wieder mol ä DT125R

  • Soo, denn stell ich eu doch mol no mis Baby vor :]
    Isch ä normali DT mit Supermotard - Umbau, Jhg: 2002


    optiönli:


    - Offe!!!! Mach Spitze 150km/h :))
    - Andere Lichtmaske mit H4 Lampe (Acerbis DHH)
    - Blinker weg
    - diversi unnötigi Plastikteili weg


    nöchschts Optiönli:


    - Gianneli Komplett Auspuff anlage ( leider isch sie no nid bi mir itroffe ) ;(


    [Blockierte Grafik: http://www.paddy-net.ch/Images/Yamaha/Bilder/DT125R_6_jpg.jpg]


    [Blockierte Grafik: http://www.paddy-net.ch/Images/Yamaha/Bilder/DT125R_7_jpg.jpg]


    [Blockierte Grafik: http://www.paddy-net.ch/Images/Yamaha/Bilder/DT125R_8_jpg.jpg]

    Gaudeamus igitur, iuvenes dum sumus! [Freuen wir uns, solange wir jung sind.]

  • LoL, du chasch nöd direkt vo diinere Feschtplatte uus Bilder inestellä, du muesch die per Webspace da iibinde :grinning_squinting_face:

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • :grinning_squinting_face: ja das han ich denn au gmerkt.....


    Voilà !!!! :smiling_face_with_sunglasses:

    Gaudeamus igitur, iuvenes dum sumus! [Freuen wir uns, solange wir jung sind.]

  • Gset guet us sone Supermotard Umbou! Aber die 150 Spitze gloubeni nid würklech wie hesch das gmesse :face_with_rolling_eyes:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Gseet guet uus, no rächtsälte die Sumo-DT's :grinning_squinting_face:


    150km/h isch Tacho würi mal säge, da hani auscho fasch 140 druf ghaa :winking_face:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • ...ja ok, has nid grad uf dä Rolle oder so gmesse :grinning_squinting_face:
    dä Zeiger bleibt eifach mol bi 150 schtoh und säb isch ja scho nid so gnau! Aber au wenns nur 140 sind, isch mol nid schlecht für en 125er :))

    Gaudeamus igitur, iuvenes dum sumus! [Freuen wir uns, solange wir jung sind.]

  • 150 ab tacho isch scho möglich, mini alt tzr het ab tacho au 160 gmacht, real sind das den aber grad mal 142km/h gsi. bide zxr wetti gar nid wüsse was die macht *lol*

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • Zitat

    Original von Everlasting
    ...ja ok, has nid grad uf dä Rolle oder so gmesse :grinning_squinting_face:
    dä Zeiger bleibt eifach mol bi 150 schtoh und säb isch ja scho nid so gnau! Aber au wenns nur 140 sind, isch mol nid schlecht für en 125er :))


    de tacho zeigt nur bis 140 a .... :face_with_rolling_eyes:

  • Zitat

    Original von V|RuS
    150 ab tacho isch scho möglich, mini alt tzr het ab tacho au 160 gmacht, real sind das den aber grad mal 142km/h gsi. bide zxr wetti gar nid wüsse was die macht *lol*


    Jo aber e TZR isch verschalet! Bi somne chline motor chunnt das no zimnli drufab :winking_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Zitat

    de tacho zeigt nur bis 140 a ....


    min goht tatsächlich bis chli meh als 150.....Viellicht liets do dra weil ich nüm dä Original Tacho han. Wegem chlinere Rad hät eine müäse ane miteme zwüschägetriebe zum agliche....

    Gaudeamus igitur, iuvenes dum sumus! [Freuen wir uns, solange wir jung sind.]