Lackierung...

  • Hey jungs...


    Ich han vor öpis z'mache (bin zwar nöd sicher) und het gern paar Meinige vo eu...


    Und zwar gahts um folgendes... Ich han eine kenne glernt wo privat, under anderem Töff Lackierige macht. Und zwar sehr sehr sehr sehr sehr billig im verglich zumene Lackierer.


    Han scho mehreri Töff gseh wo er lackiert het und die gsehnd perfekt us. Würkli wie en neue Töff wo no ide Vitrine staht.


    Jetzt meine Frage... Was für ä Farb denkeder wür zu mim Töff passe? Was würdet ihr mache? Idee?


    (ich weiss dases nur mi gfalle mues, aber will glich paar Meinige... :face_with_tongue: )


    Das wär denn de Töff...


    [Blockierte Grafik: http://www.bikersjournal.de/uploads/RTEmagicC_Triumph_Daytona_650_2005_IMG_6438.jpg.jpg]

    [SIZE=4]:rock: !!! Triumph !!! :rock:[/SIZE]


    Cannot the Kingdom of Salvation take me home ???


    Triumph still in my heart... ;(

  • hesch mer d'adresse vo dem hobby-lackierer? wär au intressiert för ne kolleg....


    hmmmmm mer gfallt sie eigentlech in gelb sehr guet....oder söscht black oder white!

  • Heheheh :grinning_squinting_face:


    Das hani doch befürchtet... Ich wird da zu eurem entüsche leider kei Name und Adresse bekannt gäh. Er het mir schwer as Herz gleit, ich söll nöd unbedenkt devo ume verzelle oder d'Nummere wiiter gäh. Usser a Kollege woni persönlich kenne wo denn direkt mit mir zu ihm gönd. So wie au ich mit öper anderem mitgange bin...


    Er schafft ebe innere Lackierer-buude und dörfti das natürli privat nöd mache... Darum, I'm sorry...


    Zum Töff, wie scho gseit ich bin mir ebe nöd sicher obi ihn überhaupt umsprütze will. Mir gfallter au scho... Aber villicht chunt ja öper mitere Hammer Idee hine füre wo denn mini Meinig änderet :grinning_squinting_face:


    Wiis machen sicher nöd... isch im moment eifach zu fest im Trend und mer gseht huere viel Perlwiissi töff umenand.


    Schwarz isch ä option, aber schwarz matt... So in etwa wie de Stealth-Bomber... a dem isch au d'form vom Töff zum Teil inspiriert...


    [Blockierte Grafik: http://www.egyptdailynews.com/My%20Webs/edailypics/F117.jpg]

    [SIZE=4]:rock: !!! Triumph !!! :rock:[/SIZE]


    Cannot the Kingdom of Salvation take me home ???


    Triumph still in my heart... ;(

  • Zitat

    Original von Fitouuu
    I wörd si schwarz-wiiss mache! so wie die ducati 749 do:
    [Blockierte Grafik: http://img329.imageshack.us/img329/1505/ducati749sxd1.th.jpg]



    Jääää ich weiss ebe nöd ob das zu minnere passt...


    Mini isch für ä 650er mega bullig. Sone Duc hani grad gester am See chli gnauer aglueget, isch au wiis gsi. Und eus isch ebe ufgfalle dass sie irgendwie huere liecht usgseht. Weisch, nöd so massiv und macht en huere luftige idruck.


    Und eso hani s'gfühl passts no will s'ganze bild no recht "frisch" usgseht... Bi minnere wärs eifach sone wissi Masse.

    [SIZE=4]:rock: !!! Triumph !!! :rock:[/SIZE]


    Cannot the Kingdom of Salvation take me home ???


    Triumph still in my heart... ;(

  • wiess isch momentan e absoluti trendfarb. hend viel z viel und nach eme jahr wotts niemert meh.


    mattschwarz isch schön, aber nume in kombination mit nüd matt. wennd dini daytona komplett matt-scwarz machsch denn verschwinded die ganze forme. wenn müsstisch e kombination mache zum d forme denn immer no chöne usehebe, so wie die schwarze gixxer.


    allerdings isch es denn nümm speziell, wells ja töff git wo ab werch chli so usgsehnd.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Zitat

    Original von DonBosco
    wiess isch momentan e absoluti trendfarb. hend viel z viel und nach eme jahr wotts niemert meh.


    mattschwarz isch schön, aber nume in kombination mit nüd matt. wennd dini daytona komplett matt-scwarz machsch denn verschwinded die ganze forme. wenn müsstisch e kombination mache zum d forme denn immer no chöne usehebe, so wie die schwarze gixxer.


    allerdings isch es denn nümm speziell, wells ja töff git wo ab werch chli so usgsehnd.


    also da bini nid ganz glicher meinig.. ich finde es matt schawrz no recht guet fürd kontuure und forme vode ganze maschine. glanz schwarz hingäge loht alles verschwinde...
    han letschmal en AMG R-Klasse Merz gseh, matt-schwarz... und han gstuuned dassi so viel gseh han, gwüssi liechtkantene usw.. wo mir bis anhin gar ned ufgfalle sind...


    @EPI


    Ich tät ehn ned lackiere wenni dich wär... er gsed ja guet us eso... aber chasch mal gern mit mir bi dem verbiii :winking_face: d Triumph SC replica isch mer immerno im hinterkopf :smiling_face:

  • Zitat

    Original von Cedi
    mach die gliiich farb wohni bi mim n�chschte auto au mache werde :grinning_squinting_face:


    Seidematt-Schwarz ( zB Ducati Monster 600 )




    Jaaaaaaaaaa du seisches mann... Das reizt mich so de huere Töff Seidematt schwarz lackiere.


    Aber ich han eifach angst daser mir nacher Gelb besser gfalle het, will jetz gfallter mir scho sehr guet. De Lack isch eifach nüme de neust...



    Ahhh mann was söll ich mache... sölis riskiere???

    [SIZE=4]:rock: !!! Triumph !!! :rock:[/SIZE]


    Cannot the Kingdom of Salvation take me home ???


    Triumph still in my heart... ;(

  • Zitat

    Original von Hypi
    rosa junge! s'einzig wahre! das wär voll dini wellelängi :grinning_squinting_face:



    Nei nei... du verwächslisch mich. Isch warhschinli öper anderst gsi wo gester abig im Gay-Club agmacht hesch... :grinning_squinting_face:

    [SIZE=4]:rock: !!! Triumph !!! :rock:[/SIZE]


    Cannot the Kingdom of Salvation take me home ???


    Triumph still in my heart... ;(

  • Zitat

    Original von Cedi
    du chönntsch natürli au beides mache :grinning_face_with_smiling_eyes: also zB Gelb mit Sidemattschwarze streife o.Ä.?


    ja und nacher gsed de töff wie es wäspi us... :face_with_rolling_eyes:


    @epi


    han na öbis gfunde... d farb staht no guet... isch au öbis speziells... (umbau nid beachte) :


    Klick

  • Zitat

    Original von Day-Day


    ja und nacher gsed de töff wie es wäspi us... :face_with_rolling_eyes:
    @epi
    han na öbis gfunde... d farb staht no guet... isch au öbis speziells... (umbau nid beachte) :
    [Blockierte Grafik: http://www.bikepics.com/pictures/1096897/]


    Hmm... gseht nöd mal so schlecht us. Aber wie das wohl mit schwarzem Rahme usgseht? Han ebe s'gfühl de Blau Rahme und di verchromte Felge mached da no viel us...


    Was isch das eigentli genau, dunkel Grau?

    [SIZE=4]:rock: !!! Triumph !!! :rock:[/SIZE]


    Cannot the Kingdom of Salvation take me home ???


    Triumph still in my heart... ;(