EM - Fred

  • Helloooo


    so ich hoffe alli sind guet id EM gstarted... Leider sind mir schwiizer nid so glücklich gsi am samstig... aber was solls... mer sell ja freud am fuessball haa a dere EM und sich au ab anderne spiel und mannschafte vergnüege.. Bispilswis über de match Italie - Holland vo gester. Köstlich zum luege und es weltklasse goal zum gseh...


    Und ich bin heidefroh hend d italiener mal richtig ufe sack becho... Mini ganz familie isch für italie (vorallem mueter und gschwüschterti) und es hed richtig guet dah, gester mal es spiel in aller rueh z gseh. Han glaub selte sone stille erlebt wie gester nachem 2:0. :grinning_squinting_face:


    HUP HOLLAND!


    und so gsehnd italiener us wenns mal am verlüüre sind... denn isch IMMER öber andersch schuld ;):


    [Blockierte Grafik: http://is.blick.ch/img/gen/v/L/HBvLDSQc_Pxgen_r_900x599.JPG]



    För wer sind ihr a dere EM? Wenn fürd schwiizer, gids no anderi teams wo ihr cool findet?


    Hopp schwiiz!

  • Ich üssere mich dezue weni dihei bin... Für das bruchi chli meh ziit... :grinning_squinting_face:

    [SIZE=4]:rock: !!! Triumph !!! :rock:[/SIZE]


    Cannot the Kingdom of Salvation take me home ???


    Triumph still in my heart... ;(

  • Zerscht mal fürd Schwiiz natürlich.
    Und suscht für d Holländer, die hend scho immer schöne offensive Fuessball gspillt. Und de Weltmeischter so z deklassiere isch scho e Leischtig :grinning_squinting_face:


    HUP HOLLAND :top:

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

  • ich hoffe d schwiz chunt nochli witer, aber wird schwer,
    denn bini für frankrich und holland findi au guet, aber ned numme weg gester :face_with_tongue:

  • Tata... be natürli au för dSchwiiiz.. aber wie sovel ander au no för öper andersch... Italie...
    Ok Gester händs wörkli scheisse gspelt. Wobi serste Goal jo ned wörkli en Leistig gsi esch vo Holland. Aber ebe...


    Be jo ned wörkli agfrässe... drom solang Dütschland ned gönnt esch scho mol sehr guet :grinning_squinting_face:

  • HUPP HOLLAND!!!!
    natürli au na fürd schwiz und fürd Schwede sowiso !!

    Für Schreibfehler haften die Buchstaben


    Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.


    Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.


    R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

  • Ich bin Fuessballmuffel .. aber was Holland geschter gleischted het isch klasse gsi! Do het luege Spass gmacht!


    De Titel mag i am beschte gönne. Spanie unterstütz i, well sötigs Bluet durch mini Adere fliesst :grinning_squinting_face: De Schwizer mag i besseri Spiel gunne, uf dass es witer chömed.

  • Hop schwiiz \o/\o/\o/


    ich stoh voll ond ganz hender de schwiiz. händ zwar en schlächte start gmacht aber be de törke chonnt das scho guet :)!


    min favorit esch d schwiz ond als 2. wördis i de holländer also au no gönne so schön wie die gester d italos abegloh händ :)!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Zitat

    Original von pseudOnat
    Hop Schwiiiiiiiiiiiiz!!!


    :top2: :top2: :top2: :top2: :top2: :top2: :top2:


    schad schad ... hat nicht sollen sein, so guet agfange ond denn glich no 2 toor kassiert :/!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Irgendwiä ziänds das würklich bi jedem wichtige Spiel dure...
    Ich verstahns nöd!!!!!

    Sport and fast Bikes that's my LIVE

    Einmal editiert, zuletzt von Coconut ()

  • i hans scho zur pause vemuetet, dass velüret...


    isch wiedermol typisches schwizer-denke gsi gester.


    noch 45 min 1:0, jetzt mömmer die 2 halbziet eifoch nomit umäbrösmälä umäbringe, denn hemmer gwunne...die hend jo nix schlaus me zstand brocht i dä zweite hälfti :frowning_face:

    Mitleid gibts umsonst, Neid muss man sich verdienen!

  • Chance händs zugenüge aber das huerä Goal trifft keine :frowning_face: Schade schade :böse::frowning_face:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup: