125ger Verchauf

  • Hät öpper e Idee wie ich mini Sachs loswirde?!
    Han ez mal ide Fundgrueb und vo motorradguide24 ineriert. Sött eifach Gratis sii, im mom kei Gäld zum da no gross goge Inseriere i Ziitschrifte.


    De Händler nimmtsi ebä nüme zrug, hät sälber no 2 neui woner nöd wegbringt.
    Mis Problem isch de Priis, wert lut Eurotax isch um di 3000.- und das isch im momänt natürlich chli jensiits :face_with_rolling_eyes:. Anderersiits gad Verschänke wotti si au nöd, isch 2Jahr alt, 6400.- neu koschtet, sicher nomal 3000.- für Unterhalt und so driigsteckt und ersch rächt nöd willi gad 1000.- Service und Reifechoschte drigsteckt han woni ja gad mal vom Verchaufserlös chan abzie.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Inserat im Migros und Coop wo me cha ufhänke. Ohni Witz, die bringes zum Teil huere...


    Ricardo.ch hani scho huere Schrott für viu Geld verchouft. :winking_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Nei dänk scho nid Sache wo nid funktioniere! Aber e öper für e alti rostigi Vespa 1000 stutz zaut chani ou nüt drfür...


    Hei Spike werum de keini Biudli bi Ricardo :confused_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Zitat

    Original von Milhouse
    Hei Spike werum de keini Biudli bi Ricardo :confused_face:


    keis passends zu hand ghaa, also aktuells und wie e originali Sachs uusgset chamer ja au so naluege.
    Mache filich moorn ma schnäll neui pix und setzes nomal neu ine, glaube chum das scho öpper bote hät bis dänn :)).

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)