... und tschüss!

  • Also, bin sit villne Woche nümme im Forum gsii, und luege jetzt weder mol ine ...


    darf ich schätze, 70% Autozüügs, 20% Blabla, 10% Töffli... Glaube nümme dass ich do mit TÖFF -Forum zfride gstellt wirde. Klar Fun muess au sii, aber technisch fundierti meinige han i in andere Fore gfunde.


    Also ... mälde mich demit offiziell ab und händ no Fun mit Autöli rote :smiling_face_with_horns:

  • schad dasd gohsch aber jo demfall gueti ziit!


    ich ben jo au es mitglied wo ziemli lang scho debi esch ond die ganz forum-gschecht meterläbt het!


    em 04i wos gröndet worde esch beni noni debi gsi aber s johr druf werds dänk öppe so gsi sie wie em 04i! es tolls töff-forum wo vell öber töff etc. gschrebe werd ond gueti lüüt (nüüt chendergarte etc)! leider chamer die guete momänt ned emmer festhalte ond so het sech denn ebe s forum so em 07ni/08i chli bärgab orientiert ...!


    ich ben au ned glöcklich öber de werdegang vo dem forum aber i han dors forum es paar zwägi lüüt kenne glehrt ond luege halt glich no all paar täg mol verbi was so gschrebe werd (leider ebe nömme vell ond wenn wie de idefix scho gseit het esches eher autorote oder ändlichs)! aber i werde dem forum secher treu bliibe solangi töff fahrer ben ond hoffe eifach dases mol weder en ufschwong get!


    han z.b. de thread au völlig förig gfonde wos nor oms rote vo dene autos gange esch well 1. semmer es töff forum ond 2. händ eifach die gliche 3,4 lüt emmer weder d autos errotet ond weder neui inegstellt! aber sonen thread muesmer jo ned aluege ond somet esches jo glich wenn de thread erstellt werd ond gwössi lüüt jo spass dra händ!


    ebe send halt eifach vell omständ wo das forum i dräck zoge händ ...

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • naja ben jo gaar noni lang debi aber i hans scho au s biz gmerkt!
    naja isch eigetli schad

    Für Schreibfehler haften die Buchstaben


    Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.


    Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.


    R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

  • Ja i bin ja au nani so lang debii, aber es stimmt scho chli. Mers ind da immerhin es TÖFF Forum und ned im Chindergarte :hmpf: Ich meine Töffli, Roller und da ganze 50ccm Gschmäus het da inner nüüt verlore sorry, für das git anderi Forene, für Auto ebeso. :böse: Kes Wunder sind es paar altigsässni nümme da inne wiil eifach vil Shit durekaut wird. I hoff au, das das besseret, chume au mit es par Lüüt da ine sehr guet us. :ugly5:


    Gruess Kevin

  • Ich denke au, das es Facelifting vom Forum chli öppis wür bringe, chi interessante rund übersichtlicher gstalte.......isch nume sonen Gedankeastoss...... :mad:

  • Zitat

    Original von fist Alpha
    Ich denke au, das es Facelifting vom Forum chli öppis wür bringe, chi interessante rund übersichtlicher gstalte.......isch nume sonen Gedankeastoss...... :mad:


    da wäri au schwer deför! ned dass das de einzig grond deför esch dass s'forum nöm so "lebendig" esch, aber es wörd scho mol chli öppis bringe! zom biispeel nöii rubrike wie en schöne marktplatz (so wie i anderne forene au) ond ebe es schöners layout, damit velecht au weder nöii lüüt agsproche werde zom sech amelde!

  • es problem isch sicher, dass es eifach grad nümm saison isch zum gross töfffahre.
    ob da drin über töff oder weiss ich was g'fachsimplet wird isch mir eigentlich gliich. aber früehner isch es so xii, dass hüfig under de wuche und au am wuchenändi mehreri lüüt iegschribe hend, wo sie gönd go fahre. das isch in letschter ziit eifach nümm passiert. bzw. es sind immer die gliiche xii, wo in schwarzwald sind (immerhin na öpper!).
    usserdem hämmer de früehlig/summer chli problem gha mit spatpubertäre hormonstöss vo gwüssne.
    drum dänk ich:
    1. wieder meh da ineschriibe, wenn mer gaht go fahre oder wenn nöimed öppis lauft.
    2. respäktvolle umgang, wie i andere fore au

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

  • Zitat

    Original von Mercutio
    1. wieder meh da ineschriibe, wenn mer gaht go fahre oder wenn nöimed öppis lauft.
    2. respäktvolle umgang, wie i andere fore au


    ond denn,
    3. wär es Facelifting a de Reihe... will ohni 1. ond 2. brengt das nämli nüd.

  • Das Forum het en OT Sektion, und das isch für OT da - dazu ghört au über Auto und Co rede, wenns eim nit passt brucht mers ja nit läse oder gar schribe.
    Also ich weiss ned, wenn Töfffahrer zämmehocke denn red mer au nit die ganz zit numme über Töffs - ich gseh das hier als Treff für Töffahrer und nit als Technikforum.
    Mir hend es paar Lüt do wo sich würkli uskenne und wenn mol öppert en ernsthafti Frag het überchunnt er eigentlich au en kompetenti Antwort.
    Die Töffli/Rollerlüt hend eigentlich sowit immer mitbecho das sie eigentlich no nüt da zsuche hend, aber au die, solang sie sech korrekt verhalte isch es keis Problem.

    Take a walk on da house side!

    Einmal editiert, zuletzt von MikeRR ()

  • Zitat

    Original von MikeRR
    Das Forum het en OT Sektion, und das isch für OT da - dazu ghört au über Auto und Co rede, wenns eim nit passt brucht mers ja nit läse oder gar schribe.
    Also ich weiss ned, wenn Töfffahrer zämmehocke denn red mer au nit die ganz zit numme über Töffs - ich gseh das hier als Treff für Töffahrer und nit als Technikforum.
    Mir hend es paar Lüt do wo sich würkli uskenne und wenn mol öppert en ernsthafti Frag het überchunnt er eigentlich au en kompetenti Antwort.
    Die Töffli/Rollerlüt hend eigentlich sowit immer mitbecho das sie eigentlich no nüt da zsuche hend, aber au die, solang sie sech korrekt verhalte isch es keis Problem.


    Ja und wievil sinnvolli Fage werded über Auto ect. gmacht? Ned sehr vil! Bildli Rate isch zwar für die einte luschtig, für die andere nervig wils eifach nume Threads sind, wo sich unnötig i d Längi ziehnd und en huufe Speicherplatz bruuched. Isch mini Meinig. Wenns ernschtgmeinti Frage sind, chamer die ja stelle.



    Gruess Kevin

  • Zitat

    Original von DeepZone


    ond denn,
    3. wär es Facelifting a de Reihe... will ohni 1. ond 2. brengt das nämli nüd.


    Also da muess der leider widerspreche. Das Forum bruucht dringend en Tapetewächsel, so motivierts de eint oder ander au wider zum was ineschriibe und wer weiss, vilicht treits au zu meh Respekt was bi......


    Gruess

    Einmal editiert, zuletzt von fist Alpha ()

  • Also :


    1. Das Autoraten Thema is schon längst in den Tiefen des Forums verschwunden
    2. Über den Speicherplatz brauchst du dir ja keine Sorgen machen, der einzige ist der Admin und solang der kein Problem damit hat seh ichs Problem nicht, Thread nicht anklicken ganz einfach.
    3. Geplauder
    Alles was nicht zum Thema passt...
    Sektion also wo man miteinander "plaudern" kann. Über Gott und die Welt aber eben nicht unbedingt über Motorräder (gibts im übrigen in so gut wie allen Foren und ist meist die Sektion mit den meisten klicks).
    4. Respektvoller Umgang ok, aber das hat sich auch schon wieder gebessert soweit ich das sehe.

    Take a walk on da house side!



  • ja klar het sech das besseret es schribt eifach niemer me oeppis itz forum :winking_face: