BB Code ide Sig uusgschalte

  • Mir händ das mal luusgschallte, es wird eifach zunübersichtlich wenn Bilder usw. dine sind und es Textli sött ja lange ;).

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • ...und wenn me e Link wot dri mache chame immer no HTML bruche :winking_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Zitat

    Original von Spike
    es wird eifach zunübersichtlich wenn Bilder usw. dine sind


    @Razor:
    Das sött eigendlich zimmli klar formuliert si oder?

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Zitat

    Original von R A Z O R
    werf sie grad use!


    messi :winking_face:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • mues ich mis pic jetzt au wider useneh?

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • Ja wär eigendlich scho dMeinig ;).


    Solangs nume einzelni sind störts ja eigendlich nöd. Nur wenn eine hät wänd di andere au und mit de Ziit sinds halt immer me und es wird echt unübersichtlich.


    Feschti grössi chönt mer zwar mache aber isch ja würklich nöd nötig, für öppis chamer es Avatar mache ;).

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • ;( Aber de Avatar isch doch sooo chlii

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • Dänn machs doch grösser :D. Chasch ja bis 130x130 Pix gross mache.


    DUfmerksamkeit vo dine Postings sött ja au me ufem Biitrag sälber als uf dim Signaturbild sii und dass du de Scooby bisch gseetmer ja links ;).

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • :motz: Ja, isch ja guet...



    EDIT:


    Besser so... :hmpf:



    EDIT2:



    So, han grad alles neu gmacht... :baby:

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.