Schwägalp am 28.04.12 - Port - Bandit98 - Dorso-Treiber - SC63 - Fanny (cam)

  • Ein paar Eindrücke von der Schwägalp am 28.04.2012 gegen Abend und ein kurzes Intermezzo mit Port, Bandit98 - bereits mit Duke unterwegs -, Dorso-Treiber und SC63.


    Externer Inhalt www.youtube.com
    Inhalte von externen Seiten werden ohne Ihre Zustimmung nicht automatisch geladen und angezeigt.
    Durch die Aktivierung der externen Inhalte erklären Sie sich damit einverstanden, dass personenbezogene Daten an Drittplattformen übermittelt werden. Mehr Informationen dazu haben wir in unserer Datenschutzerklärung zur Verfügung gestellt.


    Die Linke zum Grusse


    Fanny

  • Allärdings - so fescht, dasi gar nöd gmärkt hann, dasi s´Gsicht hett selä iischmiärä ... ! :blush:


    Was mi allärdings no meh gschtöört gha haett isch das huärä Draeck-Salz gsii z´obärscht obä ... ! :schimpf:


    No än schöönä Sunntig allsiits ! :party:

  • jo das ischs. bin gester mit ämä kolleg schnell schwägalp/ricke/rappi/hulftegg gfahre saumässigs geils wetter gsie han mir en sunnebrand ghollt im gsicht ecklig aber äs hät sich uf jedefall glohnt.

  • i de französische schwiiz isch es immer bewölkt und windig gsi aber s....warm :grinning_squinting_face: han au farb is gsicht übercho

    Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

    Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten


    [font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

  • i de französische schwiiz isch es immer bewölkt und windig gsi aber s....warm :grinning_squinting_face: han au farb is gsicht übercho


    genau! au im col de mosses gebiet ischs so gsi :grinning_squinting_face: nur nid s....warm sondern s....kalt :grinning_squinting_face:


  • genau! au im col de mosses gebiet ischs so gsi :grinning_squinting_face: nur nid s....warm sondern s....kalt :grinning_squinting_face:



    übere moss simmer ja gfahre, so chalt het mi das aber nid dunkt :grinning_squinting_face:

    :hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

  • übere moss simmer ja gfahre, so chalt het mi das aber nid dunkt :grinning_squinting_face:


    hehe ja das glaubi scho! bin halt ebe under andere "umständ" det gsi :winking_face: i so komische grüene chleider :winking_face:

  • Ja bin am Samstig o no über Schwägalp gfahra, isch no guat gsi. Was mi gstöhrt isch, die teilwies nassa Abschnitt.

    Akra Anlage.........-1200 Fr./ Benzin...........- 25 Fr./ An der Polizei mit 110db vorbeizufahren......unbezahlbar!


    Ich will schlafend sterben wie mein Grossvater, nicht schreiend wie sein Beifahrer :grinning_squinting_face:


    Momentane Motorräder:


    KTM 690 SMC-R 2012
    Puch SGS 250 1954
    Puch SG 250 1961

  • I dämm Fall hani Di glaub gseh gha, BYOB, Din Töff isch mär uufgfalä, will mis Augämärk ja immer aechli uf d´Streetfighter, Supermoto & Co. grichtät isch ! :winki:
    Bisch nach dä Foifä iigfahre, odär ? Schetzigswiis so zwüschäd 17.15 und 17.45 h ?

  • ja könnt demfall scho i gsi si :smiling_face: bin mit em vater uf weg gsi. er mit der alta puch :smiling_face:

    Akra Anlage.........-1200 Fr./ Benzin...........- 25 Fr./ An der Polizei mit 110db vorbeizufahren......unbezahlbar!


    Ich will schlafend sterben wie mein Grossvater, nicht schreiend wie sein Beifahrer :grinning_squinting_face:


    Momentane Motorräder:


    KTM 690 SMC-R 2012
    Puch SGS 250 1954
    Puch SG 250 1961

  • Din Begleitär isch mär jetz nöd is Aug gschprungä, abär das bisch scho Du gsii - vilich sött mär eifach jedäm vo öis än Toeff-Forum-Sticker uf dä Teckäl chlaebä ? :winki:

  • hehe wär no was. muass eh mol anra rundi teilneh :smiling_face:

    Akra Anlage.........-1200 Fr./ Benzin...........- 25 Fr./ An der Polizei mit 110db vorbeizufahren......unbezahlbar!


    Ich will schlafend sterben wie mein Grossvater, nicht schreiend wie sein Beifahrer :grinning_squinting_face:


    Momentane Motorräder:


    KTM 690 SMC-R 2012
    Puch SGS 250 1954
    Puch SG 250 1961

  • Wüüri scho meinä - chasch ja nöd eewig einä uf Separatischt machä ... ! :winki:


    Und Du gseehsch, äs haett au no Vorteil - mär wird uf Video väreewigät und aechli :party: isch doch immär nett ... ! :!:

  • hesch scho recht. aber ala fahra isch scho guat. mua ma andera ned noch hätza und kas sis eigente tempo fahra.


    aber isch cool wega da videos. het scho was. aber next mol kum i mol mit.

    Akra Anlage.........-1200 Fr./ Benzin...........- 25 Fr./ An der Polizei mit 110db vorbeizufahren......unbezahlbar!


    Ich will schlafend sterben wie mein Grossvater, nicht schreiend wie sein Beifahrer :grinning_squinting_face:


    Momentane Motorräder:


    KTM 690 SMC-R 2012
    Puch SGS 250 1954
    Puch SG 250 1961