Welchen Ausweis benötige ich?? Help!

  • Also: Ich werde mir demnächst eine Yamaha DT 125 R kaufen. Im Ausweis steht 9,3 kW. Ich denke, effektiv hat sie aber so 13 oder so.


    Da ich den Ausweis der Kategorie B besitze, müsste ich eigentlich nur die Grundschulung machen für die Kategorie A beschränkt.


    Da ich aber auch den Ausweis A1 besitze (machte ich als ich 16 Jahre alt war), dürfte ich jetzt auch ohne Grundschule oder Prüfung seit ich 18 bin eine 125 mit max. 11 kW fahren.


    Das heisst: eigentlich könnte ich die Yamaha jetzt ohne weiteres Vorgehen fahren, oder? Wenn die Maschine aber schlussendlich doch effektiv mehr hat als 11 kW, was ist dann? Würde ich dann sozusagen ohne gültigen Ausweis herumfahren?


    Ich bin 21. daher wäre es schon toll, wenn ich nach 2 Jahren auf eine grössere Maschine (A) wechseln könnte. Wenn ich jedoch jetzt mit meinem alten A1 herumfahre, gilt diese Regel mit den 2 Jahren nicht, oder?


    Nachteil A Beschränkt = Kosten. Lernfahrausweis, Ausweis und Grundschule kommt ca. auf 500.- CHF


    Nachteil A1 = Ich darf erst mit 25 einie grössere Maschine (A) fahren.


    Was würdet ihr tun?? Help!

  • Bei dir im Ausweis ist A1 eingetragen? Nicht beschränkt auf 50 ccm?
    Dann gehe einmal aufs Strassenverkehrsamt und frage ob sie dir nicht A beschränkt eintragen lassen können... habe einen Kollegen, als der die Autoprüfung gemacht hat, haben sie im die A1 (125er Prüfung) gleich in A beschränkt umgewandelt :grinning_squinting_face:


    aber ansonsten würd ich dir zu den 500 Franken Investition raten, die dir viel bringen... ich muss noch bis im oktober (theoretisch) beschränkt herumfahren und dan letz dance :grinning_squinting_face::baby:

    KLX 650 lives forever ... Der nächste Umbau folgt bestimmt...
    S!Lb3rm0nD Konz3RT 8. F3B 2005 iN W!nT3rThUR

  • Hi,


    Ich wür uf jedefall A(beschränkt) mache wenn ich erschtens gnueg Gäld für de Uuswiis und nach 2 Jahr für e Grossi hett. Die Lösig mitem A1 isch zwar billiger, aber 4 Jahr mit <11kW fahre isch scho sehr lang.
    Falls de mitem Umschriibe funktioniert erübrigt sich das aber sowieso :).


    Zitat

    Original von bonecrusher
    Da ich den Ausweis der Kategorie B besitze, müsste ich eigentlich nur die Grundschulung machen für die Kategorie A beschränkt.


    Mit de Kat B, A1 chunsch eifach um Nothälfer, VKU und Theorieprüefig ume. Wäge de Kat A1 bruchsch aber nume no 6 und nöd 12 Stund praktischi Grundschuelig und dänn no Prüefig am Schluss.


    Zitat

    Original von bonecrusher
    Wenn die Maschine aber schlussendlich doch effektiv mehr hat als 11 kW, was ist dann? Würde ich dann sozusagen ohne gültigen Ausweis herumfahren?


    Ja.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Also ech chum ned ganz drus wie du das met A1 und Abeschränkt meinsch........


    ABER......ech sälber be jetzt fach 2 Jahr met de neue Regelig 125er gfahre......met Uswis B häts dodeför nor e Kurs brucht. Aber schlussändli bringt eim das ja met de neue Regelig nüd meh.


    Ech ha mech jetzt entschlosse de 6 h Kurs und dPrüefig für Abeschränkt zmache...........so chasch nochher ohni jeglichi Prüefig uf de gross umstige (A)


    Oder du wartisch no bes 25gi und machsch den halt dPrüefig met em grosse......


    Mer pässlet do die erst Variante um einiges besser ;), aber det müesstisch dir halt e Töff bsorge wo au für Abeschränkt itreid esch...


    Weiss aber ned öb das jetzt dini Frog gsi esch.... aber ech kenn mi langsam met dem Zügs guet us :face_with_rolling_eyes:

  • Zitat

    Original von Spike


    Mit de Kat B, A1 chunsch eifach um Nothälfer, VKU und Theorieprüefig ume .


    D Theorieprüefig zöut für zwöi Johr, es sei denn du machsch i dene zwöi Johr die Praktischi Prüefig, de hesch d Theorie und mueschse nüme mache, dr VKU göutet ou so lang (wennimi rächt bsinne) und dr Nothäufer zöut sächs johr, du muesch auso eh keis vo dene drüü sache mache!



    Zitat

    Original von bonecrusher
    Wenn die Maschine aber schlussendlich doch effektiv mehr hat als 11 kW, was ist dann? Würde ich dann sozusagen ohne gültigen Ausweis herumfahren?


    ja das stimmt! abr wennd A beschränkt machsch, de chasch mit dim Töff nid a die praktischi Prüefig goh! wüu es chunt drufah wie vüu Leischtig di Töff im Uswiis het, und nid wie vüu in ächt! Du fahrsch auso quasi ilegal umenanger 8o :winking_face: nei easy, het no mänge Töff zvüu Leischtig! Abr dasch nid soo wöu, bi öuter Töffe eh nid

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • $nail
    das met de 2 johr gölitgkeit vo de theorie esch aber nöi. oder? ech ha gmeint, dass wennt einisch d theorie gmacht hesch, also wennt autopröfig oder töffpröfig wotsch mache, die ned no einisch muesch mache. egal we lang, dass es här esch.


    bonecrusher
    ech wörd of jede fall A-Beschränkt mache. 4 Johr 125er esch scho cheibe lang. Ond we d DeepZone scho gseid hed, chasch noch 2 johr de ofs stva go de schwär ab hole.
    öb din töff 9kw oder 11kw oder sogar 20kw hed esch eigentlech scheiss egal. es chond ganz e lei of das a, wo em fahrzüguswiis stod. es problem geds erst, wennt met dere maschene of de prüefstand müesstisch go en leistigsmässig mache. aber das chond glaub so guet we nie vor.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Merci für die viele Antworte !!


    Also, ich denke au dass ich d A beschränkt mache!


    ABER: da ich ja d B und A1 (50ccm) han, muessi für das no kei Prüefig mache, oder? Eifach die Grundschuel,..


    Für die Prüefig würd ebe d Leistig im Fahrzüguswiis nöd gnue si.


    Aber ich glaube, me muess kei Prüefig mache, aber mindestens wenni denn uf die grosse >25kW umstige muessi ja eini mache.

  • Du hesch do glaubs chli e verchnüpfig :winking_face:


    A1
    16 Jahre
    max. 50 ccm


    >18 Jahre
    max. 125 ccm
    max. 11 kW


    Also du schiiinsch die zha... und für vom 50erli uf 125er bruchsch nix nei....




    A beschränkt
    11-25 kW
    do muesch Prüefig mache...und das wär den au die Kategorie wo nach 2 Johr ohni Prüefig uf de gross (A) chasch......und so wies usgseht müesstisch du für die Prüefig au e andere Töff ha..oder eine miete oder uslehne

  • Also, die Person wo dä Töff vorher gfahre isch hät nur müesse 8 Stund Grundschuel mache.


    Chan das si, dass die Person demzufolge nur dä A1 >18 Jahr gmacht hät und gar nöd dä A beschränkt?

  • das gsehsch du rechtig ja...


    will für A beschränkt muesch so oder so e praktischi Prüefig mache...

  • Shit!


    Also chani mit dere Maschine nöd mal die Grundschuel und d Prüefig für A Beschränkt mache,...?


    Denn müssti ja no meh Geld usgäh, zum no en Töff miete.


    Uf mim Uswiis staht B und a1 (-45 km/h). Muess ich jetzt dä no go umschribe lah? ich meine, das erübriget sich doch wenn me ufem Uswiis mis Geburtsdatum gseht. (Da ich ja d A1 (50ccm) han bruchi kei Grundschuel).

  • Ja vermuetli müesstisch das nor lo umschriibe... aber das wör ech uf all Fäll mache...
    Mer oder ämu ech weiss avi das Polizei sowieso bi allem blöd tuet wos nor chönd.........*grml*


    Und ja... do müesstisch e andere Töff neh für A beschränkt, met dere DT chöntsch es uf all Fäll ned mache..

  • @ peak und DZ:


    es isch eso, wenn du nume d Theorieprüefig gmacht hesch, de zwöut die zwöi Johr (auso wenn du die praktischi Prüefig NID gmacht hesch)! Wenn abr die praktischi ou no machsch, de zöut die theoretischi für geng.


    das fahrlehrer-söhnchen hat gesprochen :grinning_squinting_face::winking_face::face_with_rolling_eyes:



    nomou @DeepZone:


    wägem umschribe, dasch nid so eifacht, du chasch nid eifacht chli lo umschribe uf meh leischtig!
    Do müestisch s Mopet lo prüefe, und das gieng nume wenns mit meh Leischtig typeprüeft wär! Abr die meischte Töffe wo drosslet si, hei weniger Leischtig wäge Abgas und Lärmemisione, und si drum blombiert typeprüeft worde.. auso chasch die gar nid offe-lo prüefe/iiträge


    abr angersits isch am Polizischt si Töff, am Experte uf dr MFK und am Choch, und am Müuer, und und und si Töff isch ou offe, im Uswiis abr blombiert iitreit, dasch nid sooones Problem, dasch normau gsi denne dass die Töffe si inecho und de hetmese grad sofort, odr när bim 1000er-Service ufgmacht, do düesi nid blöd drwäge (odr nonid, weiss nid wiesech das Entwicklet mit dr nöiee Regelig dass scho 18-jährigi törfe grossi Maschine fahre)

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • Zitat

    Original von bonecrusher
    Uf mim Uswiis staht B und a1 (-45 km/h). Muess ich jetzt dä no go umschribe lah? ich meine, das erübriget sich doch wenn me ufem Uswiis mis Geburtsdatum gseht. (Da ich ja d A1 (50ccm) han bruchi kei Grundschuel).



    Wenn uf dim Uswis steit A1 (-45km/h) de heisst das dass du d die ehemaligi Kategorii F hesch (Kleinmotorräder bis 45km/h = Roller mit gäubem Nummero).
    Und du darfsch jeze kei Roller mit wiisem Nummero fahre!
    Wenn das abr glich wetsch, brüchtisch dr Grundkurs!

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten