<<Webshop>>

  • hallo, kennet ihr irgendwelchi gueti webshops wo me ka töffteili bschtelle? also am beschte nur schwiizershops!
    mini beide favorite:


    motoshopracing
    (isch leider französisch und nur motox





    3-w
    (kli verhängt mit bschtellige und kli tüür)

  • Also, de 3W isch eigentlich nöd schlächt, aber ich wür deht sälber verbih gah zum s'Zügs go hole...

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • super de 3W isch bi mir grad um de egge und ich kenne das teil nidemal... man o man... grad mal am samstig verbii gah *gg* :smiling_face_with_sunglasses:

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • Was? Du känsch de 3W nöd und bisch vo winthi... banaus!! :winking_face:


    er hätt no guets zügs... aber verschalige eher für enduro oder moto-x!!


    Aber er hätt au suscht gueti sache! Chleider, putzzügs, und und und... :smiling_face_with_sunglasses:

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • Jo 3W find ich au edel han mini Kleider eigentlich immer dötä gholt. :winking_face:
    Mä muäs au sägä das d'Uswahl huärrä geil isch und Qualität isch bis jetzt au immer guät gsi.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Sali zäme, bin neu da.


    fahre motocross, früener strasse-sm 125er usw...


    möcht bi dere glegeheit grad min webshop vorstelle, isch halt chli werbig, logisch, aber wenn scho eine en schwiizer mx/sm/offroad-shop suecht...


    www.backyard-racing.ch


    isch recht günstig (hans no nirgends günstiger gfunde, bsunders nöd im 3w....)
    mir sind no neu im business. es chömed laufend neui produkt ine. bald au cooli offroad helm vo APS (italy) für ein suppper-priis!!! falls de shop und d'page eu gfallt wäri nöd bös wenner würed chli mund-zu-mund-propaganda mache.... en banner hetti au, aber wotts ja mal noni übertriibe... :winking_face:



    ride on!
    Oli

    ------------------------------------------------------------------


    === BACKYARD-RACING ===


    ------------------------------------------------------------------

  • yo, geil, oire webshop kenni scho,ihr hend echt super priise!
    han grad gescht de katalog vo oi übercho!
    euri technischi uswahl isch guet und gross, nur e chli me optik-teili wäred au no kewel! aber echt e geili sach!
    übrigens: w e l l c o m e! :grinning_squinting_face: