmli klar gsi isch dasi die Leitige scho länger druf han :D).

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • das mitem mech würdi nöd als schwachsinn bezeichne.


    bi mim auto hani zB für's fahrwerk e schriftlichi bestätigung vo mim mech bruucht, wo druffe staht das es vo eim mit ahnig gmacht worde seg. bi de stahlflex für mini xtz isches de gliichi fall. ufem biiblatt hets en abschnitt wo min mech stempfel und unterschrift mache muen zum bestätige das er's gmacht het.


    de uspuff chasch nöd iträge, han's au scho probiert, no chance.

  • Hehe cool.... dänn isches demfall wieder mal i jedem Strasseverchersamt, oder bi jedem Hersteller verschide :). Bi mir isches jedefalls es Biiblatt gsi wo nume staht, dass die Leitige für de Töff prüeft sind, aber wer de Iibou gmacht hät staht nöd. Wenn di originale Leitige erneuerisch luegt ja au niemer, und dSchruube musch genau glich au aazie.


    Was häsch dänn bi dinere xtz für es Fabrikat gha? Und häsch döte für di allgemein Zuelassig vode Leitige e Underschrift vom Importeur und dänn no e zweiti vom Mech wo die Iibout hät?

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • LSL. Ufem biiblatt staht dases i de schwiiz prüeft isch und de uflage entspricht. de teil mit de unterschrift vom mech bestätigt de fachgerichti ibau vonem profi. anderscht gseit dass du nöd usversehe d'leitig für vorne, hine montiert hesch :mad:

  • Also denke ich bstell mer d LSL. Da chani im Inet emal die ganze ABE sache abelade. Und so viel ich weiss isch es so, dass ABE sache nume bi de Uspüff i de schwiiz nüd gelted well mer da sonderregelige hend. Bi allem andere müssti d ABE und E-nummere sach griefe. Schliesslich bruched mer nüd anderi bremse als die dütsche.


    Ibaue dueni sie selber, well es sind im endeffekt genau 3schrube und halt chli druf achte, dass d leitig niened astaht oder iklemmt werde chan. also paar kabelbinder und denn sölleds das gfälligscht iträge wenn en denn mal i paar jahr vorfüehre muen.


    Denke dass das klapped.


    Danke für die ganze info's


    Cedi


    zwüsched eme fahrwerch vomee auto und ere stahlflex bim töff gits ja no gaaaaanz chlini unterschied a schruberskills wo mer für de umbau brucht :mad:


    und susch underschribi selber haha
    fachgrechte ibau bringi au fertig mit em werkstatthandbuech und em drehmomentschlüssel. meh macht de mech au nöd (meischtens laht er sogar de drehmomentschlüssel weg) :face_with_rolling_eyes:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • Zitat

    Original von DonBosco


    Cedi


    zwüsched eme fahrwerch vomee auto und ere stahlflex bim töff gits ja no gaaaaanz chlini unterschied a schruberskills wo mer für de umbau brucht :mad:



    voll. de bim töff isch viel komplizierter gsi.

  • Ech mäld mi jetzt doch au no.


    So wies usgseht esch es vo Hersteller zo Hersteller andersch.
    Ech ha zom Bispel zo mine roti Biblätter öbercho, det drof het de Mech müesse met de Onterschreft bestättige, dass das ganze fachgrächt verbout worde esch.


    Ech has sälber ibouet (esch wäg de länker ned ganz so eifach gsi), ond has aber nochher im Mech zeiget. Noch em Ok vo ehm ha ech de au dOnterschreft vo ehm öbercho.


    Bi dem ganze gohts ned nor drom, dass mers ned verchert montiert. Mer döf zom Bispel kei zchlini Schlaufene mache, die 2 cm lange Ändene döfed, bes natürli ofs Gägestock, au nieneh acho (of jedefall ned of Metall!), ond es muess so fest gmacht si, dass es logischerwiis of kei Wiis is Rad cho cha oder sech sösch ergendwie gross bewege. So esch es of jedefall bi mer gsi, ond eigentli esch de grösst Teil vo dem Züg au logisch :winking_face:

  • Bei einem Händler bestellen, der soll die Leitungen mit Beiblatt für die Schweiz bei seinem Lieferanten bestellen.


    Hatte noch nie Probleme mit Stahlflexleitungen die ich für Kunden bestellt habe. Wurden alle mit Beiblatt geliefert.


    :wand:
    Was ich schlimm finde, ist das die GSX-R , als Super-Mega-Sportler, original keine Stahlflx verbaut hat!
    (Ist auch bei anderen Herstellern aus Japan so.)

  • tecbike kenni de cheffe vo dem lädeli isch im gixxer forum :smiling_face_with_horns:


    Joschi


    ja verstahnes ebe au nüd ganz, well vo de bremspumpi bis zur rechte zange abe isch seriemässig e stahlflex verbaut und denn de boge übere zur andere zange macheds us gummileitige :wand:
    voll bescheiert, aber gaht wohl nüd guet us stahlflex weg de bügig, wo denn z gross wär.


    naja jetzte wechsli grad uf es system, wo beid direkt vo de bremspumpi und denn je ei leitig zu de bremsene gaht.


    Ibaue dueni's selber und wenns blöd düend, denn findi sicher en mech woni's schnell chan go zeige und en chribel abhole.


    well es isch ja echt nüd so e wüsseschaft. s eintig wod gross falsch mache chasch isch d schrube nüd richtig azieh (zfescht isch scheisse, da alugwind und zwenig isch natürli au nüd guet)

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener