Nach nur 9 Wuchen bestanden

  • Ich bin sit hüt Namittag mis L los....bin eifach nur Happy...freu mi und die nögscht Saison mit Schräglagetraining und Rennstrecki....ha vor erliechterig müsse es paar Tränli verdrucke ;( :love: Ich has echt gschafft nach 9 Wuche und 5800 km
    Hüt hätti en guete Grund für em Fiireabig Drink....wer macht mit :xD:
    :party: :prost: :walklike: :tanz:

  • Gratuliere :top2: :rock:
    jetzt chan d'Bonsai langsam erwachse werde :top:

    Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

    Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten


    [font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

  • Gratuliere dir zur bestandene Prüäfig.
    Jetzt chasch erst recht richtig Töfffahre. :grinning_squinting_face:
    Bis zur nächste Usfahrt.


    Gruess Feldi

    Rasen ist was für Gärtner, ich bevorzuge Kurven. :thumbup:

  • Auch von mir recht herzliche Gratulation :face_with_tongue: :welcome: im Lager der L Losen !


    Nun nicht übertreiben und volle Pulle aus Freude sonst ist der Check gleich wieder weg !! :frowning_face:

  • :applaus: :applaus: GRATULIERE :applaus: :applaus:

    Frag nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.


    LOOK LEFT -----------------> YOU FAILED

  • super sach, isch äs geils gfühl das blaue täfeli abzmontiere :grinning_squinting_face: hehe

    Mitleid gibts umsonst, Neid muss man sich verdienen!

  • Gratuliere dir natürlich au ganz herzlich zu dinere bestandene Prüefig! Ganz ehrlich, ich häts ned denkt das du dis Ziel das Jahr no d Prüefig z mache erreichsch, aber du häsches gschaffft! :thumbsup:


    Hoff ma ich schaffs nächscht Früehlig au wie du im erschte Alauf... we'll see :grinning_squinting_face:


    gruess, Bandit

  • Gratuliere dir natürlich au ganz herzlich zu dinere bestandene Prüefig! Ganz ehrlich, ich häts ned denkt das du dis Ziel das Jahr no d Prüefig z mache erreichsch, aber du häsches gschaffft! :thumbsup:


    Hoff ma ich schaffs nächscht Früehlig au wie du im erschte Alauf... we'll see :grinning_squinting_face:


    gruess, Bandit

    Es hend de gröschti Teil dra zwiefled dasis das Jahr no schaffe...ich mein chli me als 2 Mönet isch scho nöd viel Ziit. D'Frau vo mim Töff Mech het me no als ufmunterig 1 std vor de Prüefig gseit: Jaa jetzt gasch emal, denn weisch was nögscht Frühelig no muesch besser mache :arsch:
    Au jetzt wirdi no gröber belächled weni sege, das ich uf d'Rennstrecki will und ded bi de Amateure gernöppis erreiche will.....ich nimms inzwüsche nümm so gääch...sölli die dänke und schnure bis zum verblöde...ich gang i dere Ziit min Wäg


    Am meischte het glaub de EffJottEric der Dorso-Treiber und de Westprime a mich glaub...susch hettets nöd ihri letscht Minute g'opfered zum mit mir go fahre und min Töff Mech wo sich no am Mittwuch Abig 2 Stund Ziit gno het...wili bis zu dem Zitpunkt no kei Sozio hinne druf ka han....Grösses MERCI a eu :wseufzer:



    All THX für die viele Glückwünsch...isch echt mis schönschte Geburi Geschenk woni mir het chöne mache...debi hani doch erscht am Mittwuch Geburi :ugly: