Yamaha TZR 50ccm wie viel Km sind zuviel?

  • ja stimt scho. Ich wünschti au ich chönt eppis grösseres fahre aber was wetti mache? haha


    Und naja 125 drossle hani jetzt nonie ghört. In Dütschland chasch das uf 80km/h. Ich kenn mich jetzt mit Motor ned so us und das wo du gschribe hesch aber wenns überhaupt würd goh denne müesstmer ccm drossel, respektive verrignere uf 50 halt. Wil 50ccm und 11kW max. sind vorschrifte, egal ob denn en 125 uf 80km/h drosslisch.

    Benzin im Blut, vom Töffli Bueb zum Ghostrider.

  • Jo hesch rächt do send jo 125ccm ab 18ni hani chli verhängt. jo genau dömmer chli hubraum drossle. Es bläch ineschweise :grinning_squinting_face:


    Jo spellt also ke rolle. Chaufsch der en neui denn d RS (öbrigens doch vergaser) :winking_face:


    Wenn en occasion chaufsch ab service ab Mfk ond lueg emmer d chetti ah ond d reife. Wenns god lüpf au de tank ond lueg öbs es gebastel esch ond mach ned de glich fähler wie ech früener gmacht ha. en 92 125er aprilia chaufe wo sech als ruine usestellt. Serviceheft ond oder Quittige vode Service verlange.

    :troll: Legenbär

  • Meinst du den RS4 50? Den wollte ich zuerst kaufen, mach ich ja ev.
    Ach und Deadline! los ned uf de zdriver haha! R6 ide lehr ey ich bewundere dich! Idol :winking_face: witer so findi guet :face_with_tongue:


    :blush: i hane fan :walklike:8-)

    Was ist grau und kann nicht fliegen? Genau, ein Parkplatz! :grinning_squinting_face:

  • haha jup definitiv :smiling_face:


    chan mer epper ev. es paar tipps geh uf was ich achte sett bide Besichtigung vonmne gebrucht Motorrad? Ich lueg mir jetzt doch emole de TZR ah, er chond mit Originalzylinder also isch denne alles wider legal. Kenneder ev. paar Tipps uf was ich micht achte sett, Reife Profil oder so etc. :smiling_face: merci

    Benzin im Blut, vom Töffli Bueb zum Ghostrider.

  • haha jup definitiv :smiling_face:


    chan mer epper ev. es paar tipps geh uf was ich achte sett bide Besichtigung vonmne gebrucht Motorrad? Ich lueg mir jetzt doch emole de TZR ah, er chond mit Originalzylinder also isch denne alles wider legal. Kenneder ev. paar Tipps uf was ich micht achte sett, Reife Profil oder so etc. :smiling_face: merci

    Ich würd no s lenkkopflager teste das isch no recht tüür(S vorder Rad entlaste und den de lenke hin und her bewege es seti ned ihraste oder stooke)

  • Soso :smiling_face: bin heute de TZR go aluege gsi. Eifach en Trauuum :smiling_face: Perfekte Rasemeher sound für en 50ger.


    Also Jungs i 2-3 Monate bini au debi bi, mit mim 50gerli :grinning_squinting_face:

    Benzin im Blut, vom Töffli Bueb zum Ghostrider.

  • 50er isch e gueti Zit gsi, han genau de glich wie du Tzr-50 2010 Jahrgang Wiss/Rot.


    Jedes Auto laht eim la stah wenns Berg uf gaht... SCHEI** EGAL.


    50er sind da zum Dimensione und Fahrverhalte z'lerne ufbaue und nid zum Ageh oder Rase whatever..


    Mir isch de 50er nach eim Jahr verleidet woni mitere Street Triple gfahre bin, ja die Beschlünigung...


    Han 8 Mönet druf gwartet entlich mini R6 zchaufe und fahre z'chöne und s'all dene zeige wo mi uf de Strass nid Rspektiert hend. Jetzt bini 18 und mer het das womer wet, aber es vergaht au wieder. Schlussendlich isch s'einzige wo blibt : d'Fahrlust... und vielicht biz d'Beschlünigung ;P


    Fahr dini 2 Jahr wie ich und gnüsses, du wirsch 18 bestimmt.

  • Das wird ich :smiling_face: Chan verstoh das es mit de Zit verleidet, han ich ja jetzt mitem Mofa gmerkt. Umstieg ufde TZR isch super gsi für mich :face_with_tongue:


    Han 2 wundervolli Mofa Jahr gha, isch eifach e unvergesslichi Zit womer leider nie meh ha wird spöter emole. Du hesch en R6 <333 Liebee de töff über alles. haha du hettisch ja no 1 Möglichkeit wider en Schritt witer zgoh. Ufen es Liter bike wär das :grinning_squinting_face: Also R1,S1000RR,Panigale,GSX-R und was ned alles no so git. Hesch du nur dini R6 oder au es Auto? Mich nimmts halt wunder über eui Meinige was besser isch mit 18. Well beides isch chli tür, Versicherung etc.


    Was würdsch empfehle mit 18? han eppe 50min Arbeitsweg mitem ÖV, und mitem Töff ca.15min. Im Winter würdi halt ned so gern döre Schnee mit de TZR, was isch dini Erfahrig? :grinning_squinting_face:


    lg Nelson

    Benzin im Blut, vom Töffli Bueb zum Ghostrider.

  • Solangs ke Isch ufdr Strass het bini mitem Töff ungerwegs.. wenns nüm geit mitem ÖV..
    Outo und töff chaschdr schlichtweg nid leischte..


    ds mit 18 muesch sclhussendlech du entscheide.. git hie auerlei meinige.. cha nur soviu sege.. es git situatione da denksch, man leck hätti doch nur es outo kouft.. 10min später hocksch ufem töff und denksch, zum glück hani mr eh töff kouft :winking_face:

    Was ist grau und kann nicht fliegen? Genau, ein Parkplatz! :grinning_squinting_face: