Mühe beim Anfahren

  • Hallo zäme


    Ech ha euch welle froge was ech bem ahfahre falsch mache?


    Also grad mol als ersts ech ha en aprilia af1 125 Futura ond ha sie vo 2 mönet usem service gholt


    mis vorgehe bem ahfahre


    1. Ihschalte (zönde)
    2. Kupplig zieh
    3. 2000-3000 Toure Dreie
    4. D Kupplig langsam lo cho


    ond ab denn sufft er mer emmer ab.


    ah was chönnt das legge?


    Bedankt mi jetz scho för euchi biiträg


    Greez Michi

    :troll: Legenbär

  • ganz banali antwort:



    probiers mal mit meh gas? resp. wenn du merksch dasser zieht, gib vollgas, wenn d'kupplig nöd spicke lahsch, macht er halt en huere mais aber defür fahrt er los.


    dato bi mim 50zger Motocross ( :grinning_squinting_face: ) hani ca. 4-5'000 toure gbruucht demit er losgfahre isch. bi de 750er het's standgas denn glanget :grinning_face_with_smiling_eyes:



  • okay danke för din rat ech versuechs mol met 4-5 tusig we gseit hesch höt schribe de morn öbs gange esch :winking_face: merci nomol

    :troll: Legenbär

  • Du lasch d Kupplig warschindlich glichmässig los. Also mit ärä konstäntä gschwindigkeit.


    Das gaht ja scho aber den muesch mit em Gas arbeitä das er abfahrt.


    Machs so:


    Gas (konstant) den d Kupplig an schliffpunkt cho lah. Jetz langsam uskupplä und SCHLIFFÄ LAH!! nöd eifach grad dä hebel ga lah. Den farsch mit schliffender kupplig ab. Wenn den fahrsch chasch d kupplig ganz los lah.


    Wenn das den mal chasch lernsch vo älei wies ohni gross z schliffä lah gat.


    Isch am afang immer ächli schwer :face_with_tongue:

  • gege es bitz schliife lah spricht au nüt :grinning_face_with_smiling_eyes:


    wenn ich mit minere 750er schnell han losfahre wölle, hani die es ganzes ziitli lang no schliife lah willi nöd han wüsse wölle was passiert wenn 300kg töff es unkontrollierts männli mached :grinning_face_with_smiling_eyes:

  • hmm schlife la.. das döhnt nach viel geld...


    also das mitem schliife la wür ich erscht spähter mache, wenn mit em hobel alles in ordnig isch, fahrt de au scho mitere tüüfere dräzahl los.. klar, nid e so zügig wie mers spähter den macht, aber er chund is rolle und suft bestimmt nid ab..


    ich glaub du musch eifach chli me uf dini kupplig lose, abem schliifpunkt mit gfühl los la und das sött alles beschtens klappe :winking_face:

    -=[CARPE NOCTEM]=-

  • Zitat

    Original von Labyrator
    hmm schlife la.. das döhnt nach viel geld...


    also das mitem schliife la wür ich erscht spähter mache, wenn mit em hobel alles in ordnig isch, fahrt de au scho mitere tüüfere dräzahl los.. klar, nid e so zügig wie mers spähter den macht, aber er chund is rolle und suft bestimmt nid ab..


    ich glaub du musch eifach chli me uf dini kupplig lose, abem schliifpunkt mit gfühl los la und das sött alles beschtens klappe :winking_face:








    Danke vellmol lüüt för euchi tipps aber ech ha ez usegfonde ahwas es gläge het. Kuppligskappsle esch d flössigkeit usglosse ond het somet die ganz hydraulik usser gfecht gsetzt has ester lo mach ez fonzt alles weder :winking_face: esch doch ned a mer gläge hehe nei ebe danke für üchi hilf. wönsch üch no en schöni woche


    MFG

    :troll: Legenbär

  • Zitat

    willi nöd han wüsse wölle was passiert wenn 300kg töff es unkontrollierts männli mached :grinning_face_with_smiling_eyes:


    Das passt irgenwiä nöd zämä :grinning_squinting_face::smiling_face_with_horns:

  • Töff 180 kg + Milkman 120 kg = 300 kg.


    Wo isch Problem? Goht doch uf? :grinning_squinting_face: :winking_face:

  • Jo, si händ au scho e Yamaha Vmax zum wheele brocht ond die wiegt secher >250 kg + esch e Chopper... :grinning_squinting_face:

  • d'Vmax isch ja nume liecht stärker motorisiert gäll :grinning_face_with_smiling_eyes: alleige die 650ccm meh, dörftet ja eigentli nöd soooo viel usmache, isch ja en chopper :winking_face: :grinning_face_with_smiling_eyes: