Unfall am Fritig- Pfupfi (schwer) verletzt, witeri Zuekunft ungwüss;-(

  • Liebi Lütlis vom Forum


    So wis usgseht, isch mini Töff-Karriere am Fritig beändet worde :frowning_face: Ich bi am Bode zerstörrt und mälde mich jez drumm namal, damit ihr bscheid wüssed, was los isch, falls ich mich zuekünftig gar nümm wird im forum mälde.


    Am Fritig isch mr z'Wetzikä eini ih mis Pfupfi iegfahre ;( äs isch stockende Verchehr gsi, ich bi grad ufm heiwäg vomene chliine tüürli gsi... ja, da isch sie mr hine iegfahre :frowning_face:


    Ufdä erschti blick, womr dänn näbed use gfahre sind, häts gar nöd schlimm usgseh, im gägeteil, ich ha gmeint, seg nur das teil wo s'nummero-schild dra isch, ihdruckt bis an pneu. Hani das wider zrugg boge und ebe...susch keis Chratzi dra gha.


    Bi dänn sicherheitshalber doch na rasch bi mim mech verbi,und hanen bätte, mis meitli gnauer ahzluege.....er hät dänn festgstellt, dass's durdä uffahrunfall s'ganze Heck vode Pfupfi uf links verboge hät.


    Hätmr under dä hinder Fänder, zwüsched pneu und fänder glanged, hätmer ufdä rächte site na ca. 1 finger drunder bracht und ufdä linke site gueti 3 finger.... Gnauer häter's nümm ahgluegt, da's doch grad vill lüt ume gha hät, woner auna hät müsse luege.


    er hätmr dänn aber gseit, dass das jez ä grösseri gschicht chönnt gäh, will


    1. äs seg än 23 jährige Töff, wo ich da heg, wo villicht na än Marktwärtvo 500.- hät. Wänn d'reparatur tüürer wird, waser befürchtet, chas guet si, dass mir d'versicherig vodä andere, wo mir hine ie isch eifach na dä wärt vom töff uszahlt und sich cha weigere, d'reparaturchöschte z'übernäh, will's sich bi somene alte töff eifach nümm lohnt. und


    2. wills än 23 jährige töff isch, wo nümm härgstellt wird ect. däfftis schier nöd möglich si, di benötigte ersatzteili für mis meitli z'finde.


    3. chas si, dass dä versicherig wird probiere dä töff z'verchaufe, um na möglichscht vill gäld usezholle, und mir dass dänn uszahlt.


    Ich ha mis meitschi dänn namal heignoh, alles bidä andere gmälded, wis usgseht. Die hät nur gmeint "Ja, aber isch ja nüt kaputt, chasch ja trotzdämm na umefahre...!" natürli, willmr die frau nöd würkli kompetäntüberecho isch, hani dä unfall dänn grad sälber bidä versicherig vo ihre gmäldet.


    Ja, jez hani mis meitli geschter morge definitiv zum mech bracht, damiter sie gnau cha ahluege und dänn dä Schadensexperte vode versicherig cha verbi cho. Ich ha am Mech d'Chaufquittig + d'Rächnig auna gäh, damit dä Experte gseht, dasi insgesamt ca. 3000.- investiert ha.


    Ich ha am mech auna gseit, dases mir jez unmöglich wär, än neue Töff z'chaufe. Er söll sich bitte für mich ihsetzte, dass ich über 2 jahr nach dämm Töff gsuecht heg und mis meitli än ganz grosse emotionale Wärtfür mich heg, dasi umbedingt möcht, dass sie repariert wird und ich wider gnau dä glich Töff ha, wieni vorem Unfall gha ha. Dä mech hätmr versproche, sis beschte z'gäh, aber verspräche chönner mr natürli nüt.


    Jez gaht s'grosse Hoffe und bange los ;(s'gahtmr abartig scheisse, s'chotzt mi eifach nur ah, will ja, ich dänke chum, dasi mis Pfupfi wider im gliche zuestand bechume, wie sie vorem unfall gsi isch. Falls die d'reparatur würkli nöd söttet zalle, chani mi erschtmal vom Töff fahre verabschide bzw. weiss gar nöd obi dänn je wider bock druff ha, wänni weiss, dass'd wännd chli än eltere Töff häsch, dä eh grad muesch schmeisse, wänndr sone blödi chueh hine iefahrt. Uf so was hani ächt keis 2. mal Luscht. Vor allem dass sonen huere scheiss gnau jez muss passiere, woni mis meitli langsam im griff ha, weiss woni muess binnere luege ect. Gnau dänn, woni richtig freud annere becho ha, s'wätter tip top isch und dä fründ sich äxtra au än Töff kauft hät, damit mr zämme chönnd go fahre, wirdmr mis meitli wägnoh
    ;(




    lg

    Never give up!

  • oh je oh je, bad news ;(
    Hauptsach aber doch, dass Dir nüd passiert isch. Viel Glück, viellicht gaht ja doch no öpis :winking_face:

    Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

    Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten


    [font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

  • Isch natürli kei schöni Erfahrig. Aber halt dich a dini eiget Signatur, dänn chunts scho guet.

  • Hey Nemi


    scheisse glaufe mit dem Unfall aber het ja no viel schlimmer chöna usacho, Hauptsach dini Knocha sind alli heil blibä.


    Ich vermueta au ahand vo dinere beschribig das es en theoretischä Totalschade isch.


    aber wenn mi nid alles düscht mues dir d Versicherig vor Gegäpartei, im Fall (Totalschade) soviel Geld


    zahlä das e glichwertigs Fahrzüg chasch kaufa. also nid eifach dr wert nach büechli 500.- ( eurotax ) sondern dr


    aktuelli Marktwert das heisst dr glichi Töff im ähnlichä Zuestand wia din gsi isch.

    “Mir ist egal wer dein Vater ist!? Wenn ich hier Angle, läuft hier keiner ÜBERS Wasser…!”

  • Hoi Nemi


    Hatte eine ähnliche Situation, auch wenn ich selber schuld war:


    Hatte es geschafft (nähere Infos sind hier nicht nötig, ist einfach dämlich gelaufen) meine 600er Honda Hornet zwei Wochen vor der grossen praktischen Prüfung hinzulegen (kleiner Highsider). Der Mech hatte alles noch gesehen und meine, er habe es noch nie gesehen, dass bei einem so leichten Unfall ein Motorrad dermassen kaputt ging. Der Töff hatte vorher noch einen Wert von min. 6500.- und danach habe ich noch 2500.- bekommen. Aufgrund der Teilkasko und da es ein Selbstunfall war habe ich auch von der Versicherung nichts bekommen. Hatte dann die Prüfung doch noch bestanden und mir ziemlich genau nach einem Jahr sparen meine Blade gekauft.


    Was ich dir damit sagen will ist, dass es mich kurz nach dem Unfall dermassen angekotzt hat, auf so eine blöde Weise mein Mopped "zu verlieren". Nach 2-3 Tagen wich aber der Ärger über den unnötigen Schaden dem Gefühl froh zu sein, dass das Motorrad den meisten Schaden abbekommen hat und nicht ich. Auch das solltest du dir zu Herzen nehmen.


    Gruss
    Phil

  • Hey Nemi


    Kopfhoch, sei froh ist dir nichts Passiert, und mir wurde es genau gleich geschildert wie es Powerbooster schreibt.
    ich verstehe was du meinst betreffend wichtigkeit des Motorrrades aber wichtig ist das du wieder aufsteigst sonnst besteht
    effecktiv die möglichkeit das du nicht wieder fahrst obwohl es ja ein so schönes Hobby ist. Ich drücke dir die
    Daumen das deine "Pfupfi" wieder wird und wenn es so sein sollte, Hoffe ich doch das es irgend wo
    doch noch eine solche gibt.



    Alles gute


    Marc

  • Tröstende Worte helfen leider nicht viel, aber glaub mir: wenn man sich selber weh tut, dann schmerzt das mehr (und länger) - selbst wenn die Unfallversicherung 100 % der Kosten übernimmt. Natürlich ist es blöd, wenn das Schätzchen futsch ist, aber man auch die Gelegenheit sich zu verbessern und eine grössere oder neuere Maschine zuzulegen welche vielleicht noch viel meh Spass macht.


    Versicherungstechnisch ist es natürlich so, dass der Zeitwert (wird durch Eurotax wiederspiegelt, eventuell leicht angepasst durch abweichende Kilometer-Leistungen oder Zubehör - aber auch nur, wenn das der Versicherung mitgeteilt wurde) bezahlt wird. Unterhalt, auch wenn dieser vielleicht sehr hoch war, wird nicht eingerechnet, wenn man selber viel mehr bezahlt hatte als der effektive Wert war, dann wird das die Versicherung nicht übernehmen.


    Das Problem bei Unfall-Töfs ist der, dass eben oft nicht nur ein Teil kaputt ist. Man mus also damit rechnen, dass nicht nur das Rahmenheck sondern auch die Schwinge, das Rad, diverse Lager oder die Federung in Mitleidenschaft gezogen wurden, spätenstens wenn's den Hauptrahmen erwischt, ist das das Aus für jede Maschine (übersteigt selbst bei Neumaschinen den Marktwert, weil Einzelteile ein zig-faches teuer sind als eine gesamte Maschine).


    Und ja, die Versicherung wird natürlich versuchen den "Schrott" (auch wenn's weh tut, aber anders darf man einen Totalschaden nicht bezeichnen) zu verkaufen. Je nach Versicherung kann das anders ablaufen (die AXA beispielsweise bezahlt den berechneten Marktwert - wiel viel sie selber für den Schrott bekommt, ist nicht relevant, das reduziert einfach die Gesamtkosten für die Versicherung). Andere Versicherungen verkaufen sozusagen im Auftrag des Halters (hat vor allem steuerliche Gründe, weil bei Selbstübernahme noch Mwst anfällt), ändert aber auch nichts daran, dass man nie mehr bekommt als der Versicherungswert der Maschine im Zeitpunkt des Unfalls.


    Warte mal ab ob es wirklich ein Totalschaden ist (ich denke ja, aber entscheiden tut das der Versicherungsexperte). Im Zweifelsfall würde ich mich für einen Totalschaden entscheiden, denn wie gesagt: es können später immer noch Sachen auftauchen welche ebenfalls auf den Unfall zurückzuführen sind, da ist man mit einem Neufahrzeug (bzw. Top-Occasion) einfach auf der sichereren Seite.


    Neue Fahrzeuge kosten immer "mehr", gibt aber spezielle Anbieter (auch auf Ricardo), welche immer wieder ältere Top-Chooper im Angebot haben (der im Link angegebene Anbieter hat viele, manchmal wirklich schöne, Maschinen im Angebot - ob die Dinger was taugen könnte bei Bedarf sicher Eric sagen, der kennt sich da viel besser aus als ich).


    Die nächste Maschine ist sicher noch viel, viel besser und schöner - also Kopf hoch, irgendwie lässt sich die Kohle für die nächste grosse Liebe sicher beschaffen.


    Marc

  • Hey Lüt


    Danke für eui ehrliche Antworte.


    Klar bini neumet dure froh, isch mir nüt passiert, aber zur ziit wottis eifach nani wahr ha, was da scho vill vermuetet, nämmli dass mini Meitä im Arsch isch :frowning_face: Chasmr eifach nöd vorstelle, dass sonen chline, "harmlose" Stupser s'Aus füren Töff cha bedüte ;(


    Vorläufig wirdi nöd nacheme neue Töff umeluege. Wott zersch dä Bricht vom Mech und dä Versicherig abwarte.
    Ich hamr au überleit, fallsmr d'versicherig nurna dä wärt vomm Töff uszahlt, mr dä schade aber wider vollständig repariere chönnt, dasi dänn halt evt. mis Spaarbüechli gah go plündere :upside_down_face: Natürli nur wänn s'risiko vollständig usgschlosse isch, dass ufgrund vo dämm Unfall na irgend äs rescht-risiko da isch, dass was chönnt passiere.


    s'Problem isch halt au, dasi na dä 3. Grundkurs teil vor mir ha und d'Prüefig bis im Novämber mache muess. Und die zwei Sache wotti eifach nöd miteme Miettöff oder emene neue Chopper müsse go mache, woni mi nöd/nani wohl fühl druff ect.


    Und klar gits na ganz vill schöni und tolli Töff uf däre Wält, aber ich chami nöd dämit abfinde, dasi mis Pfupfi nani mal äs Jahr ha und sie scho däff wägschmeisse ;( Mitem Töff fahre wotti eigentli nöd ufhöre (bi nachem Unfall ja na id Garage und hei gfahre und ha kei angscht gha, dass nama was chönnt passiere, im Gägeteil, fühlmi langsam zu 150% sicher uf mim Meitli..), aber ich wüsst jez nöd, obi eifach chönnt losgah, än neue töff holä und ad prüefig... so wie ich mich känne, wür dä Uswis dänn eifach ablaufe, will dä Ahschiss z'gross isch und d'Motivation zum Witermache fählt :pinch: Oder ich ghör zu däre Fraue-Sorte, wo eifach zu allem ä emotionali Bindig ufbaut...


    Und s'doofe isch halt au, theoretisch hetti s'Gäld für än neue töff bzw. än Occassion. Ich wott das Gäld aber nöd bruche, will's bi mir ändi Jahr än Hund git und ich für dä wott Gäld uf d'Siite tue bzw. dasi 3-4 Mönet cha frei näh, um dä Hund ihzwönne und eifach mitem chönne die Ziit z'verbinge, wo wichtig isch, um ä gueti Bindig ufzbaue ect.
    Somit stah ich sehrwahrschinli dänn eh vor dä Entscheidig: Töff oder Hund. Hetti mis Pfupfi na, hetti das dänn eifach ä längeri Winterpause, aber söttis tatsächli so si, dasi sie cha wägrüere, wird mini Entscheidig bim Hund si, will dä scho sit über eim Jahr plant isch, daser chunnt und das wär eifach nöd fair, wänn er wägem Töff müsst zrugg stecke. Und klar würs weh tue, uf's Töff fahre z'verzichte, villmeh würs mr aber na weh tue, uf dä Hund müsse z'verzichte...vo dämm här wär dä Fall dä klar... ussert s'git na än Lottogwünn :pinch:


    Aber mr sött ja dä Tüüfel nöd immer grad ad Wand maale und somit probieris jez eifach s'vorzue z'näh und ma gucke, was jez uf mi zuechunnt :upside_down_face:


    lg

    Never give up!

  • Heeej nemi


    I bi froh das es dir guet gaht!!!! Und i hoff das für dis baby alles guet lauft!!! Und i hoff das dini töff karriere nit verbi isch!!

  • Ohje dann sind wir schon zu zweit. =/
    Hauptsache dir geht es gut! Ein Motorrad kann man bezahlen, ein Leben nicht..
    Alles Gute jedenfalls für alles weitere!

  • Hey Zämme


    Gueti Nachrichte!!! :smiling_face: DäSchadensexperte hät mr hüt ahglüte: Mis Pfupfi wird gflickt!!! :thumbsup: Äs gäb zwar würkli kei Ersatzteili meh, aber dä mech probiert jez dä hinder Fänder wider zrächt z'büge und wägem nummereliechtli und was susch na kaputt gange isch, wirder sich was ihfalle lah bzw. was zämmeschweisse!


    Ich bi mega happy :grinning_squinting_face: Dä Experte hät zwar gmeint, mr chönns theoretisch scho als Totalschade ahmälde, aber er dänkt nöd, dasi für 1500.- än neue Occassion finde. Und abgseh dävo lihts au ih ihrem Inträsse, dass d'Fahrzüg wänn möglich wider repariert wärded...irgendwie so :grinning_squinting_face:


    Juhuiiiiii :grinning_squinting_face: Namal danke für eui Hilf, ich phalte eu ufem laufende :smiling_face:

    Never give up!

  • Hey super freut mi für di und dis Pfupfi. :smiling_face_with_sunglasses:


    Hätis nid dänkt, aber isch jo toll eso! :thumbup: Chunnt ebe scho immer uf d Versicherg druf ah wie die das aluege und Interpretiere.


    De hoffe das d Reperatur schnäll goht und de gli wieder underwägs bisch.

    Semi-professioneller Fotograf. Die einzige Möglichkeit die Zeit festzuhalten ist das Foto.
    Blitzliecht.ch
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Bei von mir Organisierten Touren gilt immer ein Haftungsausschluss seitens des Veranstalters.

    2 Mal editiert, zuletzt von rude ()

  • Hey super freut mi für di und dis Pfupfi. :smiling_face_with_sunglasses:


    Hätis nid dänkt, aber isch jo toll eso! :thumbup:


    De hoffe das d Reperatur schnäll goht und de gli wieder underwägs bisch.


    Hey Rude :smiling_face:


    Ja, hetti au nümm dämit grächnet, isch dä Hammer, dasi sie wider überchume :grinning_face_with_smiling_eyes:


    Hehe ja das hoffi au, wobi ich lah sie grad dete, dass's dä Service grad auna chönnd mache, aber dänke, i 1, höchschtens 2 wuche hani sie sicher wider :smiling_face: Dä cha Töffsaison für eus zwei definitiv (wider) losgah! :thumbsup:

    Never give up!