Beiträge von dave1

    meine Entscheidungshilfe stand weiter oben.......


    Wenn dich die Teile nur 500,- kosten und du es selbst machen kannst, erübrigt sich die frage mit dem verkaufen....


    Denk einfach nach der Reparatur daran, Wenn du ihn verkaufst.....zu erwähnen das er nicht unfallfrei ist.

    Ich habe hier eine Seite gefunden die sehr günstig die teile hat. Was denkst du ist die vertrauenswürdig?


    http://stores.ebay.ch/SiRi-Bik…p4634.c0.m14.l1513&_pgn=4


    Habe mal die Preise:
    Lenker: 50
    Blinker:20 (müssen die einfach eine E nummer haben?)
    Lenkerenden: 20
    Frontmaske: 140
    Seitenverkleidung: 150

    Du besch gsond?
    töff esch egal wechtig esch dass es der guet god.

    Ja mir heds nöd vill gmacht(s lederkombi gsed besser us als min töff) bin sehr dankbar ah mis leder wo mich gschützt hed.
    Und ich weiss das wo du seisch seged all, aber wen eim nöd vill passiert regt mer sich fascht meh uf über de töff als suscht so blöd wies tönt.


    Ich weiss das ihr das all wüssed aber no als tipp vo minere Site han vor ca. 1 Jahr en Velounfall uf Beton gha natürli ohni Schutzkleidig und han nacher mehreri Wuche nümm chönne go schaffe. Und jetzt mit ca. de dopplete Gschwindigkeit MIT schutzkleidig hani eif. wieder chönne ufstah! :face_with_rolling_eyes:

    Also bin bim mech gsi, han en ufd internet plattforme da zum verkaufe. Aber ich bin immer noned witer.
    Söll ich en verkaufe oder jetzt repariere prüfige mache 2 Jahr fahre und den verkaufe... frage über frage...
    Also teili vo honda selber würded ohni de uspuff ca. 1500fr. choschte ;( , da die dumme Plastikteili so tüür sind. Han mal uf ebay glueged und döt chumi ohni uspuff uf ca. 500fr.


    Han vom Motocenter winterthur s ahgebot vo 2600fr. becho, jedoch weissi nöd was mich türer chunt de verkaufe und jetzt en neue chaufe oder halt no rep. und erscht spöter verkaufe.


    Hoffe ihr hend da irgendwelchi idee und Ratschläg.


    Gruess Dave

    Sali zeme,
    han grad en Highsider hinder mir(dank einer Ölspur). Jetzt hani churz welle frage was ihr zum töff meined, sölli de no repariere oder so verkaufe? was chunt finanziell besser? Als han en Honda CB500f 2015 für 4`000 gkauft mit knapp 7^000 km und jetzt hed sie gli 10`000 druffe. Kapput gange isch die vorder Verchleidig, d Frontmaske, de blinker, de uspuff, Bremshebel und ich bin mer nöd sicher aber han s gfühl das de Lenker schräg isch.


    Wer sehr dankbar für üchi Meinige


    Gruess vom no unterschockstehende Dave :frowning_face:

    Beim Supersportler einfach alles etwas präziser....

    Das isch ebe eig. de hauptgrund wieso ich en SSP wott :grinning_squinting_face: . Natürlich neben Design und em Ton :smiling_face_with_sunglasses: .




    Wieder mal ein Einstieg direkt mit der Königsklasse..... hoffe, es geht wieder mal gut, die letzten strauchelten vereinzelt :grinning_squinting_face:

    Mir gahts nöd (nur) um Gschwindigkeit sondern halt ebe schön und präzis Kurve z fahre :top:




    Ich glaube uf 35KW chasch praktisch all Töff ab Jahrgang 2014 Drossle drunder gits. Ur vereinzelti. En speziallist gits i dem Sinn ned, jedi Garage chane uf 35KW Drossle nur ischer den ned i de CH Homologiert und somit illegal. Zums legal mache müästisch e DTC einzelabnahm mache, kostet aber verdamt viel so ab 10'000.- duruf...
    Aber wenn du noch DAS JAHR de Lehrfahruswis beatreisch chasch au no mit 24KW ad Prüäfig!
    Und wenn das din Traumtöff isch denn lah dich die 2 Jahr ned vo dene 13 Ps'li Stresse,
    Mit 24KW gahts scho guet gnueg fürschi und dernah ischer ja eh offe...

    Hmm also müesst ich au wen ich en Töff vonere andere Kategorie nimm, z.b. es naked bike, eine neh wo nach 2014 baut worde isch um die "volle" 35kW z fahre.
    Will ich bin ja no ih de Lehr und han nöd grad "unendlich" vill Gäld :love: , da ja no zimli vill für d Schutzusrüschtig druf gad(woni definitiv nöd wot spare).




    Ja ich weiss mitemene Renntöff ahfange isch chli verpönt oder besser gseid schwierig, aber weni nur fürd Prüefig oder füre ahfang eine chaufe woni nacher kei luscht han zum fahre ischs ja au nöd guet :whistling:

    Hallo Zusammen,


    Da ich in nöd allzu lange Zit 18nii wird, wott ich mir natürlich min Traum erfülle und mir en Töff chaufe.
    Wie ihr ja all wüssed mues ich aber die erschte 2Jahr drosslet umefahre:(, das isch aber nöd mis Problem.
    Sondern das ich mich da chli schlau gmacht han und da mir Renntöff eifach am beschte gfalled mich scho fascht für d
    Suzuki GSX-R600 (K6-K9 ja nach dem wens es guets Ahgebot hett). Nun han ich mal en grosse Suzukihändler ahgfragt wie vill das
    en Drosslig vo dem/denne Modell uf 35kW choschte würdi, doch ich han leider d Antwort becho das mer die Modell nur uf 24kW chan drossle.


    Nun mini Frag giz da en andere Weg die z Drossle bzw. giz da en "spezialischt" wo das macht? Und wie gsed das bi de anderne Renntöff us(Honda, Yamaha, Triumph)?


    Merci scho mal


    Und no en schöne Abig bi dem suuuuper Töffwetter.


    Gruess Dave

    Kurz: über 140 Km/h zu diskutieren ist nichts weiter als vergeutete Zeit. Egal ob mit oder ohne Initiative. Da sollte man doch lieber mal wieder den Versuch unternehmen eine echte Rennstrecke zu bauen, da könnte man wirklich gefahrlos angasen - vor allem wenn man nur mit 2 Rädern unterwegs ist und jegliche Knautschzone fehlt. Nebenbei: Ihr alle wollt gar nicht wissen wie die nächste Versicherungsprämie aussieht, wenn 140 wirklich kommen würde ;(

    Das mit de Rennstrecki gfinde die bescht Idee und ich weiss immer noned wieso das es i de schwiz verbote isch :cursing: .
    Ich denke das würdi alles viel besser mache!
    Gruess Dave

    Hallo zusammen,
    Ich han welle frage öb das stimmt wo ich als antwort vo Barracuda becho han.
    Ich wott nämlich de uspuff chaufe:http://www.barracudaexhaust.com/Motorrad-Auspuffanlage_509
    und han mich gfragt eb ich de au i de schwiz legal dörf fahre, und han ihne es e-mail gschickt.
    Als antwort isch das cho:
    Auspuffanlagen Schweiz:für
    die Schweiz liefern wir das ASA Datenblatt mit , welches EG-ABE Anlagen in der
    Schweiz homoligisiert. Dafür benötigen wir nach


    dem Kauf eine Kopie des Fahrzeugscheins.


    Das ASA Datenblatt erfüllt folgende Kriterien:




    Als "für den Fahrzeugtyp genehmigt" und damit als nicht melde- und


    prüfpflichtig gelten:


    Ersatzauspuffanlagen, für die eine Genehmigung für den entsprechenden


    Fahrzeugtyp gemäss der Richtlinie Nr. 97/24/EWG Kapitel 9 vorliegt.


    Aus der Bestätigung des Lieferanten muss klar hervorgehen, für welchen


    Fahrzeugtyp die Anlage vorgesehen ist:


    - Marke und Fahrzeugtyp, für den die Anlage vorgesehen ist, mit Angabe


    der schweizerischen Typengenehmigungsnummer;


    - Motorkennzeichen;


    - Nennleistung mit Drehzahl;


    - Fabrik- oder Handelsmarke des Ersatzschalldämpfers bzw. -katalysators;


    - Handelsbezeichnung (Kennzeichnung) des Ersatzschalldämpfers bzw.


    -katalysators;


    - Vollständige EG- bzw. ECE-Genehmigungsnummer des


    Ersatzschalldämpfers bzw. -katalysators;




    Jetzt isch mini Frag eb das stimmt(ich han no nie eppis vo ASA ghört) das de legal isch und was ihr vo dem haltet(ich gfind s usgeh isch sehr guet)



    Gruess Dave

    Bongalicius
    Sehr cool geschrieben. :thumbup: Ich glaub in dieser Jahreszeit macht fast jeder das gleiche durch..geduldig auf dem Moment warten um die Bestie wieder zu erwecken. Aber dann frag ich dich(und ich hab über 7Jahre warten müssen) was ist schlimmer; Sich ein Traumbike NICHT leisten zu können (oder wie bei mir, aus Gesetzlichengründen nicht fahren zu dürfen) und Saison für Saison die geilsten Motorräder zu sehen und diese nicht fahren zu dürfen oder 3Monate lang Bilder und Zubehöre im Internet zu Durchstöbern, davon zu Träumen wie man mit dem Bike in in die Kurve liegt?!
    Die Leidenschaft welche du oben beschreibst müssen andere von ihrem Kopf verdammen. Du hingegen, kannst dich so richtig darauf freuen, denn du WEISST, in 3 Monaten ist sie dein.
    Dein ist ein Luxusproblem. Das ist meckern auf hohem Niveau :grinning_squinting_face: allora, pazienza amico...pazienza e presto l'avrai!!

    ich mues leider au no 3 Jahr warte, ich han de fehler gmacht das ich letscht jahr 2 mal uf abgspertem Gländ gefahre bin und jetzt isches no viel schlimmer:(



    wengischtens chani d zit als sozius überbrücke(aber selber fahre isch halt scho viel geiler :grinning_squinting_face: )


    Gruess Dave


    mich heds ned blitz aber ich han mitemene Kolleg drüber gredet öbs sinn macht es auto/töff zha mit viel ps und den hani ich gseid wege de Päss scho aber es brucht au en gueti kurve lag und er hed gseid mir derf eh numme mit 60 fahre und ich han denkt das stimmt ned


    Gruess Dave

    Ah ok, ja da könnte die kupplung hinüber sein, und beim bremsen kann es ja sein das sie zu spät auskuppelt.
    es könnte aber auch der luftmengenmesser sein.


    aber ja, mit "es ruckelt" ist die fehler beschreibung nicht gerade die beste vorraussetzung :grinning_squinting_face:


    es macht so mehreri mal en vor und rückwärts bewegig :grinning_squinting_face:
    danke für d antworte :thumbsup: