Verstärkung an der Ninjafront

  • Ich bin 27 (w) chumme us em Kt. Zürich und fahre erscht sit 2 Wuchen, han vor nere Wuche min absolute Traum kauft. E Ninja C...ich fahr scho alles (Stadt, Land, Autobahn usw.) und bin ziemlich schnell ziemlich sicher gsi. Au Slalom fahren, grossi 8 und langsam fahren (10 Meter mit 5-6 std/km in 15 oder me Sekunden)
    GK hani am 27.8 und im Oktober gaht's ad Prüfing. Nur Bergab Passstrassen bini no unsicher und wenn e Strass gesplittet isch :frowning_face:
    Das Weekend dörfi schon Renn Luft am Ninja Race ischnufe (als Sozio) und nögcht Jahr bini selber mit debi, dänn wetti au e Ninja nr.2
    Ich würd mi freue mit anderne L's oder geduldige Fahren, chlini und grösseri Touren z'machen...die erschte 1000 km hani scho selber gmacht

  • :welcome: Im Forum


    Wünsch dir viel Spass bim fahre. Das mit de Toure chasch du selber entscheide git immer wieder Persone wo eini Organisiered oder du machsch mal än Vorschlag und denn findes immer wieder mal öper wo mitchunt.
    VIel vergnüägä im Forum.
    Gruess Feldi

    Rasen ist was für Gärtner, ich bevorzuge Kurven. :thumbup:

  • Au vo mir es härzlichs :welcome:


    Bi au vo züri...nur Isches bi mir unsicher ob ich das Jahr no töff fahre cha..entscheidet bald es paar Ärzt...sust wäri sicher mal debi!


    LG DarkAngel :ninja:

  • :welcome: hier im Forum! Für eine Tour bin ich gerne dabei :grinning_squinting_face: Bin leider auch meistens aleine unterwegs, da ich auch erst seit paar Tagen fahe. :thumbsup:

    Nur weil du nicht paranoid bist, heißt das nicht, dass sie nicht hinter dir her sind... :grinning_squinting_face: :grinning_squinting_face:

  • Herzlichst :welcome: und viel Spass hier!
    Das ist nicht nur eine Verstärkung an der Ninja-Front,auch an uns Zürchern :thumbsup: Supi
    Gruss Eric

    Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

    Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten


    [font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

  • DarkAngel: Ich druck de dume dases guet chunt und du no das Jahre zum fahre chunsch


    All Danke für die lieb begrüessig, ha leider Schuel drum müssi schowieder furtspringe, wär cool weme mal es Zürcher treff mached.


    Wünsch eu allne en wunderschöne Wuchestart

  • E Ninja C...ich fahr scho alles (Stadt, Land, Autobahn usw.) und bin ziemlich schnell ziemlich sicher gsi. Au Slalom fahren, grossi 8 und langsam fahren (10 Meter mit 5-6 std/km in 15 oder me Sekunden)
    GK hani am 27.8 und im Oktober gaht's ad Prüfing.


    zersch mol e :welcome: do im forum, isch immer wieder cool wens e frau meh het wo töff fahrt :winking_face:


    aber meinsch bisch du dir sicher das du noch zwei wuche...das bizli erfahrig scho "ziemli schnell und ziemli sicher" chasch unterwegs sih?? :ugly2:


    und s'langsam fahre sötisch au ned so "schnell" ahneh mit 5-6 km/h... das söt 0- (allerhöchstens) 3 km/h sih.... das isch jo au s'ziel defo... :mad:


    d'kollegin vo mir ka dir do au chli helfe, dark angel im forum :winking_face: sie het das au scho chli duregmacht


    trotzdem viel spass no und immer gueti fahrt :smiling_face: hoffentli xet mo sich mol


    schöni kawa grüess usem nochbuurskanton SG :top:

    Kawasaki, what else! :smiling_face_with_horns:

  • Also ich muss mal sagen das ninja schon recht gut unterwegs ist, denn sie fährt täglich mit ihrem bike. Ok, hab sie letztens nur im rückspiegel gesehen, aber sie macht ihre sache recht gut. Und bei was soll darki denn helfen :öm: ?

    "Beim Beschleunigen müssen die Tränen der

    Ergriffenheit waagerecht zum Ohr hin abfließen"

    (Zitat: Walter Röhrl)

  • Also ich muss mal sagen das ninja schon recht gut unterwegs ist, denn sie fährt täglich mit ihrem bike. Ok, hab sie letztens nur im rückspiegel gesehen, aber sie macht ihre sache recht gut. Und bei was soll darki denn helfen :öm: ?

    Danke Michi. Ja das Frög ich mich au :confused_face:


    öhm schnell...na ja für d'Rennstrecki langeds nöd, aber für Schwizer Strasseregled, isches meh als gnueg