Felgenreinigung

  • He ciao Lüüt han mol no ä frog wo ihr mir wohrschindlich ohni Problem chönt beantwortä...


    Also ich versuächä jedesmol chrampfhaft mini Felgä suber z'bringä, diä sind voll vo Kettäöl, rückständ vo dä Bremsä (obwohl ich d'Hinderbrems selte bis niä betätigä) und halt no Dreck. Ich bring dä scheiss amel aifach nöd weg. Jetzt han ich wöllä frogä mit was und wiä das ihr d'Felgä reinigäd, öb ihr do äs speziells Wundermittel nämäd, oder öb ihr eu aifach ä halb stund Zit nämäd für diä dinger.


    Merci für euri Antwortä und Tipps...

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Dankä für diä imens villä Antwortä... :winking_face:


    Han mich jetzt halt selber mol no chli schlauer gmacht. Än Mech hät mir gseit er Putzi sini Felgä mit Kettä reiniger. Will dä schlimmscht dreck a dä Felgä halt au vo dä Kettä isch. Wichtig däbi, ihr söttäd dä Chettä reiniger nöd direkt uf d'Felgä sprützä sondern uf än Lumpä oder schwamm und den Butzä. Für d'Kettä eignät sich das Teil natürlich au hehe.


    Ich han jetzt mol ein Kauft vo Motul, Clear Chain oder heisst er glaub. Hans nonig chönä testä, aber werd eu ufäm laufändä haltä.


    So ich hau mich jetzt no uf dä Töff schönä obig...

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • ich verwende p21 oder reinbenzin ufemene lumpe, beides hervorragend! :grinning_squinting_face:

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • hö, de bitrag hani no gar nie gsee *g*


    äm ich bruche au chettereiniger. gaht zwar au mir andere mittel aber da bruchsch eifach 1 fläsche wenn de ganz töff wotsch suber bringe :)).

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • petrol(3.- 1Liter im Baucenter oder Do it yourself, wird recht suuber, öl echli nache, gitt hässlechi flecke uf em bode)


    oder


    sprit(3.- 1 Liter Baucenter / Do it yourself, verdunstet schnell, gitt kei flecke, öl nid nache)

    [SIZE=3]->> KTM - Dampfhammer Power <<-[/SIZE]

  • wend en guete chettespray hesch den flügt das zügs au nid so schnell ume, muesch der nur en racingfettspray zuetue wo für höchi gschwindigkeite isch... :grinning_squinting_face:

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • Ahh jetzt häts jo glich no äs paar Antwortä geh.
    Vowägä guäts chettä Öl was nämäd ihr do so?
    Mis isch nöd so dä Hammer han zum Teil sogar rückständ a dä chettä selber wo den wiss werded und verdammt chläbäd. :frowning_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Kettenfett:
    Es isch nid würklich wichtig, ob's es super High-End-Kettenöl oder Fett isch. Wichtig isch numme, dass es schleuderfescht isch. Die meischte Fett sind relativ guet, mer mues numme druffe achte was für ne Ketti mer het. Isch eini mit O-Ring druffe, isch z' beachte, dass z' Fett wo mer druffe tuet, Zwischeschibe bi der Ketti (O-Ring) vo de einzelne Gleich nid agrifet. Andernfalls isch Ketti hinüber.


    Felgenreinigung:
    Einmal kurz in'd Wäschalag und dete mitem Hochdruckreiner ganz nach (1cm Abstand) an de Felge entlang. Denn isch jede Dreck weg und mer strapaziert d' Farb nid mit Benzin oder anderne Mittel..., ansuschte isch bi mir zwar au numme Handwäsch agseid, aber d' Felge sind mer z'dämlich zum butze und extra en Reiniger? ... bruchi das Geld lieber für Sprit ;).

  • Zitat

    Felgenreinigung:
    Einmal kurz in'd Wäschalag und dete mitem Hochdruckreiner ganz nach (1cm Abstand) an de Felge entlang.


    do muesch abr de mächtig ufpasse, duet ade pnöö gar nid guet wenn mitem hochdruck reiniger us so gringer distanz druf chunsch..!!



    edit:
    mir hei no so motorereiniger umestoh deheime, putze mit däm aube dr roller, und s velo (die grob verschmutze stöue..) das geit ou tip top!! weiss zwar nid wies mitem priis usgseht, ha s gfüeu isch nid auzu billig.. drfür bruchtme nid vüu drvo!

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • S100!


    Chostet aber 19 Stutz dr Liter :grinning_squinting_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • hehe.. ich ha en tipp für es wundermittel *g*
    echli tüür aber wenig devoo isch scho sehr effektiv...
    DOT 5 brämsflüssikeit... extrem scharfes züüg... aber s felgli glänzt nacher wie noi :winking_face:

  • Dä met em Hochdrockreiniger esch scho guet ond Rächt.
    ABER:
    1. Ufpasse wäg de Pneu
    2. No fast wechtiger, ACHTUNG wäg de Radlager. Die sötted ned grad met hochdrock a gstrahlt wärde. Das tued ne ned so guet wenn wasser e die Lager chond.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel: