Das bin ich...

  • Ha grad per Zuefall gseh das mis Ehemännli (BigKTM) jo do inne regischtriert isch und zur bessere überwachig 8o dueni mi au grad amälde :grinning_squinting_face:


    Bi Jg. 70, ha vor drei johr dr Wiederischtyg gschafft mitere BT 1100 Bulldog, bi aber us diverse mir und em ängschte Bekanntekreis bekannte Gründ uf e 650GS umgschtiege :confused_face:


    Wenn er Froge hän nur zue :smiling_face_with_sunglasses:

    Gib dem Schnabeltier die Sporen...

  • Salü, schön das du de Wäg da ane gfunde häsch.


    Vil spass bim überwache.:D :grinning_squinting_face: :grinning_squinting_face: :grinning_squinting_face:

    Gott erschuf die Zeit, von Eile hat er nichts gesagt.

  • Sali. Schön, dass weder mol öper do häre gfonde hed wo sech au vorstellt. Vell Spass do em Forum.


    So BigKTM. Jetzt muesch di afo zäme nä :winking_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Hey merci für die nätti begriessig - passed nur uf wenn er wyterhin so liäb sind zu mir chumi viellicht emol an es Träff 8o:face_with_tongue:

    Gib dem Schnabeltier die Sporen...

  • [SIZE=3][SIZE=2]Bonjour[/SIZE] [/SIZE] , herzlich Willkommä do im Forum, wünsch Dir do innä viel Spass. :winking_face:

    :smiling_face_with_horns: Passabfahrt mit dä Skates....fast so geil wie mit äm Hobel :smiling_face_with_horns:

  • Zitat

    passed nur uf wenn er wyterhin so liäb sind zu mir chumi viellicht emol an es Träff


    das erwartemer eigentlech au. :face_with_tongue:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • tönt logisch :lol:



    Au es Willkome vo mir und fill Spass im Forum.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)