Rückruf Suzuki GSX-R 1000 k5 K6

  • Musste leider erfahren, dass Suzuki GSX-R 1000 k5 und k6 modelle zur Ausbesserung zurückrufen muss.


    Es handelt sich dabei um die Gefahr von Rissen im Rahmen mit damit verbundenen Brüchen, die schon vorkamen. Nun wird endlich reagiert.


    Dass aber so viele Modelle betroffen sind ist nicht lustig und dass meine geliebte schwarze gixxe mitten drin ist erst recht nicht.


    Mal schauen, was Suzuki nun macht. Wenn die nicht ne schlaue lösung (verstärkung oder kompletter Austausch) machen werde ich wohl mit einem stark weinenden Auge bye bye gixxe sagen müssen. Denn das Risiko eines Rahmenbruchs ist mir die Gixxer trotz allen tollen Sachen an ihr nicht wert :wand::böse:



    insgesammt sind 15.425 Motorräder betroffen


    von der Baureihe:


    GSX-R1000K5 JS1B6111100100082 bis JS1B6111100107625


    GSX-R1000K6 JS1B6111100107744 bis JS1B6111100115626



    Bis jetzt habe ich von Suzuki selber noch kein Schreiben bekommen mich aber mal beim Importeur gemeldet.



    Sonst heisst es dann halt was neues suchen, obwohl ich das Geld eigentlich nciht über hab für nen Wechsel und auch nicht wüsste was es denn geben sollte.


    R1, 10er Kawa, Honda Fireblade....alle passen mir irgendwie nicht.


    RSV4 ist zu teuer und wird wohl noch viele Kinderkrankheiten haben und 1098Duc ist ebenfalls zu teuer. RC8.... eventuell.


    Aber mal schauen wie Suzuki reagiert *hoff*




    hier noch mehr zu dem Thema und erste Bilder


    Klick Rahmenbruch GSX-R 1000 k5



    hier noch das Schreiben aus USA
    Klick

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    2 Mal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • Ja hey das isch nit so luschtig mit dem Riss im Ramu!! :wand:


    Zum glück han ich gwartut uf diä K8


    Aber hey tütmär ächt leid wägu dinär Gixx...
    Hoffentli het da Suzuki bald än Lösig parat!!!!
    ich winsch där viel glück... DonBosco und eu allä andru
    Gixxer-fahrer wo betrofu sind!!!


    grezz Mister-GSX-R

    Mister GSX-R

  • OMG! :uaa:


    Ond das chonnt ne ersch ietz in sinn....i ha scho en bricht gfonde gha vo 2005 wo a genau dene pönkt scho de rahme broche isch im renniisatz, aber do hend sis nonig för nötig ghalte öppis z'onderneh!


    suzuki france het au scho reagiert: Rückruf


    jo tuet mer leid bösci, aber ehrlechgseit wördi do au ned welle es risiko iigoh ond de töff verchaufe!
    klar passierts ned be jedere betroffne maschine, aber theoretisch esches möglech ond das wörd mer extrem sorge mache...


    esch echt en scheiss, aber mer gseht dass ned nor suzuki devo betroffe isch sondern ebe au kawa...müend sech velecht mol paar ingenieure zämetue wo das nomol dorerechne ond hoffentlech druus lerne! :face_with_rolling_eyes:

  • Voll scheisse...


    Das es passiert isch gaht ja na... sells halt mal gäh... aber das solang nüüt undernah worde isch... das isch echt bitter...


    Naja i dem Rückruef vode Suzuki staht ja das die Teil koschtelos ustuscht werded und de händler kei geld defür dörf verlange... vo demher... probiere chasches... aber isch halt scho recht gföhrlich :frowning_face:

  • oh shit.....


    hmmm egal obs gratis esch wörid mer glich öberlegge ob i de töff wörd bhalte......
    demfau chaufi kei K6 sondern luege för ne r1

  • Suzuki schwiiz isch irgendwie supermegalangsam


    sind sit über enere Wuche irgendwelches züg am abkläre und für Antworte muess mer drü mal nahfräge....


    hoffe dass das langsam chli is rolle chunt.


    Wirde sicher mal die verstärchig ibaue lah und denn wiiterluege, well verchaufe wetti nach möglichkeit scho nöd. Zum eine gfallt mer de töff und zum andere hani nüd eifach grad so 4000CHF übrig woni müesst druflegge für en bruchbare und würdige Ersatz

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • hmmm das fendi au net fair wenn si jetzt d'lüt löhnt lo warte :wand: hmmm i hoffe för de das sech alles schnell klärt.......