• Isch nume mal e Idee! Wämmer mal es paar toeff-forum.ch.vu Chläber mache? Die chömmer dänn an Töff oder as Auto chläbe zum Werbig mache! :grinning_squinting_face:


    Fals interesse bestaht mach ich mich mal uf d'Suechi nach billige Ahgebot! :mosh:

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • Also d'Idee isch jo easy, aber ich machä uf min Töff sicher kein Chleber. Ufäm Auto wärs mir jo no glich. Aber uf mini gixxer ne neee...
    Au wen ich das Forum voll edel findä :winking_face:
    Aber jo mä chönt scho luägä. Müänd jo nöd so vill sie.
    Chönt sich au aifach einä d'Müä machä und äs paar Visitächärtli z'Designä damit mä den chan ussuächä s'beste wählä und das den zum Download zur Verfüägig stellt.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • ja chläber wär geil !! müessti eifach nid z'dominant sy, so dasi ne uf d'schiebe cha chläbe...... so e art "graffiti-schrift" gsäch vilicht no geil us !!!

  • Ja, scho nöd z'gross...


    Wäg de Grafiti schrift, ich weiss nöd... mer mueses ebe schono läse chöne! :))

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • Jo dä Link tuät... :winking_face:
    Isch scho ä geili schrift, aber so uf än schnell hingucker chasch nöd läse was äs heisst! Jo guät das müänd ihr entscheidä.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Nei wenn scho de scho öpis wo me cha lese! I ha itz ou ender müei mit dere Schriftart :winking_face:


    I ha zur Zit ou e 125cc.de Chläber ufem Uspuff aber dä müesti halt de uswechsle :grinning_squinting_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Ja scho, isch rächt müesam... E simpli Eifachi schrift wär genau s'Richtige, aber scho nöd e Standard schrift wie Arial oder Comic... scho speziell!


    So wies usgseht isch s'Interässe da!


    Ich lah mer mal öppis ihfalle! :grinning_squinting_face:

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • Han mal öppis gfunde im Internet.


    Isch hald nöd grad Billig! €14.18!! eine!!! X(


    Ok, aber für 10 sinds nume no €40.06.


    Und für 50 €132.27.


    [Blockierte Grafik: http://www.123sticker.nl/voorb…p/s20040430_162351www.jpg]


    Suscht no en Chlinere:


    [Blockierte Grafik: http://www.123sticker.nl/voorb…p/s20040430_162933www.jpg]


    1 - €13.08
    10 - €29.04
    50 - €99.99


    Also, das heisst wäni 50 vo de chline bstelle, choschtet eine öppe sFr. 3.-


    Und vo de grosse ca. sFr. 3.90


    D'siite wär suschtwww.123sticker.de Chönd ja mal go luege!


    So, das wärs erscht mal!


    MFG Scooby

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • Jo also dä Schriftzug find ich geil, aber dä Pris isch no rächt find ich...
    Ich luägä au mol chli umä mir hend für dä Club au scho kleber gmacht mol luägä wiävills üs döt würäd choschtä.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Zitat

    Original von Töbi
    i wär för e grössi, dass me sie chan a`d schwenge mache. :smiling_face_with_sunglasses:


    Deht hani doch grad mini YAMAHA chläber here gmecht... :))


    Aber wär au e Idee... dänn wäred die grosse glaubs grad öppe rächt... :grinning_squinting_face:

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • ja isch itz da öppis am loufe ??? also weme cha bstelle de nimi de eine......

  • jetzt händs d'bilder wider glöscht... ;(
    ich müsst wüsse wie gross s'interässe isch, dänn chani mal es paar bstelle! :smiling_face:

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.