Beschlagnahmung der Helmkamera und Veröffentlichung der Videos

  • nur so als tipp die suchen ned die videos es wird nach stichworten gesucht.. allso ein stichwort such filter....


    äää und vermutlich ja^^

  • hehe, genau, wie dä Laby seit.... z'vill Ghostrider glueget ?? :smiling_face_with_horns::grinning_squinting_face:


    easy ich lueg so sache au no gern ah, solangs nöd verantwortigslos isch...


    ich wür eifach luege, das mä ufem video sälber absolut 0 rückschlüss uf dini person zieh cha (was zwor fasch unmöglich isch, will äs chönt jo augezüge gäh)


    und denn uppsch äs imene internet coffe oder so, damit au dini IP d'schnüffler nid as ziel bringt :face_with_rolling_eyes:


    ojeee, isch doch alles so kompliziert worde hützutags

  • Zitat

    Original von bear
    und denn uppsch äs imene internet coffe oder so, damit au dini IP d'schnüffler nid as ziel bringt :face_with_rolling_eyes:


    ojeee, isch doch alles so kompliziert worde hützutags


    Es werd no komplizierter. Die chönnt jo denne luege, wer wenn a welem Rächner gsässe esch em Inet Kafi. Muesch die dört also no met emene falsche Name ischriebe. Mi Vorschlag: "John Inkognito" :grinning_squinting_face:

  • joooo..... :smiling_face_with_horns:


    oder H.Rider... oder nei wart R.Husky


    grööl :ugly:


    ouh mann... ich bi am ende

  • Git au eifacheri Variante zum sich anonymisiere.. mr mues nur wüsse wie :winking_face:


    z.B. Proxy =)


    git vill Proxyserver im Usland wod chasch inetue... nachr rüefsch du de Proxyserver uf, und de rüeft denn für dich d date ab --> werded d bulle wenn denn uf d IP vom Proxyserver ufmerksam... =)

  • Zitat

    Original von HuskyRider
    Git au eifacheri Variante zum sich anonymisiere.. mr mues nur wüsse wie :winking_face:


    z.B. Proxy =)


    git vill Proxyserver im Usland wod chasch inetue... nachr rüefsch du de Proxyserver uf, und de rüeft denn für dich d date ab --> werded d bulle wenn denn uf d IP vom Proxyserver ufmerksam... =)



    ja wenns so eifach wär im header isch immer no dini ip dahinder..

  • Das isch so... aber d frag isch was d bulle im usland wend mache.. die ide schwiiz bögged das ja nöd... und jaaa... simmr mal ehrlich, so ermittlige für sowas sind chum international.. i anderne ländr dörfsch ja au andrsch fahre... isch uf jedefall na schwirig zum usefinde.. :winking_face:

  • Zitat

    Original von HuskyRider
    Das isch so... aber d frag isch was d bulle im usland wend mache.. die ide schwiiz bögged das ja nöd... und jaaa... simmr mal ehrlich, so ermittlige für sowas sind chum international.. i anderne ländr dörfsch ja au andrsch fahre... isch uf jedefall na schwirig zum usefinde.. :winking_face:



    genau so isches :winking_face:

  • Das zieht ja ä Riise sach nach sich xD


    Danke Tyrael für d usfüerlich erklärig. Denn bestanhi eifach druf das d Video privater Natur sind.


    Wägem Upload- benutz halt eifach en Proxy und usserdem schribi nöd in Titel: Illegales fahren in ...(Stadt)


    Au wenns da mitlesed :-S Es git soviel wäg Videos z veröffentliche...


    Ich bin no imne anderä usländische Forum unterwägs, was det amigs für Videos postet werded xD Übel! Bis jetzt hends det au no niemert verwütschd.


    Abr das wäg em sich selber gfährde isch mer neu 8o Und das d Versicherig nacher no Problem macht hani au nöd gwüsst :böse: Gömmer mal devo us eine fahrt ufemä Parkplatz voärä Firma, Supermarkt etc. und wird erwischt, chan da tatsächlich d Versicherig stress machä nur will mer det gfahre isch? Isch ja eigentlich privats glend odr. Chan das eifach nöd glaube...


    Zitat

    solangs nöd verantwortigslos isch...

    Mini Meinig, anderi gfährde isch eifach scheisse!! Mach ich ja abr au nöd- Wott nur ächli Spass, das verstönd der doch :face_with_tongue:


    Vilicht lahni das mit em Uploade au:]

  • das mit der versicherung ist natürlich die schlimmste version die eintretten kann, meist und insebsonders wen du einen unfall hast und dies noch aufnimmst. auf dem zu sehen ist das du es mutwillig in kauf genommen hast. oder wen andere aufnahmen darauf zu sehen sind das du dich selber in höchstem masse gefärdest... und ich denke wir kennen die leute die sowas bewerten für die ist hüpfen schon fast wie falschirmspringen^^


    der parklatz zb eines coop's oder einer migros ist öffentliches gelände, da grössere gruppen von privaten personen, diesen ohne einschränkun betretten können/dürfen.


    es kann aber auch genau nix passieren^^ das von mir beschriebene ist praktisch das maximum was passieren kann....


    motorradfahren an sich ist ja soooooooooooooooooo gefährlich^^ ja und?..ficken!!!.. ich will fahren...^^