• Öhm, von Dänemark nach Schweden kann man sehr wohl fahren ;).


    Gibt ja seit 2000 die Öresundbrücke welche Dänemark und Schweden verbindet :winking_face:


    Ob man da mit dem 50erli drüberdarf weis ich nicht
    :ugly:


    http://de.wikipedia.org/wiki/%C3%96resundbr%C3%BCcke


    Oder lieg ich falsch ?

    Einmal editiert, zuletzt von raiden.ch ()

  • Geht schon, via Flensburg, Koldin...Ein Umweg von circa 150km (laut google map).


    Wenn wir schon bei Wikipedia sind: ein Elch sieht übrigens SO aus...somit hättest du auch schon einen gesehen :winking_face: Elche findest du hauptsächlich in (sumpfdurchzogenen) Wäldern. Hoffe, du kommst mit dem Töffli dort durch. Feldstecher und Kamera nicht vergessen. Viel Glück bei der Suche, ich hoffe, du zeigst uns dann Bilder!

    Und immer daran denken:


    gummierte Seite nach unten, lackierte Seite nach oben !



  • en elch chasch au im zoo go aaluege vo nööchem ..XD

    DaBeast.. da riisst..!!:smiling_face_with_horns:


    Raaset nie schneller als euen Schutzängel flüüge chan...!! :wand:

  • Hi
    Tja - die Brücke hab ich doch tatsächlich "vergessen" :mad: (Anflug von Alzheimer :confused_face: )


    Aber: von Hamburg aus würde ich eben nicht nach Flensburg (gut 150 Kilometer), sondern nach Travemünde/Lübeck (etwa 90 Kilometer, sehr schönes Städtchen) oder Kiel (auch um die 90 Kilometer) fahren und dort die Fähre nehmen (kommt halt darauf an, wo man genau hin will).


    Hier übrigends noch ne Übersicht über die Möglichkeiten wie man nach Schweden kommen kann: http://www.schweden-fans.de/reise.html


    Mir wäre es schlicht zu weit (und zu langweilig mit 50ccm) auf eigener Achse bis nach Schweden zu fahren. Aber gehen würde es vermutlich schon, wenn man extrem wetterfest ist und sich auch mit der Mechanik halbwegs auskennt.


    Marc



  • jo ohni scheiss.....ha au mega gstuned...ha natürlech soforn spontan för 2 persone buecht :smiling_face_with_horns: esch wörklech gschänkt gsi!

  • Ich wott ja eh mal uf Finnland ufe... 2010/2011 vilicht, mindestens aber für 3-6 Mönet. Mit em Auto aber, nöd mit em 50er :grinning_squinting_face:


    Het denn au de Vorteil dass man absolut Wetter- und Standortunabhängig chan (warm) go penne, ohni Zeltufbau oder susch was. Da hani erfahrig, ich ha scho überall pennt mit (bzw. i) mim Auto :engel:


    Und mer het jede menge krams debi, i mis Auto ine Stopf ich de ganzi Schwedeshop während du i dim Rucksack nur platz für 1 Souvenir hesch :winking_face:

    READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

    Einmal editiert, zuletzt von AmmuNation ()

  • Zitat

    Original von Bilbo
    Ich wott ja eh mal uf Finnland ufe... 2010/2011 vilicht, mindestens aber für 3-6 Mönet. Mit em Auto aber, nöd mit em 50er :grinning_squinting_face:


    Het denn au de Vorteil dass man absolut Wetter- und Standortunabhängig chan (warm) go penne, ohni Zeltufbau oder susch was. Da hani erfahrig, ich ha scho überall pennt mit (bzw. i) mim Auto :engel:


    Und mer het jede menge krams debi, i mis Auto ine Stopf ich de ganzi Schwedeshop während du i dim Rucksack nur platz für 1 Souvenir hesch :winking_face:


    ja aber du bisch scho 18ni gsi und hesch es auto...ich nöd. :evil2:


    i gone denn noch de lehr au noch finnland go schaffe es paar mönet. (Husky Farm) als guide.
    freu mi total!!!

  • Sofern dis Profil recht het bisch im Herbst au 18ni. Und wennd der in Arsch knifsch hesch de Lappe endi Jahr, oder sogar no vorher. Ich ha ein Monet gha vom 18te bis zum Lappe und ich han wie du mit em A1 agfange.
    Autos gits guet und günstig ufem Märt.. spare, spare! :winking_face:


    Ich find so e sach mit em 50er isch eifach es Risiko, s gaht lang und du bisch elendig müed nach jedere Fahrt. Und denn muesch jede Abig no es Zält ufstelle zum drin penne chöne, oder wennd Geld hesch gahsch ines Hotel...
    Denn hesch die ganz Zit Gepäck debi, wennd zruggfahrsch hesch no meh drin...

    READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

    Einmal editiert, zuletzt von AmmuNation ()

  • Ich wür au warte bis d autoprüefig häsch... ich han si au grad letschti gmachd... han vom geburtstag bis zude Prüefig 2 Mönet ka... und das mit gsamthaft 10 Fahrstunde... aso wend stressisch, vill privat fahrsch denn chasches easy imene monat mache... fahrsch etzt scho mal chli ume ufeme parkplatz oder so...

  • Zitat

    Original von HuskyRider
    Ich wür au warte bis d autoprüefig häsch... ich han si au grad letschti gmachd... han vom geburtstag bis zude Prüefig 2 Mönet ka... und das mit gsamthaft 10 Fahrstunde... aso wend stressisch, vill privat fahrsch denn chasches easy imene monat mache... fahrsch etzt scho mal chli ume ufeme parkplatz oder so...


    s problem isch das mir kei auto hend..... :face_with_rolling_eyes:


    mini schwö wohnt 20km entfernt und buuret... het also fast nie richtig ziit.


    entweder goni mitem flugi oder warte bisi es auto han.

  • Guten Abend schön..


    mache dieses Jahr auch eine Schweden Tour bis Vilhelmina hoch..
    wir fahren mit dem Autozug von Lörrach bis Hamburg..139,-€ geht der Preis, hast ein bett und bist dann ausgeschlafen..dann geht es mit der Fähre von Kiel nach Göteborg(152,-€). Schwedisch Norwegische Grenze lang und dann richtung Osten nach Vilhelmina. Rückweg ist noch nicht fest..


    mfg Gordon..

    Der Gordon mit Suzi DR650se für's Reisen..

  • Zitat

    Original von DR_GoSo
    Guten Abend schön..


    mache dieses Jahr auch eine Schweden Tour bis Vilhelmina hoch..
    wir fahren mit dem Autozug von Lörrach bis Hamburg..139,-€ geht der Preis, hast ein bett und bist dann ausgeschlafen..dann geht es mit der Fähre von Kiel nach Göteborg(152,-€). Schwedisch Norwegische Grenze lang und dann richtung Osten nach Vilhelmina. Rückweg ist noch nicht fest..


    mfg Gordon..


    ja ist halt schon schweineteuer wenn man wie ich noch in der lehre ist...


    hehe...ich komme aus münchwilen :grinning_squinting_face:


    sonst geh ich halt mit dem velo :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:

  • Hend denn die kei Online-Shop det?! :face_with_tongue:


    Also met Ryanair choschtet en Flug ab Basel of Stockholm öppe Fr. 250.- inkl. Gebühre und Taxe! Denn muesch halt no chli Zugfahre bes det of das Lagan!


    Metem 50erli wördi ehnder ned go...ossert du besch ganz en herte Siech...muahahaha


    Also wenni dech wär wördi Folgendes mache:
    Warte, spare ond denn en richtigi Reis metemene grosse Töff (oder Auto oder whatever) mache ond denn aber grad chli länger go ond eventuell no as Nordkap!
    Das isch vell gschiider als sech do ietz ergendwie i Onchöschte ond Mühe z'störze ond denn schlussendlich doch nor müesse iizgseh dasses en Scheiss gsi esch ond kei Geld meh hesch...


    Das isch min Ratschlag...;)


  • nöö die hend kein online shop.


    ja i wirds glaub gschieder so mache!! :grinning_squinting_face:


    schiss wetter hüt!!!