Anneau am 8.09. und 9.09

  • sicher verladde mer... det usefahre währ den doch chli gäch.


    de server dörf au mitcho... aber nur wenn er na en 2te satz distanzbüchse für s'hinderrad debii hett:)

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • wenn sind denn die r-funday's?


    und hets dete es dB-limit? wott mal die offe leovince fahre :mad:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • Zitat

    Original von maini
    sicher verladde mer... det usefahre währ den doch chli gäch.


    de server dörf au mitcho... aber nur wenn er na en 2te satz distanzbüchse für s'hinderrad debii hett:)


    muend ihr mir aber denn genau säge wenn wo amelde! so schnell wie ihrs wüsset


    bösci


    rfundays


    sind ou mongos bim amelde soellsch e kopie vom fahrzüguswis bilege ahja echt?? und wiä söll das ga ihr tropechöpf?? dä töff chan me nid vorführe also gits ou kei fahrzüguswis... idiote...

  • ja mer gebeds den scho bekannt...


    stattfinde duets meistens so endi juli...


    db limite hetts keini... ich bin emel ohni dbkiller umegurked und es hett niemert intressiert.
    offiziell sells e limite geh, hani das jahr mal ghört. aber ebe intressiere duets keine.


    ansonste isch's e intressanti strecki und de satz reife langed eigendlich immer für die 2täg

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:


  • ja den schicksch ohni uswiiskopie und die melded sich den scho. und de seisch es seg en renntöff und heg kein brief meh. so eifach

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • für nüd yamifahrer choschtets aber 800stei und da ich reife relativ günschtig bechume isch das denn au nümme sooo es hammer agebot.


    aber mal luege. Ziitlich chöntis passe mit endi juli

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Zitat

    Original von DonBosco
    für nüd yamifahrer choschtets aber 800stei und da ich reife relativ günschtig bechume isch das denn au nümme sooo es hammer agebot.


    aber mal luege. Ziitlich chöntis passe mit endi juli



    hett niemert gseit es seg gschenkt... aber muesch mal rechne... cornu adr choschtet pro tag 260.-


    260x2=520.-
    dijon isch chli e grösseri strecki und hett meh z'büüte, aber rechned mer mal mit dem priis.


    790.- - 520.- = 270.-


    da muesch aber huere gueti connections haa das für 270.- fränkli en satz semislicks bechunnsch (pirelli oder metzeler) inklusive montage und uswuchte.


    :grinning_squinting_face:
    also ich finds es guets aagebot.

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • 200CHF für en Satz semislicks paar runde agfahre. Langed für mich für zwei Täg und uswuchte usw. chani selber :mad:


    nei sicher kes schlehts agebot. Mal luege wenn denn die ganze Termine dusse sind und au mini prüefigsdate bekannt sind.


    Wird denn wohl entweder dijon endi juli oder pann im auguscht wärde.



    *edit*


    dijon het ja no weniger kurve als Anneau..... wie wärs mit Bresse? gseht emal uf em streckeplan dütlich interessanter us.....





    Bresse
    [Blockierte Grafik: http://www.rennstrecken.tv/images/strecken/bresse-48183057.gif
    Dijon
    [Blockierte Grafik: http://www.rennstrecken.tv/images/strecken/dijon-prenois-15141935.gif]

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • bi dijon gots au ufe und abe, naturrennstrecki halt findi jez einiges geiler als wenn alles flach isch...


    wennt würkli en aspruchsvolli strecki wotsch wo arschgeil zum fahre isch gasch uf Lédenon!

    Cry mich ein river ! :ugly2:

    Einmal editiert, zuletzt von Hypi ()

  • Zitat

    Original von Hypi
    bi dijon gots au ufe und abe, naturrennstrecki halt findi jez einiges geiler als wenn alles flach isch...


    wennt w�rkli en aspruchsvolli strecki wotsch wo arschgeil zum fahre isch gasch uf L�denon!


    Ledenon bin i au womögli weder mol debii, chli mikro, aber no luschtig, ned so wie AdR. Und guets ässe muesch sueche oder sälber mitnäh :mad: