bremsschlauch

  • hy zusammen!


    brauche einen neuen bremsschlauch hinten....


    da der beim cagiva händler nicht mehr erhältlich ist....habe ich mir notfallmässig mit einem stahlflex geholfen.....da das Töffeli bald zur mfk muss,brauche ich einen normalen....



    wo krieg ich den her? sind die anschlüsse genormt??


    Ps: beim derendinger würde das nachmachen 178.50.- kosten


    (bizzeli vöu fürne stinknormale füdle schluch)


    HELP! :confused_face:

  • Falls für die Stahlflex keis Biiblatt überchunsch wo dra häsch dänn würi mal umeluege nacheme Kit mit Biiblat. Schlussändlich isches eventuell no billiger als Originali und besser Brämse chasch erschno.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Ja wage z bezwifle dass a de Freccia en Stahlflex merksch :grinning_squinting_face:


    aber gids denn keis anders Cagiva modell wo die gliche leitige hed??? Mito, Supercity oder so?? Für die gids denn evt. schono ersatzteili oder? Gid scho gwüssi meche-deppe wo a so züg ned denked...


    Lueg susch ob imne Cagiva forum schlauer wirsch... det heds sicher de eint oder ander profi wo der sogar d artikelnummere uswendig chan sege :grinning_squinting_face:

    [SIZE=4]Carpe Diem...[/SIZE]

  • also i ha vorne e lucas-stahlflexleitig dra ond die het es biiblatt vo psm-parts in hägedorf! muesch halt mol nochem importeur vo dinere stahlflex-leitig sueche ond denn det frooge!