Motorradvideos


  • Ja gäll, du bisch jo scho mit so vielne goh fahre :hust:
    Wobie a de Weste no chönnts öpper vom TF MC si :D.


    Meischtens, wenn öpper so blöd fahrt, esches en SuMo-Fahrer. Heisst ned all fahret so, aber es paar Träne überholed scho im dümmschte Moment (oh, ech ha so vell Nm und wenig Gwicht, e cha immer überhole) oder bruched i de Kurve die ganz Strass...

  • Ach, mer cha jo immer no trennti wäg goh, wenn mer überhaupt ned zschlag chonnt. Osserdem hani uf die Art scho viel cooli Lüt us em Forum kenne glehrt.


    Och, die Sprüch kenni scho, aber esch meischtens s einzig wo über mis Baby chönne säge, das es es Hammer Bike esch send sech d Experte ond objektivi Betrachter einig ;). Chasch jo sosch au met uf Anneau cho ond sie mol in freier Wildbahn erläbe.


    Gruess, Phil


    P.S. Wenn wotsch wösse was BMW wörklech bedütet les mini Signatur 8).


  • das video isch mit en grund warum ich praktisch nie, mit leuts wo ich ned guet känne, gahn go fahre... srisiko so en OFW derbie zha isch mir eifach zu gross...


    Uf 10'000 Töfffahrer chunnt villicht ein sonen Möchtegernghostrider. Das Risiko isch der z Gross? Da isch doch d Chance x-mal grösser dass der die uf dinere Fahrt entgägechömed als dass du grad mit so eim dich verabredisch. Und sälbscht wänn. Wasch schlimm draa wennd halt mal so eine verwütschisch? Dä gsehsch denn uf de Fahrt eh nie, chasch diis Tempo fahre und nachher muesch nie meh mit dem go fahre. Simple as that...
    Und wie hesch du eigentlich diini "Leuts" kenneglernt, wenn du ja kei Leuts willsch kennelerne, wo du ned scho guet kennsch? Checki ned ganz :winking_face:


    Muesch halt chli i eusne Uusfahrtsthreads und Toureuusschriibige go läse, det wird sehr schnäll klar wie de Fahrstil vo de verschiedene Lüüt da ine isch. Und im Zwiifel gits PN und Telefon. Und im schlimmschte Fall trännt mer sich denn halt unterwägs, wenns würkli nöd zämepasst. Hani aber so no nie erläbt.


    Oder aber du bliibsch bi dinere "nur-ich-und-miini-Kollege-sind-cool,-alli-andere-sind-doof"- Iistellig, und verpassisch d Möglichkeit, die RICHTIG guete Fahrer kenne z lerne :face_with_tongue: .

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

  • Mengisch sind Töfffahrer richtigi Arschlöcher:
    http://www.youtube.com/watch?v=INfElroIKO0


    In dere Situation wär i au mit Vollgas drüber ine… Das isch us minere Sicht e Panikreaktion gsi
    wo i absolut chan nohvollzieh… I hätti d Polizei alarmiert und wenns mi usbremst hättend grad nomol
    rückwärts drüber. Aber nid extra sondern schlichtweg us Panik…


    Usser «Arschlochherde» fallt mer zu so öppisem echt nüt meh i…


    Gruess
    Stefan



    p.s. @Sarin: «Left Side Story» isch genial!

    Wurde von einer Feministin gefragt wie ich das mit den lesbischen Beziehungen so sehe…
    "in Full-HD" war offenbar die falsche Antwort…


  • de video hani vor jahre mal posted ,isch scho diskutiert worde. find de thread grad nöd.


    edit : gfunde : http://töff-forum.ch/index.php?page=Thread&postID=115832


    2. töffahrer überfahre gaht gar nöd, ich het de RR fahrer zimli bearbeitet, weni en verwütscht het.. Panik isch e biligi usred. Er sitzt sicher i sim fette Stahlkefig und redt vo Panik ? häää ?

  • Die Reaktion vom Range Rover fahrer isch gerechtfertigt. Imem Artikel het mer chöne machelese das d Biker ihn "umzingeld" ka händ wo er normal am fahre gsi isch, da er es Kind im Auto het, besser gseit es Baby, isch das en normale Menschliche Reflex das mer i soner Situation Panik bechumt.
    Und die "Gang" isch bekant für so sache git mehreri Videos wo d Autofahrer ja so bös sind und Mitglider Grundlos afahred oder mitem Auto eifachd eso abflüged.

  • de video hani vor jahre mal posted ,isch scho diskutiert worde. find de thread grad nöd.


    edit : gfunde : http://töff-forum.ch/index.php?page=Thread&postID=115832


    2. töffahrer überfahre gaht gar nöd, ich het de RR fahrer zimli bearbeitet, weni en verwütscht het.. Panik isch e biligi usred. Er sitzt sicher i sim fette Stahlkefig und redt vo Panik ? häää ?

    Wett dich ja mal gseh wie wenig panik du hettsch i dere situation!
    Gsehsch ja wie schnell de kolleg essig am schluss mit sim helm d siiteschiibe iigschlagge gha hett und den stahsch 1 gegg >50 Type.

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:


  • Gsehsch ja wie schnell de kolleg essig am schluss mit sim helm d siiteschiibe iigschlagge gha hett und den stahsch 1 gegg >50 Type.


    ja wenn er min koleg z tod gfahre het ( was mer ja nonig weiss zu dem ziitpunkt) , het ich bestimmt au d schibe igschlage und versuecht de siech ufzhalte..


    ABER : ich wär gar nöd erscht mit mim charrre mitte i die biker "gang" inegfahre.


    die sind nähmlich im ne gschlossne konvoi gfahre und de range fahrer het nöd chöne warte und isch eifach drigfahre.


    wenn d hells en usflug mached, warted au all brav bis all harley verbi sind, und drängled sich nöd eifach zmizt ine..


    zdriver. "im ne artikel het mer chöne läse" . im ne artikel.. alles klar - dänn muess es ja de warheit entspräche :klatsch::stupid:


  • zdriver. "im ne artikel het mer chöne läse" . im ne artikel.. alles klar - dänn muess es ja de warheit entspräche :klatsch::stupid:


    Das esch genau das wo eg ned kapiere: der vertrettet do ganz klari Standpünkt vo wäge: de oder de het rächt, de oder de het Schuld, fertig. Eg obs im ne Artikel gstande isch oder du dini Schlüss us em Video ziehsch. Keine vo eus esch derbi xi und chas abschliessend beurteile. Han au scho Sache gläse, das die Scheiss Gang so öppis jedes Jahr abziehnd. Kilometerwies Highways blockiered und huere gföhrlichi Stunds mached. De Abschnitt wosi normalerwies bruchet het schiens das Johr d Bulle gsperrt (zu Recht offebar) ond dorom sinds uf es anders Teilstück usgwiche ond händ dört Zuefahrte blockiert. De RR esch irgend neumet glich drufcho ond isch mitzt drin glandet. Eifach so Lüt überfahre ohni das öppis passiert muesch aber IMO sicher nid. Vo dem her chanis aber ned beurteile, be jo wie bereits erwähnt nid derbi xi ond dorom vertritt ich sicher au ned klare Standpünkt :whistling: .

  • mir gahts nur um dini ussag das du das i dere situation nie gmacht hettsch und panik keis argument isch. Das isch schlichtweg eifach ned wahr oder du hesch dis lebe gnueg satt...


    was devor oder nach dem video alles gloffe isch, wüssed wahrschindlich ned mal all beteiligte wo i dere herde gfahre sind und darum will ich mir au keis urteil mache wie die ganz situation entstande isch oder schlussendlich geendet hett.

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch: