drosslig ufhebe?

  • also i schrieb da ezt eifach mal daa ie.. i ha ja e drossleti r6 02er jahrgang.. ezt mini frag isch.. ob öpr weiss wie die drosslet worde isch aso elektronisch odr weiss nid wie und wenn elektronisch ob öper weiss wie wo und weviel dases chostet es grätli mit knöpfli iizbaue wohni chan zwüsched offe und drosslig umschalte und ob da öpr au chan iibauae odr mir erkläre chan wie dases gaht und wo ich das grätli bechume.. :smiling_face_with_horns:


    danke schomal im voruus fpür eui gschiiidi antworte :grinning_squinting_face:

    DaBeast.. da riisst..!!:smiling_face_with_horns:


    Raaset nie schneller als euen Schutzängel flüüge chan...!! :wand:

  • sali


    aso die ziit vom drosslet umefahre händ vell da hende über sech müesse lah ergah und die diskussion met em offe umefahre met em a beschränkt billet esch au scho öffters ufgnoh worde.
    aber zum uf dini frag z cho, sovell i weiss esch dini met eme gasaschlag drosslet und hed glaub im asugtrakt no chlinerie gümmis dinne vo dem her umschalte wersch ned chönne. aber i be en 1 zylinder trieber vo dem her cha ders ned 100% säge, aber i wör mini 2 jahr abhocke, hani au gmacht und die nacher nochli meh ufs offene freue


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • ja i finds ebe voll mies genau 25 kw schaffi nidemal smännli richtig XD

    DaBeast.. da riisst..!!:smiling_face_with_horns:


    Raaset nie schneller als euen Schutzängel flüüge chan...!! :wand:

  • dini gable werds der danke dasd s männdli ned schaffsch

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • hey beast, ich han au en r6 jg 99/00 ond die esch glich drosslet wie dini! es get be eusne r6 2 drosselkit! eis esch s orginal kit vo yamaha ond denn gets no es anders kit womer chan iboue, weiss nömm wie de name vo dem kit esch! delta oder so!


    of jedefall wennd s yamaha orginal kit drinne hesch hesch en gasaschlag ond be jedem vergaser es plättli denne wo weniger moscht dore loht!


    well ich scho sed em 06i töff fahr ond de töff emmer noni döff offe fahre (han 2 lehrfahruswise gha well alles chli speziell gloffe esch) hamer au scho öberleit ehn ufzmache oder emu halb ufmache! d.h. z.b. d plättli i de vergaser usezneh! denn escher jo so halb offe! nor weissi ned öb das evtl. ergend es problem met em motor denn get! aber ebe en chopf wott chasch dröcke för off oder ned chasch be eusere vergässe!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Zitat

    Original von -=TS=-
    hey beast, ich han au en r6 jg 99/00 ond die esch glich drosslet wie dini! es get be eusne r6 2 drosselkit! eis esch s orginal kit vo yamaha ond denn gets no es anders kit womer chan iboue, weiss nömm wie de name vo dem kit esch! delta oder so!


    of jedefall wennd s yamaha orginal kit drinne hesch hesch en gasaschlag ond be jedem vergaser es plättli denne wo weniger moscht dore loht!


    well ich scho sed em 06i töff fahr ond de töff emmer noni döff offe fahre (han 2 lehrfahruswise gha well alles chli speziell gloffe esch) hamer au scho öberleit ehn ufzmache oder emu halb ufmache! d.h. z.b. d plättli i de vergaser usezneh! denn escher jo so halb offe! nor weissi ned öb das evtl. ergend es problem met em motor denn get! aber ebe en chopf wott chasch dröcke för off oder ned chasch be eusere vergässe!


    hehe vooll easy denn verhängis halt.. und warte mini 2 jörli ab -.- ab wenn zellet eich die 2 jahr? ab denn wennmer prüefig bestande het odr ab denn wennmer de löli het? well de löli hani ezt denn scho bald es jahr weli scho eimal durekeit bin -.-

    DaBeast.. da riisst..!!:smiling_face_with_horns:


    Raaset nie schneller als euen Schutzängel flüüge chan...!! :wand:

  • Zitat

    Original von Hannes
    wenn di praktisch bestande hesch fanged die 2 johr a


    ja nei -.-

    DaBeast.. da riisst..!!:smiling_face_with_horns:


    Raaset nie schneller als euen Schutzängel flüüge chan...!! :wand:

  • Zitat

    Original von _DaBeast_
    hehe vooll easy denn verhängis halt.. und warte mini 2 jörli ab -.-


    so ischs brav :grinning_squinting_face:

  • Zitat

    Original von _DaBeast_
    also i schrieb da ezt eifach mal daa ie.. i ha ja e drossleti r6 02er jahrgang.. ezt mini frag isch.. ob öpr weiss wie die drosslet worde isch aso elektronisch odr weiss nid wie und wenn elektronisch ob öper weiss wie wo und weviel dases chostet es grätli mit knöpfli iizbaue wohni chan zwüsched offe und drosslig umschalte und ob da öpr au chan iibauae odr mir erkläre chan wie dases gaht und wo ich das grätli bechume.. :smiling_face_with_horns:


    danke schomal im voruus fpür eui gschiiidi antworte :grinning_squinting_face:



    Also i weiss öpe wievil da wör choschte also um die 200-300 Fr wen ned me
    :smiling_face_with_horns::grinning_squinting_face:8o